Установіть відповідність між назвами жанрів та їхнім визначенням.
1. Ліричний вірш, утворений з чотирнадцяти рядків п`ятистопного або шестистопного ямба з перехресним римуванням.
2.Невеликий прозовий твір, сюжет якого грунтується на певному епізоді з життя одного або кількох персонажів.
3.Один із жанрів ліро-епосу.Великий віршований твір, у якому порушують важливі проблеми минулого, сучасного чи майбутнього.
4. Епічний прозовий твір, який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття посідає проміжне місце між романом та оповіданням.
А) поема.
Б) сонет.
В) повість.
Г) оповідання.
Установіть відповідність між художнім напрямом та його характерними особливостями.
1.Зображення сучасності , дослідження відносин між соціальними верствами, впливу середовища на людину.
2. Звеличення почуттів,увага до внутрішнього світу людини.
3.Прагнення виховати людину, формувати нові моральні цінності та ідеали.
4. У легкій, грайливій манері зображували втіхи та насолоди.
А) рококо.
Б) просвітницький реалізм.
В) просвітницький сентименталізм.
Г) просвітницький класицизм
Який засіб комічного використано у творі "Мандри Лемюеля Гуллівера" Дж.Свіфта: "П`ять чи шість кандидатів просять в імператора дозволу розважити його та двір танцями на канаті, і той, хто найвище підстрибне й не впаде, отримує посаду".
Для доби Просвітництва характерні:
У поезії, що стала гімном Євросоюзу, ключовими словами є:
Дух бунтарства примаманний твору:
Для романтизму характерні такі ознаки:
Представником романтизму не є
Романтизм - один із провідних напрямів у літературі,науці й мистецтві, що виник :
Що не називають родом літератури?
Установити відповідність між авторами та літературними епохами:
1. Луїс де Гонгора- і-Арготе, Джон Донн
2. Р. Бах, Б. Космовська
3. Мольєр
4. Овідій, Сапфо
5. Лі Бо , Данте
6. Петрарка.Шекспір Античність
А) Античність
Б) Середньовіччя
В) Відродження(Ренесанс)
Г) Бароко
Д) Класицизм
Є) література XX - XXIст.
Як називалися філософи і письменники ХVІІІ століття?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома