Омар Хайям

Додано: 3 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 195 разів
11 запитань
Запитання 1

Персько-таджицьку культуру епохи середньовіччя називають:


варіанти відповідей

мусульманським Відродженням

 

античним Відродженням

  

перським Відродженням

Запитання 2

Персько-таджицькі лірики писали мовою:

варіанти відповідей

арабською

перською

фарсі

Запитання 3

Найчастіше персько-таджицькі поети у ліриці згадують:


варіанти відповідей

Біблію

Веди

Коран

Запитання 4

Рубаї - це:


варіанти відповідей

невелика поема

чотиривірш

двовірш

Запитання 5

У вірші Омара Хаяма

Я тільки й знаю, що знання шукаю,

В найглибші таємниці проникаю.

Я думаю вже сімдесят два роки -

І бачу, що нічого я не знаю.

стверджується думка, що :

варіанти відповідей

 ліричний герой - людина неосвічена

  

 у 72 роки людина забуває те, що знала раніше

 світ - безмежний, його неможливо пізнати

  

Запитання 6

Знайди лишнє.

Омар Хайям:

варіанти відповідей

 видатний математик

 розробив найточніший календар

  

 художник

Запитання 7

Знайди лишнє.

Почесні звання, якими нагородили Хайяма земляки:

варіанти відповідей

 "Доказ істини"

  

 "Принц Парадоксів"

 "Цар філософів Сходу і Заходу"

"Учений муж доби"

Запитання 8

Укажи, який жанр поезії представлено в поданому творі:

Хай кожна мить, що в вічність промайне,

Тебе вщасливлює, бо головне,

Що нам дається тут, - життя: пильнуй же!

Як ти захочеш, так воно й мине

варіанти відповідей

рубаї

бейт

хоку

Запитання 9

Слово "хайям", в перекладі з арабської мови, означає:

варіанти відповідей

мудрець

"той, що шиє намети"

"той, хто складає вірші"

Запитання 10

Недоброзичливість ніколи не могла

Узяти верх: до злих вертались їх діла.

Я зичу благ тобі - ти зла мені бажаєш:

Ти благ не діждешся, я не побачу зла.

Тема чотиривірша:

варіанти відповідей

про різних людей

про цінність людяності

про життєві блага

Запитання 11

Омар Хайям поет:

варіанти відповідей

арабський

перський

таджицький

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест