ОНП 20питань

Додано: 6 травня 2023
Предмет:
Тест виконано: 17 разів
20 запитань
Запитання 1

1. Природу пізнання, закономірності пізнавальної діяльності людини, її пізнавальні можливості та здібності вивчає:

 

варіанти відповідей

парадигма

гносеологія

синергетика

концепція

Запитання 2

Основне завдання наукового пізнання-це відкриття:


варіанти відповідей

наукове знання

 

 

самоорганізуючі


об'єктивних законів дійсності


постнекласичною


Запитання 3

. Фрагмент (частина) будь-якої реальності (природної, соціальної, суб’єктивної, розумової, душевної та ін.), який не збігається у цей момент з інтелектом, що пізнає, та на який спрямована пізнавальна активність-це:

 

варіанти відповідей

концепція

об єкт пізнання


 

наукове знання

позитивізм


Запитання 4

. Провідний елемент наукового простору, впорядкована в просторі й часі знаково-символічна система вираження пізнавальної діяльності людини-це:

 

варіанти відповідей

 

позитивізм


теорія


Гіпотеза


наукове знання


Запитання 5

Поняття науки містить три складові:

 

варіанти відповідей

теорія, ідея, емпіричне знання


наукові знання, діяльність, соціальні інститути


самоорганізуючі, позитивізм, об єкт пізнання


Запитання 6

Виокремлюють два типи класифікації знання:

 

варіанти відповідей

структурний та дескриптивний


науковий та соціальний

структурний та теоретичний

Запитання 7

Започаткований французьким філософом О. Контом, філософський напрям, що об`єднав ті течії, школи, концепції, які у розв`язанні філософських проблем надавали перевагу не абстрактно-метафізичним підходам, а науковим засобам або «позитивному» знанню-це:


варіанти відповідей

знання

концепція


позитивізм

теорія

Запитання 8

Науку кінця ХХ – початку ХХІ ст. називають:


варіанти відповідей

постнекласичною

неокласичною

емпіричною

готичною

Запитання 9

Назвіть хронологічні рамки періоду розвитку некласичної філософії:

варіанти відповідей

друга пол. ХІХ-ХХ ст.

 

перша пол. ХІХ-ХХ ст.

ХХ ст.

VIII-XIX ст.

Запитання 10

. Синергетика як теорія, досліджує системи складні, а саме:


варіанти відповідей

синергетика

інший варіант

гносеологія

самоорганізуючі


Запитання 11

Аксіологія-це теорія:

варіанти відповідей

цінностей

еволюції

пізнання

розуму

Запитання 12

Форма та засіб наукового пізнання, яка є способом розуміння, пояснення, тлумачення основної ідеї теорії, це науково обґрунтоване і в основному доведене вираження основного змісту теорії-це:


варіанти відповідей

парадигма

концепція

ідея

розуміння

Запитання 13

Форма і засіб наукового пізнання, за допомогою яких формується один із можливих варіантів вирішення проблеми, істинність якої ще не встановлена і не доведена-це:


варіанти відповідей

аналогія

теорія

гіпотеза

судження

Запитання 14

Логічно-системний опис властивостей, відносин і законів певної множини ідеальних об'єктів-це:


варіанти відповідей

закономірність


постнекласична наука




постнекласичної



 

теоретичне знання


Запитання 15

Система достовірного, об’єктивного, доведеного, перевіреного практикою, знання сутнісних характеристик певного фрагменту реальності-це:


варіанти відповідей

доказ

ідея

теорія


гіпотеза

Запитання 16

Форма наукового пізнання, яка відображає зв'язки і закономірності дійсності та спрямована на її перетворення, а також поєднує істинне знання про дійсність та суб'єктивну мету її перетворення-це:

 

варіанти відповідей

міркування

ідея

порівняння

думка

Запитання 17

. Узагальнений опис даних спостереження та експерименту у вигляді безлічі фактів і феноменологічних законів-це:

 

варіанти відповідей

емпіричне знання


емпірична діяльність

об'єктивне знання

 

наукове знання


Запитання 18

. Системність науки реалізується становленням та розвитком її як окремого:


варіанти відповідей

 

соціального інститу


соціального пізнання

індукція

система

Запитання 19

Міждисциплінарна концепція самоорганізації складних систем у процесі їх еволюції-це:


варіанти відповідей

соціальний інститут

синергетика


парадигма

гносеологія

Запитання 20

Сукупність конкретно-історичних когнітивних і ціннісних засобів пізнання, що визнані науковим співтовариством і забезпечують реалізацію наукової діяльності-це:


варіанти відповідей

емпіризм

синергетика


гносеологія

парадигма


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест