Назвіть героїв повісті.
Чий це портрет: "...се був сивий, як голуб, звиш 90-літній старець, найстарший віком у цілій тухольській громаді. Батько вісьмох синів, із яких три сиділи вже разом із ним між старцями… Високий ростом, поважний поставою, строгий лицем, багатий досвідом життя й знанням людей та обставин, був правдивим образом тих давніх патріархів, батьків і провідників цілого народу, про яких говорять нам тисячолітні пісні та перекази. Невважаючи на глибоку старість, був іще сильний і кремезний"?
Хто навчив тухольців робити метавку?
Кого в творі названо подвійним зрадником?
У якому столітті відбуваються події повісті "Захар Беркут"?
"Старовинне руське село", яке описує Іван Франко у повісті
Чому Мирослава сказала, що її батько помер?
Як називалася священна скеля тухольців?
Оберіть варіант, де правильно вказано послідовність подій у творі «Захар Беркут».
Через що кару Бурунди щодо Максима не було здійснено?
Для чого Тугар Вовк прибув до Тухлі ?
Жанр твору І. Франка "Захар Беркут"
Головна мета тухольців у боротьбі з монголами.
Кому належать слова "Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас"?
Визначте головну ідею повісті Івана Франка “Захар Беркут”
Укажіть, яке було основне життєве покликання Захара Беркута з однойменної повісті Івана Франка “Захар Беркут”.
Максим Беркут вважав, що гіршим за смерть є:
Захар Беркут, відмовляючись обміняти сина на звільнення монголів, думав про:
В якій місцині збиралася рада громади тухольців?
Що найдужче розлютило Бурунду, коли він зрозумів, що його військо гине?
Чому тухольці змогли перемогти монголів?
Куди прямували монголи?
На кого ( що) був спрямований останній погляд Захара Беркута перед смертю?
Кого описано нижче? “…все у нього виходило в свій час і на своїм місці, без сумішки й сутолоки; всюди він був, де його потрібно, всюди вмів зробити лад і порядок. Чи то між своїми товаришами тухольцями, чи між боярами, чи між їх слугами, усюди був однаковий, спокійний, свобідний в рухах і словах, мов рівний серед рівних. Товариші поводились з ним так само, як він з ними, свобідно, несилувано, сміялись і жартували з ним…”
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома