Укажіть два послідовних цілих числа, між якими знаходиться число
Порівняйте числа
Яке з наведених рівнянь не має розв'язків?
Розташуйте в порядку зростання числа:
-∛(- 64) =
∜ (- 16) =
∛-27 =
Степенем числа а з раціональним показником m/n називається
коренями рівняння (x-5)4 = -81 є
Яка з наведених рівностей правильна?
Обчисліть: 27 2/3
Спростіть вираз: (а-1/3)3/4 ∙ а ∙ а-1/2
Функція задана формулою f(x)= х¹⁰. Вкажіть хибне твердження:
Спростити вираз (3 х-2у )- 2 ⋅ 18 х-3у3
Виконати дії
Подати у вигляді степеня з основою 10 число 10000⋅10-6
Розв'язати рівняння х2=17
Знайдіть значення виразу
Спростіть вираз: -3,6a2b2⋅(-5a4b5)⋅(-2a2b)
Спростіть вираз: (х2)-4 (х5)3 (х4)-6
Подайте степінь у вигляді дробу 12-1
Запишіть у вигляді степеня: b6 : b-2=
Не виконуючи обчислень, порівняйте (-23)9 і (-11)2
Не виконуючи обчислень, порівняйте: -78 і (-7)8
Скоротіть дріб
18√5 - 3√5 Обчисліть
Порівняти:
Скоротіть дріб
Чому дорівнює значення виразу (√7 + 1 )² - 2√7
Спростить вираз
√9а +√25а -√49а
Обчисліть (√13 - √7) (√13 + √7)
Знайти значення виразу
Розкласти на множники многочлен 5 - х2
Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
Розв'язання запишіть у зошит та фото надішліть вчителю.
Скоротіть дріб
Розв'язання запишіть у зошит та фото надішліть вчителю.
Спростіть вираз (√5 + 2√3)(√5 - 2√3)
Яких значень може набувати функція у = √х?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома