Об;єктивні перешкоди контакту оратора і аудиторії

Додано: 26 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

Чим відрізняються об*єктивні від суб*єктивних?

варіанти відповідей

Суб*єктивні більше опікуються проведенням промови, а Об*єктивні облаштуванням

Суб*єктивні відповідають за технічне обладнання,О. відповідають за атмосферу

С.відповідають за настрій проведення промови , а О.за сценарій проведення промови

Запитання 2

Що таке є інерція включеності?

варіанти відповідей

рефлексія

одна з об;єктивних психологічних перешкод

одна з психологічних властивостей

Запитання 3

Яка основна задача інерції включеності?

варіанти відповідей

підключити людей до своєї промови

провести мораль зустрічі

профілвктика промови

Запитання 4

Яка основна мета -висока швидкість розумової діяльності?

варіанти відповідей

наполегливість у промові

поетапність

вільний політ у думках

Запитання 5

Антипатія до чужих думок - це?

варіанти відповідей

підтримання точки зору

незгода

волевиявлення

Запитання 6

Скільки триває можливість стійкого сприйняття без розсіювання

уваги?

варіанти відповідей

10 хв

25 хв

30 хв

Запитання 7

Підібрати квантовий викид інформації в аудиторію, що це?

варіанти відповідей

розвеселити аудиторію

розповісти новизну

зацікавити

Запитання 8

Зараження – це

варіанти відповідей

нецілеспрямована схильність людини до визначеного

цілеспрямована схильність людини до визначеного

непередається ідея іншим

Запитання 9

Наслідування –це?

варіанти відповідей

спостерігати за правилами поведінки

зараження

уподобання рис, ходи,нрав

Запитання 10

Від чого залежить єфект навіювання?

варіанти відповідей

від проведення промови

внутрішнього стану особистості.

від результативності

Запитання 11

Показ і роз;яснення - це?

варіанти відповідей

основна перешкода

мета промови

педагогічні прийоми переконання.

Запитання 12

Що впливає на почуття і розум?

варіанти відповідей

вчинок у всіх його проявах

цілеспрямованність

тактика і стратегія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест