Олімпіада із зарубіжної літератури для 11 класу

Додано: 21 жовтня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 183 рази
22 запитання
Запитання 1

Широкий інтелектуальний і духовний рух ХVІІІ ст. в Західній Європі, спрямований на боротьбу з феодалізмом називається...

варіанти відповідей


Ренесанс


романтизм

Просвітництво

 реалізм

Запитання 2

У Німеччині Просвітництво почало розвиватися...

варіанти відповідей

 одночасно з іншими країнами

пізніше, ніж в інших країнах

раніше, ніж в інших країнах

Запитання 3

Оберіть особливості німецького Просвітництва

варіанти відповідей

німецькі письменники вважали своїм завданням відроджувати ідеали Античності

осередки культури виникали завдяки покровительству багатих меценатів


німецькі письменники вважали своїм завданням стимулювати національне об'єднання


німецькі письменники вважали своїм завданням звеличувати естетику потворного

Запитання 4

У 60 - 80-х роках 18 ст. розгорнувся могутній літературний рух...

варіанти відповідей

 "Буря й натиск"

"Буря й вітер"

"Підступність і кохання"


"Шалений натиск"

Запитання 5

Трагедія "Фауст" складається з...

варіанти відповідей

3 частин

5 частин

6 частин

4 частин

Запитання 6

Жанр твору "Фауст"?

варіанти відповідей

 трагедія

роман

комедія

Запитання 7

Які слова мав сказати Фауст на знак задоволення своїм життям?

варіанти відповідей

 «Майбутнє прекрасне!»

«Ось тепер можна і помирати!»


 «Спинися, мить, прекрасна ти!»

«Людина – вінець Всесвіту!»

Запитання 8

Якою була причина того, що Мефістофель вирушає спокушати Фауста?

варіанти відповідей

побився об заклад з Архангелом Рафаїлом

з ненависті до Фауста

побився об заклад з Господом

 це його розвага

Запитання 9

Кого з персонажів «Фауста» характеризують ці слова: «Я — тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»?

варіанти відповідей

Фауста

 Вагнера

Мефістофеля

Валентина

Запитання 10

Оберіть варіанти, які характеризують образ Фауста

варіанти відповідей

 байдужість до слави, багатства

бажає злого, а робить добро

пошуки істини, праця для добра, покращення життя людей


невичерпна енергія

Запитання 11

Мефістофель перший раз з'явився до Фауста в об­разі:

варіанти відповідей

чорного кота

чорного пуделя

мандрівного студента


чорного ворона

Запитання 12

Установіть відповідність:

1.Течія в літературі, що сформувалася в Європі на початку XX cт.,представлена письменниками Г.Марсель, А. Камю, Ф.Кафки.

2.Створені людською уявою неймовірні картини й образи, яких не бувє у реальному житті, вигадка.

3.Принцип художньої типизації, для якого є характернимнезвичайне поєднання несумісних речей-фантастичного й реального, трагічного і комічного, раціонального та ірраціонального, високого й низького, що виявляє глибинну сутність явища.

А) Гротеск

Б) Фантастика

В) Екзистенціалізм

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-Б

1-Б, 2-В, 3-А

1-В, 2-Б, 3-А

Запитання 13

Визначити, якого змісту набуває символ комахи у творі Ф. Кафки"Перевтілення":


варіанти відповідей

утрата життєвих перспектив;

тваринне існування звичайної людини;

гіперболізовані самотність і відчуження;

абсурдність людського життя.

Запитання 14

Автобіографічність новели "перевтілення" Ф. Кафки простежуємо:

варіанти відповідей

у схожих із героєм снах;

у професії комівояжера;

у складних взаєминах із батьком;

у тяжкій хворобі, що спричинила перевтілення

Запитання 15

Позначити пропозицію, яку щодо Грегора Замзи внесла його сестра:

варіанти відповідей

його потрібно спекатися;

не можна його ображати;

його писутність слід терпіти;

зараз він найбільше потребує уваги та піклування.

Запитання 16

Зазначити риси творчості Ф.Кафки:

варіанти відповідей

романтичні мотиви;

екзистенціалізм;

поєднання реальності з міфотворчістю;

використання біблійних сюжетів та символів;

підкреслено буденний,беземоційний опис фантастичних подій.

Запитання 17

Визначити одну з характерних ознак творчості Булгакова:


варіанти відповідей

настрої прощання зі старим світом і вітання нового життя;

зображення побутових реалій, сповнених багатобарвної гри сенсів;

протиставлення одвічних засад духовного буття історичній сучасності в усіх її вибухових і спотворених виявах;

утвердження активно-творчого ставлення до життя.

Запитання 18

Які ф розкриває роман майстра?ілософсько-моральні проблеми

варіанти відповідей

Зрадництва;

влади і народу;

морального злочину, скоєног під тиском страху;

духовних шукань;

морального вибору.

Запитання 19

Твір, на сторінках рукопису якого М. Булгаков зробив напис "дописати раніше, ніж померти":

варіанти відповідей

"Біла гвардія";

"Театральний роман";

"Останні дні";

"Майстер і Маргарита".

Запитання 20

Життєві обставини, які спонукали М. Булгакова звернутися з листом до уряду СРСР:

варіанти відповідей

прагнення виїхати за межі країни, щоб зібрати матеріал для нової книги;

позбавлення умов для творчого і зичного виживання;

усвідомлення необхідності провадження реформ у сфері культури;

необхідність виступити на захист опального літератора.

Запитання 21

Світосприйняття якого соціального прошарку зображено у прозі та драматургії М. Булгакова?

варіанти відповідей

Робітничого класу;

інтелігенції;

селянства;

дворянства.

Запитання 22

Кого з персонажів роману "Майстері Маргарита" Воланд карає за порушення моральних норм?

варіанти відповідей

Понтія Пілата;

Степана Лиходєєва;

Левія Матвія;

Азазело

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест