Від якої особи ведеться розповідь?
Навіщо Єгорка прийшов до товариша?
Що завадило хлопцям кудись піти?
Що сталося з будильником?
Чи вдалося хлопцям полагодити будильник?
Що надумали хлопці, коли не вдалося полагодити годинник?
Що сказав майстер оглядаючи годинник?
Як вдалося вмовити майстра полагодити годинник зараз?
У кого Єгору вдалося позичити гроші , щоб оплатити ремонт годинника?
Що довелося дати Єгорові , аби йому позичили гроші?
Де вирішили взяти гроші хлопці, щоб віддати бабці Теклі?
Як допомогли хлопці бабці Теклі?
За який час вдалося закінчити роботу?
Чи взяла бабця гроші з хлопців?
Чи провідують тепер хлопці бабцю Теклю?
вибери якості які характеризують хлопців.
Якою виявилась бабця Текля?
Про що це оповідання?
Вибери прислів*я які підходить до змісту оповідання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома