Тема_2_КД

Додано: 7 листопада 2023
Предмет:
18 запитань
Запитання 1

Які функції комерційних служб відносяться до реалізаційних?

             


варіанти відповідей

 переддоговірна робота, укладання договорів з постачальниками, організація завезення товару, оперативний облік і контроль виконання договорів

 вивчення попиту, кон’юнктури ринку, визначення потреб в товарі, встановлення джерел товаропостачання

формування торгового асортименту, укладання договорів на постачання, організація товаропостачання РТМ

вивчення попиту, закупівля товарів, формування асортименту, оптовий продаж

Запитання 2

Господарське формування брокерського типу – це:



варіанти відповідей

під­приємство оптового ринку, яке самостійно набуває права власності на товар і спеціалізується на оптовій торговель­ній діяльності, виконуючи повний комплекс закупівельно-збутових і складських технологічних операцій.

­підприємство оптового ринку, яке діє від власного імені та за власний кошт і повністю перебирає права власності

під­приємство оптового ринку, яке діє від власного імені, але за кошт клієнта

під­приємство оптового ринку, яке діє від імені та за кошт клієнта

Запитання 3

Назвіть суб’єкти оптового ринки?



варіанти відповідей

Громадяни України, особи без громадянства, іноземні громадяни.

Юридичні особи.

Виробники, оптові підприємства, посереднгики, державні органи влади, роздрібні торговельні підприємства.

Юридичні особи, виробники, оптові підприємства, державні органи влади, роздрібні торговельні підприємства.

Запитання 4

Які функції оптового підприємства відносяться до технологічних?



варіанти відповідей

вивчення попиту оптових покупців і населення, вибір конкурентноздатних постачальників, встановлення договірних відносин з постачальниками, організація оптових закупівель та оптового продажу, управління асортиментом та товарними запасами

складування та зберігання товарів, фасування і підготовка товарів до продажу, організація відпуску товарів та доставки товарів на РТП.

збір, накопичення, обробка комерційної інформації, передача її контрагентам, консультації з питань асортименту та якості товарів.

рекламно-інформаційна робота, оптовий продаж, надання послуг, зберігання товарів.

Запитання 5

Менеджер, відповідальний за формування бренду чи портфелю брендів компанії – це:


варіанти відповідей

Торговельний агент.

Категорійний менеджер.

Бренд-менеджер.

Промоутер.

Запитання 6

Суб’єкт комерційної діяльності, який здійснює купівлю-продаж товару за рахунок і від імені поручителя на певній території.



варіанти відповідей

Брокер.

Агент.

Дилер.

Маклер.

Запитання 7

Які функції комерційних служб відносяться ринково-організаційних?



варіанти відповідей

переддоговірна робота, укладання договорів з постачальниками, організація завезення товару, оперативний облік і контроль виконання договорів

вивчення попиту, кон’юнктури ринку, визначення потреб в товарі, встановлення джерел товаропостачання

формування торгового асортименту, укладання договорів на постачання, організація товаропостачання

вивчення попиту, закупівля товарів, формування асортименту, оптовий продаж

Запитання 8

 Здійснення процесу продажу товарів і послуг товаровиробниками іншим підприємствам сфери виробництва, оптовим і роздрібним торговельним підприємствам, комерційним посередникам та державним установам, а також торговельними і посередницькими підприємствами одне одним, виробничим та суспільним колективним споживачам – це:



варіанти відповідей

Комерційне посередництво.

Оптова торгівля.

Дистрибуція.

Товаропостачання.

Запитання 9

Співробітник товаровиробника, що знаходиться постійно в регіоні обслуговування і здійснює контроль за діяльністю дистриб'юторів– це:



варіанти відповідей

Торговельний агент.

Регіональний представник.

Бренд-менеджер.

Промоутер.

Запитання 10

Працівник компанії, який організує доставку товарів та його складування, розробляє оптимальну схему поставок  – це:



варіанти відповідей

Товарознавець.

Категорійний менеджер.

Маркетолог.

Логіст.

Запитання 11

Які функції комерційних служб відносяться до закупівельних?


варіанти відповідей

вивчення попиту, закупівля та продаж товарів

 переддоговірна робота, укладання договорів з постачальниками, організація завезення товару, оперативний облік і контроль виконання договорів

 вивчення попиту, кон’юнктури ринку, визначення потреб в товарі, встановлення джерел товаропостачання

 формування торгового асортименту, укладання договорів на постачання, організація товаропостачання РТМ вивчення попиту, закупівля товарів, формування асортименту, оптовий продаж

Запитання 12

Господарське формування дилерсько - дистриб’юторського типу – це:


варіанти відповідей

під­приємство оптового ринку, яке самостійно набуває права власності на товар і спеціалізується на оптовій торговель­ній діяльності, виконуючи повний комплекс закупівельно-збутових і складських технологічних операцій.

під­приємство оптового ринку, яке діє від власного імені та за власний кошт і повністю перебирає права власності

під­приємство оптового ринку, яке діє від власного імені, але за кошт клієнта

під­приємство оптового ринку, яке діє від імені та за кошт клієнта

Запитання 13

Які суб’єкти відносяться до основної інфраструктури?



варіанти відповідей

Оптові ярмарки, товарні біржі, аукціони.

Страхові компанії, фінансово-кредитні установи.

Оптові ярмарки, товарні біржі, аукціони, консалтингові компанії, транспортні організації.

Страхові компанії, фінансово-кредитні установи, склади гарантійного зберігання.

Запитання 14

Штатний працівниками комерційних служб дистри­б'юторів, який займається оптовим продажем товарів дилерам – це:


варіанти відповідей

Торговельний агент.

Категорійний менеджер.

Бренд-менеджер.

Промоутер.

Запитання 15

Які функції виконують комерційні підрозділи оптового підприємства?

 

             

варіанти відповідей

Закупівля, формування асортименту, продаж, доставка товарів у роздрібну торгівельну мережу.

 Фасування, пакування, підготовка до відпуску товарів, відпуск товарів

Транспортування, експедиційні роботи, логістика, вивчення попиту споживачів.

Закупівля, продаж, логістика.

Запитання 16

Оптове підприємство – це:



варіанти відповідей

під­приємство оптового ринку, яке самостійно набуває права власності на товар і спеціалізується на оптовій торговель­ній діяльності, виконуючи повний комплекс закупівельно-збутових і складських технологічних операцій.

під­приємство оптового ринку, яке діє від власного імені та за власний кошт і повністю перебирає права власності

під­приємство оптового ринку, яке діє від власного імені, але за кошт клієнта

під­приємство оптового ринку, яке діє від імені та за кошт клієнта

Запитання 17

Які служби є найбільш розповсюдженими на оптовому торговельному підприємстві?

         


варіанти відповідей

комерційні

 маркетингу;

  збуту;

реклами.

Запитання 18

Які функції оптового підприємства відносяться до комерційних?



варіанти відповідей

вивчення попиту оптових покупців і населення, вибір конкурентноздатних постачальників, встановлення договірних відносин з постачальниками, організація оптових закупівель та оптового продажу, управління асортиментом та товарними запасами

складування та зберігання товарів, фасування і підготовка товарів до продажу, організація доставки товарів на РТП.

збір, накопичення, обробка комерційної інформації, передача її контрагентам, консультації з питань асортименту та якості товарів.

рекламно-інформаційна робота, оптовий продаж, надання послуг, зберігання товарів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест