1. Безпека життєдіяльності вивчає:
2. Вкажіть шкідливі і небезпечні чинники, які за природою дії відносять до фізичних:
3. За своїм походженням вражаючі фактори можуть бути:
4. У класифікації небезпек за наслідками не виділяють:
5. Будь який …… за певних умов можуть створювати небезпеку для людини чи довкілля: (вставити
пропущені слова)
6. Небезпека – це
7. У класифікації небезпек за наслідками не виділяють:
8. Розрізняють наступні види стресу:
9. Фактор, дія якого за певних умов призводить до захворювання та зниження працездатності – це:
10.За характером дії на людину негативні фактори поділяються:
11. Безпека працюючих з радіоактивними речовинами забезпечується таким чином:
12. На скільки класів розподіляють умови праці за ступенем шкідливості та небезпеки:
13. Дія лазерного випромінювання на біологічну тканину поділяється на наступні види:
14. Надзвичайні ситуації поділяють на:
15. Ризик - це:
16. Масове поширення захворювань серед людей на певній території називають:
17. До природних надзвичайних ситуацій відносяться?
18. До техногенних надзвичайних ситуацій відносяться?
19. Навколишнє середовище за перебуванням людини можна умовно поділити на:
20. Природні небезпеки включають в себе:
21. Рятувальні роботи включають:
22. Якого не буває ризику за ступенем припустимості:
23. У разі хімічного опіку (кислотою) вражене місце:
24. Чи впливають досягнення науково-технічного прогресу на здоров’я людини?
25. Яке визначення першої медичної допомоги вірне?
Ситуація 1. Рятуючи потерпілих із палаючого будинку, Ви:
Ситуація 2. Завивання сирен, переривчасті гудки підприємств означає сигнал:
5. " Штормове попередження!"
Ситуація 3. Почувши завивання сирен, переривчасті гудки підприємств, Ви:
В-3
1. Хто зобов’язаний створити на робочому місці, в кожному структурному підрозділі умови
праці відповідно до нормативно-правових актів в області охорони праці:
2. Які бувають розслідування нещасних випадків та професійних захворювань на виробництві:
3. Які засоби захисту від іонізаційного випромінювання ви знаєте?
4. Що є методом, який використовується у головному методологічному принципі безпеки
життєдіяльності?
5. За ступенем небезпечності дії на організм шкідливі та отруйні речовини поділяють на
класи:
6.З якого принципу треба виходити при ідентифікації небезпек?
7. Руйнівна сила смерчу пов'язана з тим, що смерч:
8. Які бувають небезпеки за часом прояву:
9. Надзвичайні ситуації класифікують за:
10. Віднесення події до надзвичайної ситуації відбувається за:
11. Епідемічним процесом називають:
12. Компоненти та явища неживої, неорганічної природи, що прямо чи побічно впливають на живі організми, це:
13. Індивідуальний ризик – це:
14. Надзвичайні ситуації класифікують за:
15. Стрес – це стан людини, який проявляється в психічній напрузі, що викликана:
16. До якої групи причин нещасних випадків, відповідно до класифікатора, слід віднести невідповідність технологічного процесу вимогам безпеки:
17. Що не відносять до стихійних явищ?
18. Тривалість робочого тижня під час воєнного стану?
18. Безпека – це:
19. Дія лазерного випромінювання на біологічну тканину поділяється на наступні види:
20. Фактор, дія якого за певних умов призводить до захворювання та зниження
працездатності – це:
21. Небезпечною для життя людини вважається ситуація коли:
22. Які небезпечні та шкідливі фактори пожежі відносяться до вторинних факторів?
23. При якому способу припинення процесу горіння застосовують речовини, що мають велику теплоту фазового переходу?
25. Висококалорійний продукт, який швидко забезпечує енергетичні потреби організму, це:
Ситуація 1. Знаходячись недалеко від водонасосной станції, ви почули вибух і побачили хмару зеленувато-жовтого кольору. Вітер дує від станції в напрямку до вас. Що ви будете
робити?:
Ситуація 2. Почувши завивання сирен, переривчасті гудки підприємств, Ви:
Ситуація 3. Перші поштовхи землетрусу застали Вас вдома на першому поверсі, Ви:
В-4
1. За яким ступенем припустимості ризику базується сучасна концепція безпеки життєдіяльності?
2. Процес виявлення й встановлення кількісних, тимчасових, просторових характеристик небезпек, необхідні розробки профілактики та оперативних заходів, вкладених у забезпечення безпеки, це:
3. За характером дії на людину негативні фактори поділяються:
4. Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту здійснюється:
5. Яким органом утворюється Державна комісія з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій?
6. Фактор, дія якого за певних умов призводить до захворювання та зниження
працездатності – це:
7. Який орган організовує і забезпечує повсякденне керівництво виконанням завдань цивільного захисту на об'єкті?
8. Як можна визначати небезпеку?
9. Умова чи ситуація, яка існує в навколишньому середовищі і здатна призвести до небажаного вивільнення енергії, що може спричинити фізичну шкоду, поранення чи пошкодження, це:
10. Який орган виконавчої влади приймає остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації?
11. Хто зобов’язаний створити на робочому місці, в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів в області охорони праці:
12. Хвороба, що поширюється протягом епідемії, може бути як:
13. Безпека життєдіяльності вивчає:
14. Частина простору, що примикає до зони горіння, у якому тепловий вплив призводить до помітної зміни стану матеріалів та конструкцій і робить неможливе перебування в ньому людей без спеціального теплового захисту, це:
15. Що слід вважати пожежею?
16. Який ризик суспільство може дозволити, враховуючи техніко-економічні та соціальні
можливості на даному стані свого розвитку?
17. Кількісна оцінка небезпек, це:
18. Сигнал УВАГА ВСІМ! подається:
19. Який орган організує і забезпечує контроль за виконанням законодавчих актів і рішень Уряду України з питань безпечної життєдіяльності населення?
20. Який режим встановлюється тимчасово для єдиної державної системи цивільного захисту у повному обсязі або частково для окремих її територіальних підсистем у межах території, на якій введено правовий режим надзвичайного стану
21. Надзвичайні ситуації техногенного характеру - це..
22. З якого принципу треба виходити при ідентифікації небезпек?
23. Надзвичайні ситуації класифікують за:
24. Велика за масштабами аварія чи інша подія, що призводить до тяжких трагічних наслідків – це…
25 Епідемічним процесом називають:
Ситуація 1. Знаходячись недалеко від водонасосной станції, ви почули вибух і побачили
хмару зеленувато-жовтого кольору. Вітер дує від станції в напрямку до вас. Що ви будете
робити?:
Ситуація 2. У грозу під час руху групи поруч ударила блискавка. Одна людина упала. При
огляді ви помітили на його тілі великі деревоподібні червоні смуги, а також явна відсутність
ознак життя. Чи будете ви:
Ситуація 3. Ви приймете рішення самостійно вибиратися із затопленого району тільки в тому випадку коли:
В-2
1. Процес виявлення небезпек і встановлення їх характеристик називається:
2. Як поділяють усі будови і споруди за вогнестійкістю?
3. Найбільш уразливим до дії лазерного випромінення є:
4. Пожежна безпека-це..
5. Кількісна оцінка небезпек, це:
6. Надзвичайні ситуації класифікуються:
7. До об’єктів підвищеної небезпеки відноситься:
8. Залежно від обсягів заподіяних надзвичайною ситуацією наслідків, обсягів технічних і матеріальних ресурсів, необхідних для їх ліквідації, визначаються такі рівні надзвичайних ситуацій:
9. Залежно від характеру походження подій, що можуть зумовити виникнення надзвичайних ситуацій на території України, визначаються такі види надзвичайних ситуацій:
10. До основних способів захисту населення при аварії на радіаційно небезпечних об’єктах (АЕС) відносяться:
11. Назвіть процес знезаражування територій, який проводяться у разі хімічного зараження місцевості:
12. Конфлікт - це:
13. Електромагнітне випромінювання в діапазоні довжин хвиль 0,1-1000 мкм –
14. За характером дії на людину негативні фактори поділяються:
15. На скільки груп поділяють всі небезпечно хімічні речовини відповідно до токсикологічної класифікації?
16. Що слід вважати пожежею?
17. Які основні умови виникнення горіння?
18. Шкідливий фактор призводить:
19. До соціально-політичних надзвичайних ситуацій відносять:
20. До підгрупи біологічних факторів входять:
21. Хімічні забруднювальні речовини атмосферного повітря в містах обумовлюють у першу чергу захворювання систем організму:
22. Ризик, якого не буває за ступенем допустимості - це:
23. До сил цивільного захисту належать:
24. Аварійно-рятувальні служби поділяються на:
25. Безпека життєдіяльності як навчальна дисципліна:
Ситуація 1. Перші поштовхи землетрусу застали Вас вдома на першому поверсі, Ви:
Ситуація 2. Знаходячись недалеко від водонасосної станції, ви почули вибух і побачили хмару зеленувато-жовтого кольору. Вітер дує від станції в напрямку до вас. Що ви будете робити?:
Ситуація 3. У грозу під час руху групи поруч ударила блискавка. Одна людина упала. При огляді ви помітили на його тілі великі деревоподібні червоні смуги, а також явна відсутність ознак життя. Чи
будете ви:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома