Онп 3 рівень

Додано: 7 травня
Предмет:
16 запитань
Запитання 1

вставте пропущене слово….. Спосіб встановлення істини шляхом відповідності чи невідповідності відчуттям

варіанти відповідей

Гуманізм

Знання

Верифікація

Мислення

Запитання 2

Вставати пропущене слово . …. система поглядів, згідно з якими

вищою цінністю проголошується людина та її право на свободу, щастя

й розвиток і прояв своїх здібностей; ідейний напрям культури епохи

Відродження.

варіанти відповідей

Верифікація

Гуманізм

Мислення

Модернізм

Запитання 3

Вставте пропущене слово. … вища форма цілеспрямованого й

узагальненого пізнання субєктом істотних звязків і відносин між

предметами і явищами, а також у творенні нових ідей і програмуванні

дій.

варіанти відповідей

Пізнання

Рефлексія

Модернізм

Мислення

Запитання 4


4. Вставте пропущене слово.– світоглядно-мистецький напрям

ХХ ст., що грунтується на запереченні методів, зразків, норм

класичного мистецтва, утвердженні суб‘єктивізму і формал

варіанти відповідей

Соціальне пізнання

Відносна істина

Парадигмальне знання

Модернізм

Запитання 5

. Вставте пропущене слово. - спосіб мислення, що

спрямований на осмислення й усвідомлення пізнавального акту й

пізнання внутрішнього світу людини.

варіанти відповідей

Рефлексія

Верифікація

Мислення

Гуманізм

Запитання 6

Вставте пропущене слово. В основі - знань лежить

переважно розуміння, або взаєморозуміння, яке розкриває сутність

буття людини і світу і сприяє розвитку духовних загальнолюдських

цінностей.

варіанти відповідей

пізнання

гуманітарних

метод

Знання

Запитання 7

Вставте пропущене слово. …наука є сучасною наукою, яка

характеризує новий тип об’єктів, методологічних підходів,

постнекласичної раціональності, організації пізнавальної діяльності та

організації наукових досліджень

варіанти відповідей

Постнекласична

Парадигмальна

Системна

Соціальна

Запитання 8

Вставте пропущене слово. … пізнання – пізнання соціальних

реалій життєвого середовища людей – постає як необхідна умова його

налагодження відповідно до природи і призначення людини

варіанти відповідей

Соціальне

Наукове

Структурне

Гуманітарне

Запитання 9

Вставте пропущене слово. Наукове … – це цілеспрямований

процес, що забезпечує вирішення чітко визначених пізнавальних

завдань, поєднаних метою пізнавального процесу.

варіанти відповідей

Знання

Метод

Пізнання

Наука

Запитання 10

Вставте пропущене слово. істина – це таке знання, яке, по

суті, правильно, але не повно відображає дійсність і надає їй всебічного

вичерпного образу.

варіанти відповідей

абсолютна

Відносна

Запитання 11

11. Вставте пропущене слово. істина – це такий зміст знань,

який тотожний своєму предмету і який не буде спростовуватися

подальшим розвитком пізнання та практики

варіанти відповідей

Абсолютна

Відносна

Запитання 12

Вставте пропущене слово. Істина виражає сутнісний зміст та

безпосередню мету пізнавального процесу і характеризує його

результат – … як адекватне відображення суб’єктивної й

об’єктивної реальності у свідомості людини.

варіанти відповідей

Знання

Пізнання

Метод

Підхід

Запитання 13

Вставте пропущене слово. Структурним елементом методології є

…. - систематизована сукупність дій, які необхідно здійснити, щоб

вирішити певне завдання або досягти певної мети; спосіб досягнення

якої-небудь мети, рішення конкретної задачі.

варіанти відповідей

Пізнання

Знання

Процес

Метод

Запитання 14

Вставте пропущене слово. … знання – це система

усталеного, організовано впорядковано достовірного знання,

апробованого практикою у широкому сенсі цього слова

варіанти відповідей

Системне

Наукове

Парадигмальне

Соціальне

Запитання 15

Вставте пропущене слово. …підхід — це сукупність

загальнонаукових методологічних принципів (вимог), в основі яких

лежить розгляд об’єктів як систем.

варіанти відповідей

Постнекласичний

Системний

Соціальний

Гуманітарний

Запитання 16

Вставте пропущене слово. Основною рисою … науки є

людиновимірність

варіанти відповідей

Постнекласичної

Наукової

Ключової

Головної

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест