Онлайн - тест Астрід Лінгрен "Міо,мій міо"

Неймовірна зустріч маленького хлопчика з рідним батьком

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 50 разів
12 запитань
Запитання 1

Може, хтось пам'ятає, що передавали по радіо торік п'ятнадцятого жовтня?... Ось що тоді передавали:

варіанти відповідей

«Лондонська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона чорнявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць».

«Стокгольмська поліція розшукує дев'ятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць».

«Стокгольмська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о п'ятій годині ранку зник зі свого дому на Упландській вулиці, трина­дцять. У Бу Вільгельма Ульсона білявий чуб, карі очі, а того ранку на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних діль­ниць».

Запитання 2

Що ви знаєте про сім'ю Буссе?

варіанти відповідей

Хлопчика мама померла; його виховувала тітка Едля і дядько Сікстен

 Хлопчика виховувала мама Едля і батько Сікстен


Хлопчик був сиротою; його виховувала сестра Едля

Запитання 3

Хто дав золоте яблуко Буссе?

варіанти відповідей

дядько Сікстен

 тітка Едля


тітка Лундін

Запитання 4

Про кого йдеться в описі? "...я спершу навіть подумав, що то Бенко. Але то був не він... То був хлопчик з таким самим каштановим чубом і з такими самими карими очима, як у Бенка"

варіанти відповідей

Нонно

Міраміс

Юм-юм

Запитання 5

Про кого йдеться в наступній цитаті: «Ми з Бенком дуже любимо...Коли я мешкав на Упландській вулиці, моїми друзями були не тільки Бенко й тітка Лундін. Я мав іще одного друга, про якого забув розповісти. То був старий броварський.... що звався Калле-Джигун. Я приберігав для нього грудочки цукру й окрайці хліба. Бенко робив те саме, бо й він любив Калле-Джигуна. Він казав, що Калле-Джи­гун - його ...., а я казав, що він мій, інколи ми навіть сварилися через це»?

варіанти відповідей

Про коня

 Про Юм-Юма

 Про собаку Дінго

Запитання 6

Доповніть цитату: «І я взявся за його руку. Але то була не рука. То був...»

варіанти відповідей

Залізний пазур

Мідний пазур

Золотий пазур

Запитання 7

Кому належать наступні слова: «Страшнішого меча я ще не бачив у своєму замку...»?

варіанти відповідей

Татові-королю

Лицарю Като

Юм-юмові

Запитання 8

Як зазнав поразки лицар Като?

варіанти відповідей

Міо проштрикнув наскрізь кам’яне серце лицаря і від нього залишилася купа каміння

Міо відрубав голову лицарю Като і він зник, перетворившись на купу каміння

Міо вдарив мечем лицаря Като і він перетворився на залізну пташку

Запитання 9

За якими законами жили мешканці Країни Далекої?

варіанти відповідей

жорстокості й ненависті


вірності й справедливості

добра й справедливості

 жорстокості та підступів

Запитання 10

Які саме чарівні речі взяв із собою Міо в дорогу до Країни Чужинецької?

варіанти відповідей

 хліб, сопілку, ложечку і плащ


хліб, люстерко, ложечку і плащ

 хліб, сопілку, ключ і плащ

рукавицю, сопілку, ложечку і капелюх

Запитання 11

Які слова тата допомогли Міо опанувати себе в Мертвому лісі й повірити в себе?

варіанти відповідей

Ти сильний!

Ти мусиш здолати Като!

Міо, мій Міо

На тебе вся надія!

Запитання 12

Яким чином можна було здолати Като?

варіанти відповідей

поціливши списом зі срібним наконечником у кам'яне серце

знайшовши яйце дракона, в якому була захована його смерть

за допомогою стріли з ядом змії з Мертвого лісу

 за допомогою меча, здатного розітнути камінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест