НС

Додано: 25 лютого
Предмет: Захист України, 10 клас
Копія з тесту: НС
12 запитань
Запитання 1

Транспортні аварії, пожежі, неспровоковані вибухи, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних речовин, раптове руйнування споруд та будівель, аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах зв’язку та телекомунікацій, гідродинамічні аварії та ін. — це надзвичайні ситуації: 

варіанти відповідей

техногенного характеру; 

 природного характеру; 

воєнного характеру. 

соціально-політичного характеру;

Запитання 2

Збройний напад — це надзвичайна ситуація: 

варіанти відповідей

воєнного характеру; 

соціально-політичного характеру; 

немає правильної відповіді. 

техногенного характеру; 

Запитання 3

Скільки рівнів надзвичайних ситуацій визначають відповідно до територіального поширення, обсягів заподіяних або очікуваних економічних збитків, кількості людей, які загинули: 

варіанти відповідей

три;

чотири;

шість;

п'ять;

Запитання 4

Надзвичайна ситуація, яка розвивається на території двох чи більше адміністративних районів або загрожує перенесенням на територію суміжної області, а також у разі, коли для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують власні можливості окремого району, — це надзвичайні ситуації: 

варіанти відповідей

місцевого рівня; 

об’єктового рівня; 

загальнодержавного рівня; 

 регіонального рівня; 


Запитання 5

Дайте визначення поняттю "шуга"


варіанти відповідей

повінь, яка руйнує дамби;

сильний вітер, на зразок торнадо;

попіл, який залишається на місці згарища;

дрібна пухка крига, що з’являється напередодні замерзання водойми

або під час льодоходу;

Запитання 6

До соціальних антропогенних причин виникнення надзвичайних ситуацій належать:

варіанти відповідей

відсутність інформації про обстановку у НС,  відсутність нормативно-правової бази, зміна довкілля внаслідок природо користування (забруднення);

бідність (зношування техніки, недостача коштів на модернізацію,

профілактику), корупція, ріст народонаселення;

урбанізація, відсутність інформації про обстановку у НС, корупція, недбалість та некомпетентність посадових осіб, перевищення повноважень;

Запитання 7

Природні явища, які мають надзвичайний характер і призводять до порушення нормальної діяльності населення, його загибелі, руйнування і знищення матеріальних цінностей, називаються...

варіанти відповідей

катастрофою;

аварією;

стихійним лихом;

катаклізмом;

Запитання 8

За причинами виникнення прородних надзвичайних ситуацій їх поділяють на ...

варіанти відповідей

технічні, природні, політичні;

техногенні, природничі, соціальні, воєнні;

 тектонічні, топологічні, метерологічні;

Запитання 9

До якого рівня відноситься НС, яка:

- поширилась на територію двох чи більше областей України, а для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують можливості цих регіонів (понад один відсоток відповідних бюджетів);

варіанти відповідей

загальнодержавний;

об’єктовий;

 місцевий;

регіональний;

Запитання 10

Назвіть центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту:

варіанти відповідей

Департамент пожежної безпеки України.

Міністерство оборони України.

Державна служба України з надзвичайних ситуацій

Запитання 11

ПНО - це...

варіанти відповідей

об’єкти, на яких використовуються або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини або біологічні препарати;

об’єкти, на яких не використовуються але виготовляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини або біологічні препарати;

об’єкти, які за певних обставин можуть створити реальну загрозу виникнення виробничої аварії;

Запитання 12

До радіаційно небезпечних об’єктів (РНО) відносять...

варіанти відповідей

збагачувальні фабрики;

підприємства з виробництва тепловипромінюючих елементів;

під приємства, що працюють з техногенними джерелами іонізуючого опромінення.

станції із знезараження каналізаційних стоків, продуктопроводи (аміако-, хлоропроводи)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест