ОНП

Додано: 13 травня
Предмет:
52 запитання
Запитання 1

доказ


варіанти відповідей

необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання

сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації

охоплює тільки ті зв'язки та відношення, що підлягають безпосередньому вивченню в зазначеній роботі, встановлюють межі наукового пошуку

категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести


основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження

Запитання 2

об'єкт


варіанти відповідей

необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання

сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації

основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження

категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести


Запитання 3

предмет


варіанти відповідей

категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести

сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації

необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання


основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження

Запитання 4

проблема

варіанти відповідей

необхідна наступна стадія і форма, у якій існує і розвивається наукове знання

сукупність зв'язків, відносин і властивостей, що існують об'єктивно в теорії і практиці і служать джерелом необхідної для дослідника інформації


основна ідея, що пов'язує воєдино всі структурні елементи методики, визначає порядок проведення дослідження

категорія, що досліджує щось невідоме в науці, яке належить відкрити, довести

 

Запитання 5

комунікація


варіанти відповідей

взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності

компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання

здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем

дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю

здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості


Запитання 6

результат навчання


варіанти відповідей

здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем

взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності


компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання

дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю

здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості

Запитання 7

уміння

варіанти відповідей

дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю

 

здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості

взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності

здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем

компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання

Запитання 8

навички


варіанти відповідей

дія, сформована шляхом повторення і характеризується високою мірою осягнення і відсутністю поелементної свідомої регуляції і контролю

здатність особи до виконання певного виду діяльності, що виражається через знання, розуміння, уміння, цінності, інші особисті якості

здатність застосовувати знання для виконання завдань і розв'язання проблем

компетентності, які здатна продемонструвати особа після завершення навчання

взаємозв'язок суб'єктів із метою передавання інформації, узгодження дій, спільної діяльності

Запитання 9

наукова діяльність

варіанти відповідей

багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність

галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра 

інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань

галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань

масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту

Запитання 10

університет

варіанти відповідей

інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань

багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність

галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра 

галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань

масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту

Запитання 11

коледж

варіанти відповідей

інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань

багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність

галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань

галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра 

масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту

Запитання 12

академія

варіанти відповідей

галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов'язану з наданням вищої освіти на першому і другому рівнях за однією чи кількома галузями знань

масовий тип навчально-виховних закладів, які дають загальну освіту

галузевий вищий навчальний заклад або структурний підрозділ університету, академії чи інституту, що провадить освітню діяльність, пов'язану зі здобуттям ступенів молодшого бакалавра 

багатогалузевий (класичний, технічний) або галузевий вищий навчальний заклад, що провадить інноваційну освітню діяльність

інтелектуальна творча праця, що спрямована на здобуття та використання нових знань

Запитання 13

історичний метод

варіанти відповідей

метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності

розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей

метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики

процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності

створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків

Запитання 14

експеримент

варіанти відповідей

метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики

процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності

розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей

метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності

створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків

Запитання 15

порівняння

варіанти відповідей

метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики

метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності

процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності

розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей

Запитання 16

формалізація

варіанти відповідей

створення контрольованих і керованих штучних умов або використання природних умов, необхідних для виявлення відповідних властивостей і зв'язків

процес встановлення подібності або відмінності предметів та явищ дійсності

метод вивчення об'єктів шляхом відображення їхньої структури за допомогою штучних мов, наприклад, мовою математики

розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності з метою виявлення внутрішніх та зовнішніх зв'язків, закономірностей і суперечностей

метод наукового дослідження, за допомогою якого подумки здійснюється конструювання поняття про об'єкти, що не існують у дійсності

Запитання 17

аналогія

варіанти відповідей

метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак

розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника

логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального

метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками

метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта

Запитання 18

узагальнення

варіанти відповідей

метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта

метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками

логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального

розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника

метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак

Запитання 19

абстрагування

варіанти відповідей

метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта

розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника

метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками

метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак

логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального

Запитання 20

аналіз

варіанти відповідей

логічний процес і результат переходу від одиничного до загального, від менш загального до більш загального

метод наукового пізнання, котрий передбачає з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта

метод наукового пізнання, за допомогою якого від схожості об'єктів певного класу за одними ознаками роблять висновок про їхню схожість і за іншими ознаками

розумовий відхід від несуттєвих властивостей, відношень об'єктів, що досліджуються, з одночасним виокремленням їхніх суттєвих властивостей, ознак, які цікавлять дослідника

метод наукового пізнання, який надає змогу поділяти об'єкт дослідження на складові елементи з метою вивчення його структури, окремих ознак

Запитання 21

апробація

варіанти відповідей

опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій

документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом

видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень

наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

Запитання 22

видання

варіанти відповідей

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження

документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом

опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій

видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень

Запитання 23

наукове видання

варіанти відповідей

наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень

документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом

опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій

Запитання 24

наукова стаття

варіанти відповідей

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

наукова робота, в якій викладено проміжні або кінцеві результати наукового дослідження

видання результатів теоретичних і (або) експериментальних досліджень

документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням, тисненням або іншим способом

опубліковані результати наукового дослідження, а також виголошені та опубліковані за результатами науково-практичних конференцій

Запитання 25

тема

варіанти відповідей

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки

нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню

документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми

наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження

Запитання 26

збірник

варіанти відповідей

наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки

нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню

документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми

Запитання 27

періодичні видання

варіанти відповідей

журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки

наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню

документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми

Запитання 28

стандарти

варіанти відповідей

наукове завдання, яке охоплює певну галузь наукового дослідження

видання, яке складається з окремих робіт різних авторів, присвячених одному напряму, але з різних його галузей

журнали, бюлетені та інші видання з різних галузей науки і техніки

нормативно-технічні документи щодо єдиних вимог до продукції, її розробки, виробництву та застосуванню

документи інформаційного, рекламного плану, аналітичні, статистичні дані з певної проблеми

Запитання 29

індукція

варіанти відповідей

сукупність способів, і прийомів пізнання

сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень

метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях

метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків

метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків

Запитання 30

дедукція


варіанти відповідей

метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків

метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків

метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях

сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень

сукупність способів, і прийомів пізнання

Запитання 31

моделювання

варіанти відповідей

метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях

сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень

сукупність способів, і прийомів пізнання

метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків

метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків

Запитання 32

наукова проблема

варіанти відповідей

сукупність способів, і прийомів пізнання

сукупність задач, яка охоплює значну область досліджень

метод дослідження об’єктів, процесів і явищ на їх моделях

метод дослідження, який дає можливість за допомогою аналізу загальних положень і фактів перейти до часткових і поодиноких висновків

метод дослідження, за допомогою якого судження ведуться від фактів до конкретних висновків

Запитання 33

спостереження


варіанти відповідей

система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта

система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта

систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання

з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

Запитання 34

вимірювання

варіанти відповідей

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого

систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання

система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта

система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта

Запитання 35

опис

варіанти відповідей

систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання

система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта

система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого

Запитання 36

синтез

варіанти відповідей

система фіксації і реєстрації кількісних характеристик вимірюваного об’єкта

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

систематизація даних, отриманих в результаті спостереження, експерименту, вимірювання

з'єднання окремих сторін, елементів, властивостей, зв'язків досліджуваного об'єкта та його вивчення як єдиного цілого

система фіксації і реєстрації властивостей і зв’язків досліджуваного об’єкта

Запитання 37

методика

варіанти відповідей

визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання

галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання

сукупність способів, і прийомів пізнання

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

Запитання 38

мета наукового дослідження

варіанти відповідей

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання

сукупність способів, і прийомів пізнання

Запитання 39

наукове пізнання

варіанти відповідей

визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання

галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

сукупність способів, і прийомів пізнання

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

Запитання 40

методологія науки

варіанти відповідей

галузь людської діяльності, результатом якої є наукове знання

сукупність способів, і прийомів пізнання

система методологічних і методичних принципів і прийомів, операцій і форм побудови наукового знання

визначення конкретного об’єкта й всебічне, достовірне вивчення його структури, характеристик, зв’язків на основі розроблених у науці принципів і методів пізнання

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

Запитання 41

методологія наукового пізнання

варіанти відповідей

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю

думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ 

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

Запитання 42

поняття

варіанти відповідей

система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю

думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ 

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

Запитання 43

науковий факт

варіанти відповідей

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю

думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ 

Запитання 44

наукова концепція

варіанти відповідей

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

вчення про принципи, форми і способи науково-дослідницької діяльності

система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо об’єкта дослідження, які об’єднані певною головною ідеєю

думка, виражена в узагальненій формі, яка визначає суттєві і необхідні ознаки предметів та явищ 

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

Запитання 45

судження

варіанти відповідей

розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним

систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів

думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь

процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей

процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства

Запитання 46

умовивід

варіанти відповідей

систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів

думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь

процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей

розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним

процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства

Запитання 47

пізнання

варіанти відповідей

процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей

процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства

розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним

думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь

систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів

Запитання 48

наукове дослідження

варіанти відповідей

процес вивчення визначеного об'єкта з метою розкриття закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах суспільства

процес цілеспрямованого активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей

розумова операція, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином пов’язане з вихідним

думка, в якій за допомогою зв’язку понять стверджується або заперечується що-небудь

систематизація різних представлень в мозку людини, об’єднання їх у цілісну картину образів

Запитання 49

теорія

варіанти відповідей

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації

внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток

наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок

Запитання 50

наукова ідея

варіанти відповідей

наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок

внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток

інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

Запитання 51

закон

варіанти відповідей

наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації

Запитання 52

гіпотеза


варіанти відповідей

інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації

вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища

подія чи явище, яке є основою для висновку або підтвердження

наукове припущення, висунуте для пояснення певних явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок

внутрішній суттєвий зв’язок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест