Обслуговування відвідувачів на підприємстві, в установі, організації

Додано: 11 вересня 2023
Предмет: , 11 клас
Тест виконано: 96 разів
12 запитань
Запитання 1

Адміністратор - це …

варіанти відповідей

це особа, яка забезпечує підприємство кваліфікованими працівниками

це особа, яка здійснює роботу з якісного і ефективного обслуговування відвідувачів, консультує їх із питань, які стосуються товарів і послуг, які надає підприємство;

 це особа, яка забезпечує готельне підприємство платоспроможними клієнтами.

Запитання 2

Як адміністратор повинен обслуговувати клієнтів:

варіанти відповідей

Стоячи

Сидячи

Дозволяється стоячи і сидячи

Запитання 3

Які є види розрахунків

варіанти відповідей

перерахунок на карту, готівка

безготівковий, перерахунок іншому банку

готівковий, безготівковий

Запитання 4

Культура спілкування - це …

варіанти відповідей

поведінка людини яка передбачає наявність таких рис характеру, як суперечка, роздратованість, гнів

поведінка людини яка передбачає занижену самооцінку

передбачає наявність таких рис характеру, як терпимість, доброзичливість, повага до людей, тактовність і чемність

Запитання 5

Метод потокової лінії це:

варіанти відповідей

Цей метод передбачає збільшення ролі клієнта в процесі обслуговування. Він дозволяє контролювати і стежити за ходом сервісного обслуговування, який стає доступним 24 години на добу.

Цей метод полягає в швидкому обслуговуванні однорідним, високоякісним асортиментом готових страв в обстановці незмінної чистоти, порядку і ввічливості персоналу

Цей метод полягає в тісному зв’язку між адміністратором і клієнтом

Запитання 6

Як правильно відповідати на питання відвідувачів?

варіанти відповідей

Гнівно та дратівливо

Брехати, якщо не знаєте відповіді

Односкладною відповіддю (так чи ні)

Коротко та ясно

Запитання 7

Виберіть правильну послідовність етапів розмови з клієнтом телефоном

варіанти відповідей

Привітання - Вислухати питання - Відповідаючи дізнатися ім’я клієнта - Запропонувати послугу - Записати на послугу - Зробити резюме запису - Попрощатися

Привітання, дізнатися ім’я клієнта - Вислухати питання - Записати на послугу - Попрощатися

Назвати своє ім’я, привітатися - Вислухати питання - Відповідаючи дізнатися ім’я клієнта - Запропонувати послугу - Записати на послугу - Зробити резюме запису - Попрощатися

Запитання 8

Імідж у перекладі з латини (imago) означає:

варіанти відповідей

Картинка

Уява

Образ

Свідомість

Запитання 9

Під час ділових зустрічей жінці рекомендується одягати:

варіанти відповідей

Міні-спідницю

Одяг яскравих кольорів

Одяг, який не буде відволікати співрозмовника від ділової розмови

Відсутня правильна відповідь

Запитання 10

Атрибутами іміджу організацій є:

варіанти відповідей

стиль розмови по телефону адміністратора, меблі, зовнішній вигляд всіх співробітників

картини, квіти, місце для відпочинку

правила, норми, традиції

Усі відповіді правильні

Запитання 11

Вид поліграфічної продукції, носій контактної інформації простої самозайнятої особи, цілої організації або певного співробітника, сім'ї або будь-якого громадянина

варіанти відповідей

Візитка

Флаєр

Плакат

Всі відповіді правильні

Запитання 12

Оберіть зони робочого місця адміністратора:

варіанти відповідей

Основна, очікування, допоміжна

Головна, обслуговування, допоміжна

Особиста, обслуговування, додаткова

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест