Яке оцінювання учнів в НУШ?
З якою метою здійснюють формальне оцінювання?
Якою оцінкою рекомендують виражати результат оцінювання особистісних надбань учня (учениці) у 1 - 4 класах?
Якою оцінкою рекомендують виражати об"єктивні результати навчання учня (учениці) у 3 - 4 класах?
Результати оцінювання об'єктивних результатів навчання учня (учениці) у 3 - 4 класах виражають або рівневою, або вербальною оцінкою, в залежності від:
Рівень результату навчання рекомендують визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами:
Оцінка є:
Інформування батьків про результати навчання може відбуватися:
Формувальне оцінювання розпочинається:
У межах формувального оцінювання за результатами опанування програмової теми рекомендують проводити:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома