Олімпіада з української мови 2020 7 клас

Додано: 22 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 351 раз
22 запитання
Запитання 1

В якому реченні є дієслово минулого часу?

варіанти відповідей

Я граю на віолончелі.

Мати ходила літніми ранками; збирала липневу росу.

Вона буде виступати на концерті.

Я співаю

Запитання 2

Особовими формами дієслова є:

варіанти відповідей

вишивати, говорити

вишиваю, говорить

вишиваючи, говорячи

вишито, сказано

Запитання 3

Безособову дієслівну форму вжито в реченні

варіанти відповідей

Сад давно підготовлений до зими.

Хай буде все небачене побачено.

Могили самотньо в стену бовваніють!

Усе заворожене чарами літньої ночі.

Майже три роки викреслені з його життя.

Запитання 4

Вкажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:

  

варіанти відповідей

малювати, сидить, читала;

палає, співають, світить;

дивитися, розмовляти, слухає.

скакати, читати, малювати;

Запитання 5

Дієслово у формі третьої особи вжито в реченні:

варіанти відповідей

Мости з сучасного в майбутнє будуємо (в. Сосюра).

Лиш в труді натхнення ти знайдеш (В.Сосюра).

У звилях ночі десь грім гуркоче (З.Мороз).

Кущі жасмину і бузку вкрилися росою (І. Цюпа).

Запитання 6

Вкажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:

  

варіанти відповідей

читав, малюю, буду вчити;

проводити, прочитав, глянула;

вивчати, привітав, говорити;

казати, принести, ворушиться.

Запитання 7

Вкажіть рядок, у якому всі дієслова доконаного виду:

  

варіанти відповідей

пообіцяла, стояли, доказати;

падало, мріяв, вміти;

сумую, думав, відпочивати;

намалював, відвідала, забули.

Запитання 8

Інфінітив виконує в реченні таку синтаксичну роль:

варіанти відповідей

Присудок

Означення

Обставина

Будь-який член речення

Запитання 9

Дієслово у формі третьої особи вжито в реченні:

варіанти відповідей

Мости з сучасного в майбутнє будуємо (в. Сосюра).

Лиш в труді натхнення ти знайдеш (В.Сосюра).

У звилях ночі десь грім гуркоче (З.Мороз).

Кущі жасмину і бузку вкрилися росою (І. Цюпа).

Запитання 10

Дієслово у формі ІІ особи однини наведено в рядку:

варіанти відповідей

вивчаємо

вивчать

вивчаю

вивчаєш

Запитання 11

З не- напишемо разом дієслова в рядку:

варіанти відповідей

не/зважай, не/помічати

не/навиджу, не/притомніти

не/писали, не/відрізняти

не/приніс, не/повернути

Запитання 12

Дієслово у формі третьої особи вжито в реченні:

варіанти відповідей

Мости з сучасного в майбутнє будуємо (в. Сосюра).

Лиш в труді натхнення ти знайдеш (В.Сосюра).

У звилях ночі десь грім гуркоче (З.Мороз).

Кущі жасмину і бузку вкрилися росою (І. Цюпа).

Запитання 13

Потребує редагування словосполучення

варіанти відповідей

забивати м'яч

не бачити виходу

милуватися краєвидом

дякувати товаришу

Запитання 14

Інфінітив виконує в реченні таку синтаксичну роль:

варіанти відповідей

Присудок

Означення

Обставина

Будь-який член речення

Запитання 15

Дієсловами є всі слова в рядку:

варіанти відповідей

читаю, повідомити, очікувння, чекаєш

писати, вірять лежиш, їсти

відчувати, несучи, ведучий, їхати

показувала, учительська, мити, шиєш

Запитання 16

Фразеологізмами є всі вислови, ОКРІМ

варіанти відповідей

ніде голці впасти

ніде голки взяти

хоч голки збирай

як нитка за голкою

Запитання 17

Антонім до фразеологізму кури не клюють є

варіанти відповідей

як мокра курка

як кіт наплакав

хоч голки збирай

хоч око виколи

Запитання 18

Установіть відповідність між реченням та його характеристикою.


Маленький хлопчик пас верблюда.

варіанти відповідей

просте двоскладне речення, ускладнене однорідними обставинами

просте двоскладне неускладнене речення

просте двоскладне речення, ускладнене вставним словом

складне речення

Запитання 19

Прочитайте текст. Укажіть речення, у якому є однорідні члени речення.


(1)До тебе мій дорогий, юний друже, приходять усе нові та нові книжки.

(2)Вони відкривають безмежні обрії знань. (3)Художнє слово з нами все життя. (4)Поволі, сходинка за сходинкою, ти входиш у світ великої літератури. (5)Це світ Шевченка і Франка, Лесі Українки й Котляревського. (6)Так ти починаєш розуміти, що син чи донька Батьківщини, ім'я якій - Україна.

варіанти відповідей

1

4

5

6

Запитання 20

Прочитайте текст. Укажіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.


(1)До тебе мій дорогий, юний друже, приходять усе нові та нові книжки.

(2)Вони відкривають безмежні обрії знань. (3)Художнє слово з нами все життя. (4)Поволі, сходинка за сходинкою, ти входиш у світ великої літератури. (5)Це світ Шевченка і Франка, Лесі Українки й Котляревського. (6)Так ти починаєш розуміти, що син чи донька Батьківщини, ім'я якій - Україна.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 21

Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка:

варіанти відповідей

тьохкає, щемить, гривня, заява

щемління, пісня, місяць, любов

зілля, дзеркало, з'єднати, нюанс

щедрість, пам'ять, ячмінь, людина

бджола, послання, дев'ять, рядок

Запитання 22

Правильно написано всі слова в рядку

варіанти відповідей

спитати, знести, зфальшивити

зкосити, зшити,бездіяльний

спалений, розвідка, бесхитрісний

спекти, безпечний, розтривожити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест