Обов'язкова контрольна робота

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 197 разів
12 запитань
Запитання 1

До представників «срібної доби» належали поети:

A)    О.Блок, А.Ахматова, В.Маяковський, Б.Пастернак;

Б) А.Ахматова, Р.М.Рільке, Гарсіа Лорка;

B)    В.Маяковський, Гарсіа Лорка, Р.М.Рільке, Т.С.Еліот;

Г)  Гійом Аполлінер, Б.Пастернак,0. Блок.

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 2

Підберіть найбільш вдалий опис вірша Пауля Целана «Фуга смерті»:

A)      модерністський вірш, насичений образами-шифрами, являє собою емблему ІІ світової війни;

Б)   символістський вірш, насичений образами-символами, написаний від імені в`язнів концтабору;

B)      вірш, написаний у напрямі імпресіонізму, оскільки у ньому – враження самого автора від побаченого під час ІІ світової війни;

Г)   вірш романтичного напряму, виражає почуття автора щодо страждань свого народу. 

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 3

Б.Пастернак отримав Нобелівську премію за:

A)      роман «Доктор Живаго»;

Б) поетичну збірку «На ранніх поїздах»;

B)      усю творчість;

Г) поетичну збірку «Сестра моя - життя». 

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 4

1911 року молоді поети утворили «Цех поетів» і оголосили себе акмеїстами. До цього «цеху» входили:

A) Р.М.Рільке, М.Гумільов, А. Ахматова, Б.Пастернак;

Б) Т.С.Еліот, Гарсіа Лорка, О.Мандельштам, С.Городецький;

B) М.Гумільов, О.Блок, В.Маяковський, Гарсіа Лорка;

Г) М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам. 

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 5

Фраза: «Він лежав на твердій, схожій на панцир спині і, коли трохи підводив голову, бачив свій дугастий, рудий, поділений на кільця живіт…» з твору:

А) «Старий і море»;

Б) «Стариган із крилами»;

В) «Перевтілення»;

Г) «Злочин і кара».

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 6

Декаданс це:

A)    період , позначений настроями безнадії, розчарування, занепадом життєвих сил.;

Б) модерністська течія в російській поезії 10-20-х років 20 ст., що разом із футуризмом виникла як реакція на кризу символізму.;

B)     напрям, де головним є культ почуттів людини; увага до особистості, її індивідуальних рис;

 Г) основою мистецької творчості цього напряму є символ — таємна ідея, прихована у      глибині всіх навколишніх, а також і потойбічних явищ.


варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 7

Історія Сантьяго (за повістю Е.Хемінгуея «Старий і море»)

побудована як:

A)    сновидіння головного героя;

Б)    перебіг думок і переживань героя, показ дії;

В)    спогади рибалки про двобій з рибою, акулами;

Г)    безпосередня розповідь про подію, опис дії.


варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 8

Футуризм - це:

А) загальна назва кризових явищ у мистецтві і культурі кінця XIX - початку XX ст.;

Б) літературно-мистецький напрям кінця XIX - початку XX ст.;

В) одна з течій авангардизму, яка за допомогою здебільшого екстравагантних художніх засобів піддавала сумніву вічні цінності й традиції як у мистецтві, так і взагалі в житті;

Г)      літературна течія, представники якої поставили собі за мету повернути поетичному слову його конкретне, «свідоме» значення, втрачене в символізмі з його «безмежним» словом-символом.

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 9

Поезія «Міст Мірабо» є одним із найвідоміших творів:

A)   Ш.Бодлера;

Б)   Г.Аполлінера;

B)   П.Верлена;

Г)   О.Блока.

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 10

Поезія, що стала справжнім символом «срібної доби» і починається зі слів «Мело, мело по всій землі, Мело, сніжило...» має назву:

A)  «Свіча горіла»;

Б)  «Зимова ніч»;

B)  «Мело, мело по всій землі»;

Г)   «Зимова казка».

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 11

Хто з персонажів роману «Майстер та Маргарита» М.Булгакова «завжди бажає зла, але вічно творить благо»?

А) Ієшуа;

Б) Іуда;

В) Понтій Пілат;

Г) Воланд.

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Запитання 12

Автором епіграфу до повістіТ.Халілова "До останнього подиху" є:

 А) О.Уальд

 Б) П.Коельйо

 В) Е.Хемінгуей

Г) Ф.Достоєвський

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест