доказ
необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання
сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації
охоплює тільки ті зв'язки та відношення, що підлягають безпосередньому вивченню в зазначеній роботі, встановлюють межі наукового пошуку
категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести
основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження
об'єкт
необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання
сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації
основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження
категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести
предмет
категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести
сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації
необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання
основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження
проблема
необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання
сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації
основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження
категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести
комунікація
взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності
компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання
здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем
дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю
здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості
результат навчання
здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем
взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності
компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання
дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю
здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості
уміння
дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю
здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості
взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності
здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем
компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання
навички
дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю
здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості
здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем
компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання
взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності
наукова діяльність
багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність
галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра
інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань
галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань
масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту
університет
інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань
багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність
галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра
галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань
масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту
коледж
інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань
багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність
галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань
галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра
масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту
академія
галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань
масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту
галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра
багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність
інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань
історичний метод
метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності
розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей
метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики
процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності
створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків
експеримент
метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики
процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності
розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей
метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності
створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків
порівняння
метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики
метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності
процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності
розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей
формалізація
створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків
процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності
метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики
розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей
метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності
аналогія
метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак
розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника
логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального
метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками
метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта
узагальнення
метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта
метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками
логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального
розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника
метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак
абстрагування
метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта
розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника
метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками
метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак
логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального
аналіз
логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального
метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта
метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками
розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника
метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак
апробація
опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій
документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом
видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень
наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
видання
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження
документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом
опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій
видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень
наукове видання
наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень
документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом
опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій
наукова стаття
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження
видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень
документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом
опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій
тема
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки
нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню
документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми
наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження
збірник
наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки
нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню
документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми
періодичні видання
журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки
наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню
документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми
стандарти
наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження
видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей
журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки
нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню
документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми
індукція
сукупність способів, і прийомів пізнання
сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень
метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях
метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків
метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків
дедукція
метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків
метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків
метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях
сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень
сукупність способів, і прийомів пізнання
моделювання
метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях
сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень
сукупність способів, і прийомів пізнання
метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків
метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків
наукова проблема
сукупність способів, і прийомів пізнання
сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень
метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях
метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків
метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків
спостереження
система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта
система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта
систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання
з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
вимірювання
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого
систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання
система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта
система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта
опис
систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання
система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта
система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого
синтез
система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання
з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого
система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта
методика
визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання
галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання
сукупність способів, і прийомів пізнання
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
мета наукового дослідження
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання
сукупність способів, і прийомів пізнання
наукове пізнання
визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання
галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
сукупність способів, і прийомів пізнання
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
методологія науки
галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання
сукупність способів, і прийомів пізнання
система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання
визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
методологія наукового пізнання
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю
думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
поняття
система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю
думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
науковий факт
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю
думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ
наукова концепція
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності
система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю
думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
судження
розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним
систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів
думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь
процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей
процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства
умовивід
систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів
думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь
процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей
розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним
процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства
пізнання
процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей
процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства
розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним
думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь
систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів
наукове дослідження
процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства
процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей
розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним
думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь
систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів
теорія
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації
внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток
наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок
наукова ідея
наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок
внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток
інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
закон
наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації
гіпотеза
інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації
вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища
подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження
наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок
внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома