Нумерація чисел. Методика вивчення арифметичних дій додавання та віднімання та їх властивостей. Перевірка правильності виконання арифметичних дій.

Додано: 31 жовтня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Скільки всього десятків у числі 81405:

варіанти відповідей

8140;

81;

8;

814

Запитання 2

Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?

варіанти відповідей

урок вивчення нового матеріалу;

урок закріплення знань, умінь і навичок;

комбінований;

уроку контролю та перевірки знань

Запитання 3

У якому класі вивчають нумерацію чисел 11-20?

варіанти відповідей

2 клас;

дошкільному закладі;

3 клас;

1 клас;

Запитання 4

При вивченні яких чисел вводять поняття класу?

варіанти відповідей

сотня;

тисяча;

багатоцифрові числа;

десяток

Запитання 5

Скільки розрядів є в кожному класі багатоцифрових чисел?

варіанти відповідей

2;

3;

1;

6

Запитання 6

Які прийоми використовують для додавання чисел у межах 10?

варіанти відповідей

частками;

прилічуванням одиниці;

прилічуванням одиниці, частинами, на основі переставної властивості додавання;

частинами, властивостями додавання

Запитання 7

Для віднімання чисел у межах 10 застосовують такі прийоми.

варіанти відповідей

відлічування по одиниці;

відлічування по одиниці, частинами, на основі зв’язку віднімання з додаванням;

частинами;

на основі складу числа.

Запитання 8

У якому класі вводять назви компонентів дії додавання:

варіанти відповідей

у 1 класі;

у 2 класі;

у 3 класі;

у 4 класі

Запитання 9

Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?

варіанти відповідей

перевіркою додаванням;

множенням;

діленням;

частинами

Запитання 10

При вивченні яких чисел ознайомлюють із кілометром?

варіанти відповідей

багатоцифрові числа ;

десяток;

тисяча;

сотня.

Запитання 11

Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією

віднімання?

варіанти відповідей

відняти, мінус, збільшити;

відняти, мінус, зменшити, знайти різницю;

відняти, зменшити, знайти частку;

відняти, мінус, зменшити.

Запитання 12

Якою дією знаходять невідомий від’ємник?

варіанти відповідей

додаванням;

відніманням;

множенням;

діленням.

Запитання 13

З якою метою учням дається завдання: Скільки десятків і одиниць у кожному числі: 43, 90, 88.

варіанти відповідей

засвоєння співвідношень між сусідніми числами;

утворення двоцифрових чисел з розрядних доданків;

закріплення знань про місце числа у натуральному ряді;

засвоєння видів лічби.

Запитання 14

З якою метою учням дається завдання: Запишіть числа четвертого десятка.

варіанти відповідей

засвоєння співвідношень між сусідніми числами;

закріплення знань про місце числа у натуральному ряді;

вивчення складу числа;

засвоєння порядкової лічби.

Запитання 15

Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання:

Утворити з чисел 874, 56, 301, 999, 79, 86, 400 дві групи, щоб у кожній з них були числа, які мають одну спільну ознаку.

варіанти відповідей

знання складу числа;

знання про двоцифрове та трицифрове число;

уміння записувати числа;

уміння визначати місце числа в натуральному ряді.

Запитання 16

Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання:

Назвати число в якому 9 сот.6дес.5 од., 5сот.8од., 9сот.9од.

варіанти відповідей

знання складу числа;

знання про двоцифрове та трицифрове число;

уміння записувати числа;

уміння перелічувати предмети.

Запитання 17

На якому етапі уроку можна учням поставити запитання:

Запишіть число шість тисяч двісті п’ятнадцять.

варіанти відповідей

етап підготовки до вивчення нового матеріалу;

етап ознайомлення з новим матеріалом;

етап закріплення знань учнів з нумерації;

етап узагальнення знань учнів з нумерації чисел.

Запитання 18

Скільки прикладів на ділення можна скласти із прикладів на множення?

варіанти відповідей

3;

2;

1;

4.

Запитання 19

Які навчальні прийоми використовуються при розв’язуванні прикладу 15-8:

варіанти відповідей

віднімання частинами; на основі зв’язку з дією додавання; віднімання від 10 з наступним додаванням одиниць зменшуваного;

віднімання в межах 20;

на основі зв’язку з дією додавання;

віднімання від 10 з наступним додаванням одиниць зменшуваного.

Запитання 20

Який обчислювальний прийом використовується під час розв’язування прикладу: 8+5

варіанти відповідей

прийом додавання частинами; прийом послідовного додавання;

прийом перелічування суми;

прийом послідовного додавання;

прийом на основі переставної властивості;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест