3ОК. ОКР №1. Системне програмування (Асемблер).

Додано: 30 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 190 разів
40 запитань
Запитання 1

В асемблері команда додавання:

варіанти відповідей

add

aad

sub

mul

Запитання 2

Визначіть результат роботи фрагменту програми: 

mov ax,28

           mov bx,7

           add ax,bx

           idiv bx

варіанти відповідей

35

5

6

7

Запитання 3

В асемблері команда множення:

варіанти відповідей

add

sub

mul

div

Запитання 4

Вкажіть результат работи фрагменту програми:

mov ax, 45

mov bx, 3

sub ax,5

mul bx

варіанти відповідей

9

42

120

126

Запитання 5

В асемблері команда віднімання:

варіанти відповідей

add

sub

mul

div

Запитання 6

Вкажіть результат работи фрагменту програми:

mov ax, 45

mov bx, 5

sub ax,bx

іmul bx

варіанти відповідей

5

200

225

40

Запитання 7

Що означає команда jne в асемблері:

варіанти відповідей

нема такої команди

перехід до підпрограми

перехід, якщо не рівно

перехід, якщо не більше

Запитання 8

Вкажіть результат работи фрагменту програми:

mov ax, 6

mov bx, 4

sub ax, 2

div bx

варіанти відповідей

2

1

12

0

Запитання 9

В асемблері команда ділення:

варіанти відповідей

sub

mul

imul

div

Запитання 10

Вкажіть результат работи фрагменту програми:

mov ax, 6

mov bx,7

add ax,bx

idiv ax

варіанти відповідей

1

0

2

13

Запитання 11

В асемблері команда безумовного переходу:

варіанти відповідей

jae

sub

mul

jmp

Запитання 12

Вкажіть результат рoботи фрагменту програми:

mov ax, 6

mov bx,7

sub ax,2

mul bx

варіанти відповідей

35

28

6

4

Запитання 13

Яка команда пiдключає бiблiотеку до програми в С?

варіанти відповідей

#define

#include

#endif

#end

Запитання 14

Де в мові С повинні оголошуватися локальні об'єкти?

варіанти відповідей

тільки перед тілом функції main();

у будь-якому місці програми, крім функцій

перед першим оператором функції, що виконується

у будь-якому місці програми

Запитання 15

Виконання програми на С/С++ починається з:

варіанти відповідей

операторів, розташованих у функції first();

операторів, розташованих у функції, що у файлі йде першою;

операторів, розташованих у функції main().

операторів, розташованих у власній функції

Запитання 16

Директива препроцесора include

варіанти відповідей

служить для заміни однієї послідовності символів на іншу

використовується для включення в програму заголовних файлів

використовується для завантаження програми в оперативну пам'ять

Запитання 17

Як називається програма, яка виконує зборку виконуваного модуля з одного чи кількох так званих двійкових модулів, які містять чистий машинний код, трансльований з певної мови програмування:


варіанти відповідей

компоновщик

компілятор

транслятор

Запитання 18

Що таке коментар?

варіанти відповідей

Текст, що пояснює, ігнорований компілятором;

Підпрограма, вкладена в основну програму;

Текст, що пояснює, виведений при виконанні програми.

Запитання 19

PUSH операнд 

варіанти відповідей

Завантажити операнд до стека. 

Вивантажити операнд з стека. 

Змінити знак операнда. 

Запитання 20

FІLD змінна

варіанти відповідей

Скопіювати ST(0) до дійсної змінної

Завантажити дійсну змінну до стека в ST(0)

Завантажити цілу змінну до стека в ST(0)

Скопіювати ST(0) до цілої змінної

Запитання 21

FІST змінна

варіанти відповідей

Скопіювати ST(0) до дійсної змінної

Завантажити дійсну змінну до стека в ST(0)

Завантажити цілу змінну до стека в ST(0)

Скопіювати ST(0) до цілої змінної

Запитання 22

Команда додавання дійсних чисел FPU

варіанти відповідей

FADD 

FІADD

FSUB

Запитання 23

POP   операнд 

варіанти відповідей

Завантажити операнд до стека. 

Вивантажити операнд з стека. 

Змінити знак операнда. 

Запитання 24

Команда віднімання дійсних чисел FPU

варіанти відповідей

FADD 

SUB

FSUB

Запитання 25

Результат виконання команд:

mov eax,х 

cmp eax,10  

jb m1


варіанти відповідей

перейти на мітку m1, якщо x>10

перейти на мітку m1, якщо x<10

перейти на мітку m1, якщо x=10

порівняти х з m1

Запитання 26

до якого рівня відносимо програмування в кодах процесора

варіанти відповідей

високий

середній

низький

консольний

процесорний

Запитання 27

програма в машинних кодах зберігається в файлах...

варіанти відповідей

*.mas

*.exe

*.prg

*.xls

Запитання 28

до якого рівня відноситься мова програмування Ассемблер?

варіанти відповідей

низький

середній

високий

машинний

Запитання 29

Перетворення програми з алгоритмічної мови на машинну мову виконують певні програми, що називаються

варіанти відповідей

редакторами

перекладачами

перетворювачами

трансляторами

Запитання 30

Транслятори діляться на

варіанти відповідей

редактори

інтерпретатори

декодери

компілятори

Запитання 31

........ перекладають кожну команду з алгоритмічної мови на машинну і одразу їх виконують

варіанти відповідей

редактори

декодери

інтерпретатори

компілятори

Запитання 32

який процес подано на схемі?

варіанти відповідей

інтерпритація

компіляція

декодування

редагування

Запитання 33

Визначити вміст регістра rdx фрагменту виконання програми на мові асемблер:

a1 dq 3

mov rax,16

mov rdx,0

div a1   

mov eax,3

div a1  

варіанти відповідей

не компілюється

0

1

2

3

Запитання 34

Який з цих регістрів 16-бітний?

варіанти відповідей

RAX

AL

AX

EAX

Запитання 35

Яка з наступних директив використовується для визначення байта пам’яті?

варіанти відповідей

DD

DB

DX

DW

Запитання 36

З яким регістром пов’язана команда LOOP?

варіанти відповідей

CX

DX

BP

Ах

Запитання 37

Яка (які) з відповідностей є правильними:

варіанти відповідей

регістр DL – 16 бітів

регістр DX – 8 бітів

регістр EDX – 32 біти

регістр RDX – 64 біти

Запитання 38

Яка (які) з відповідностей є правильними:

варіанти відповідей

EAX – регістр акумулятор

EBX – базовий регістр

ECX – регістр-лічильник

EDX – регістр даних

Запитання 39

Початково у регістрі AX міститься значення 2Fh. Яке значення буде міститися у цьому регістрі після виконання команд

MOV BX, 5

MOV CX, 10

XCHG AX, BX

XCHG CX, AX

варіанти відповідей

5

10

2Fh

1

Запитання 40

Скільки ітерацій виконає наведений нижче цикл

MOV AX, 10

MOV CX, 0

JCXZ Exit1

Label1:

 …

LOOP Label1

Exit1:

варіанти відповідей

10

0

незкінченний цикл

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест