ООп

Додано: 16 травня
Предмет: Художня культура, 1 клас
69 запитань
Запитання 1

Парадигма – це


варіанти відповідей

Сукупність узгоджених властивостей, правил та понять, що визначають стиль написання програми;

Це методологія розробки програмного забезпечення;


Сукупність змінних, методів, керуючих конструкцій та зв’язків між ними, що утворюють програму;


Множина правил, що регламентують процес розробки ПЗ; 


Запитання 2

Абстракція – це


варіанти відповідей

Виділення необхідних властивостей з досліджуваного об’єкта;


Сприйняття об’єкта через його вплив на програму;


Присвоєння певних властивостей досліджуваному об’єкту;


Комбінація команд оформлених в блок коду;


Запитання 3

Що таке об’єкт в ООП?


варіанти відповідей

Копія(зліпок) створений на основі класу;


Конструкція , що відповідає за створення об’єктів;


Контейнер, що виконує певні дії та має інтерфейс для взаємодії;


Конструкція-контейнер, що містить змінні та методи і є основою для cтворення об’єктів;


Запитання 4

Клас в ООП це?


варіанти відповідей

Конструкція-контейнер, що є основою для cтворення об’єктів;


Конструкція , що відповідає за створення об’єктів;


Різновид об’єкту;


Блок коду, що знаходиться після оголошення методу;


Запитання 5

Метод – це

варіанти відповідей

“Чорний ящик”, який виконує якісь дії.


Копія(зліпок) створений на основі класу;


Контейнер, що виконує певні дії та має інтерфейс для взаємодії;


Конструкція-контейнер, що містить змінні та методи і є основою для створення об’єктів;


Запитання 6

Об’єкт характеризується

варіанти відповідей

Станом та аномаліями;


Доступністю та станом


Станом та поведінкою;


Доступністю та аномаліями;


Запитання 7

Концепція - це


варіанти відповідей

Копіювання властивостей батьківського класу;


Розглядання об’єкту через призму батьківського класу;


Система поглядів, незавершених (до кінця) та непідтверджених;


Це методологія розробки програмного забезпечення;


Запитання 8

Змінна - це


варіанти відповідей

"Чорний ящик", який виконує якісь дії;


Конструкція-контейнер, що містить змінні та методи і є основою для cтворення об'єктів;


Це певна частина пам'яті яка має назву та може зберігати різні значення;


Це методологія розробки програмного забезпечення;


Запитання 9

Яке ключове слово відповідає за створення об’єкта


варіанти відповідей

create;


open;


new;


select;


Запитання 10

Яке слово є синонімом до "метод"?


варіанти відповідей

Змінна


Конструктор


Програма


Функція


Запитання 11

Яка абстракція найбільш високорівнева?


варіанти відповідей

Об'єкт



Метод


Змінна


Атрибут


Запитання 12

Які конструкції може наслідувати клас?


варіанти відповідей

Класи


Інтерфейси


Об'єкти


Методи


Запитання 13

Що з переліченого НЕ відноситься до циклу?


варіанти відповідей

for


while


if


for-each


Запитання 14

На базі якої конструкції можна створити об'єкт?


варіанти відповідей

Класу


Інтерфейсу


Абстрактного класу


Процедури


Запитання 15

Які конструкції може реалізовувати клас?


варіанти відповідей

Класи


Інтерфейси


Об'єкти


Методи


Запитання 16

За допомогою якої конструкції відбуваються створення об'єкта?


варіанти відповідей

Конструктора


Деструктора


Функції


Процедури


Запитання 17

Яку кількість об'єктів можна створити на базі одного класу

варіанти відповідей


1


10


1000


Запитання 18

За допомогою якого механізму відбувається доступ до об'єкта?


варіанти відповідей

Адерс


Типів даних


Копій


Процедур


Запитання 19

Скільки конструкторів містить клас по замовчуванню?


варіанти відповідей

0


1


2


3


Запитання 20

Який модифікатор доступу присвоюється змінній по замовчуванню?


варіанти відповідей

Default


Private


Protected


Public


Запитання 21

Який з циклів НЕ дозволяє модифікувати елементи перебору?


варіанти відповідей

for


while


if


for-each


Запитання 22

Коли відбувається безпечний кастинг?


варіанти відповідей

Перетворення з базового класу в дочірній клас



Перетворення з базового класу в батьківський клас


Перетворення класів які знаходяться в одній ієрархії


Перетворення з батьківського класу в дочірній клас


Запитання 23

Кастинг(переведення типів) - це?


варіанти відповідей

Перетворення з базового класу в дочірній клас;


Сприйняття об'єкту через призму певного типу; 


Перевірка об'єкту на відповідність програмі;


Перевірка чи об'єкт належить класу


Запитання 24

Розгляньте наступну програму:

варіанти відповідей

0

1

100

101

Запитання 25

Розгляньте наступну програму:

варіанти відповідей

0.0


1.0


12.3


11.3


Запитання 26

Розгляньте оголошення: boolean iKnow; Яким значенням буде автоматично проініціалізована змінна iKnow?


варіанти відповідей

True


0

null

False


Запитання 27

Розгляньте уривок коду

варіанти відповідей

y= 42 b= 48


y= 48 b= 48


y= 48 b= 42


y= 42 b= 42


Запитання 28

Розгляньте уривок коду:

int x;

int a = 5;

int b= 8;

x = ++a + b++;

Яким буде значення змінної x після його виконання?


варіанти відповідей

13


14


15


Виникне помилка на стадії компіляції.


Запитання 29

Розгляньте уривок коду:

int x = 9;

int y = -2;

System.out.println("output: " + x%y);

Що виведе програма?


варіанти відповідей

-1;


1;


4.5;


4


Запитання 30

Розгляньте уривок коду:


Що виведе програма?

варіанти відповідей

В рядку 4 виникне помилка компіляції


3


4


2


99


Запитання 31

Визначте тип оператора поданого нижче:

aValue = 8933.234;


варіанти відповідей

Оператор присвоєння


Оператор інкременту


Виклик методу


Створення об’єкту


Запитання 32

Визначте тип оператора поданого нижче:

aValue++;


варіанти відповідей

Оператор присвоювання


Оператор інкременту


Виклик методу


Створення об’єкту


Запитання 33

Визначте тип оператора поданого нижче: System.out.println("Hello World!");


варіанти відповідей

Оператор присвоювання


Оператор інкременту


Виклик методу


Створення об’єкту


Запитання 34

Розгляньте наступний фрагмент коду:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

false false


true true


false true

true false


Запитання 35

Розгляньте наступний фрагмент коду:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

I am in the do block.


Виникне помилка компіляції в рядку 2.


Виникне помилка під час виконання.


Код буде скомпільовано і виконано, але не буде нічого виведено.


Запитання 36

Розгляньте наступний фрагмент коду:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

Помилка компіляції.


k=7


k=8


k=9


Запитання 37

Позначте правильний оператор циклу? 


варіанти відповідей

while (int a = 0) { /* whatever */ }


while (int a == 0) { /* whatever */ }


do { /* whatever */ } while (int a = 0)


for (int a=0; a<100; a++) { /* whatever */ }


Запитання 38

Дано клас:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

null


universe


everything


Помилка компіляції.


Запитання 39

Дано:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

5 1


8 1


8 2


10 3

Запитання 40

Дано:


Яким буде результат?

варіанти відповідей

2 1


2 2

4 1

4 2

Запитання 41

Який з уривків коду може перевизначити метод void xyz(float f)?


варіанти відповідей

public void xyz(float f)


private void xyz(float f)


public int xyz(float f)


private int xyz(float f)


Запитання 42

Дано наступний код:


Яке твердження є вірним?

варіанти відповідей

Woop is-a Hmpf and has-a Zing.


Zing is-a Woop and has-a Hmpf.


Hmpf has-a Woop and Woop is-a Zing.


Woop has-a Hmpf and Woop is-a Zing.


Запитання 43

Дано наступний код:


Який результат виконання програми?

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 44

Що таке інкапсуляція в ООП?


варіанти відповідей

Процес створення об'єктів на базі класів.

Механізм “приховування” коду від зовнішнього світу.


Підхід до програмування в якому усі елементи програми пов'язані між собою


Механізм, який дозволяє одному класу наслідувати функціональність іншого.


Запитання 45

Поліморфізм - це?


варіанти відповідей

Механізм, що дозволяє приховати деталі реалізації від користувачів


Процес створення об'єктів

Наслідування від батьківського класу


Можливість сприймати дочірній об’єкт через призму батьківського класу


Запитання 46

Який принципи ООП використовуються для розв'язання проблеми дублювання коду?


варіанти відповідей

Принцип наслідування


Принцип поліморфізму


Принцип інкапсуляції


Принцип абстракції


Запитання 47

Наслідування – це процес передачі властивостей?


варіанти відповідей

від батьківського класу до дочірнього класу;


від дочірнього класу до батьківського класу;

між двома класами, які не пов'язані між собою;


між двома класами, які пов'язані між собою;


Запитання 48

Які основні переваги використання наслідування в програмуванні?


варіанти відповідей

Уникнення дублювання, додаткова гнучкість в використанні модифікаторів доступу, можливість застосувати поліморфізм;


Обмеження доступу до методів та властивостей батьківського класу в дочірньому класі, уникнення дублювання;


Забезпечення можливості створення об'єкта одного класу всередині іншого класу, можливість застосувати поліморфізм;


Забезпечення можливості передачі властивостей як від батьківського класу до дочірнього так і в зворотньому порядку.


Запитання 49

Яка різниця між агрегацією та композицією?


варіанти відповідей

В агрегації об'єкти двох класів незалежні, а в композиції - один клас є частиною іншого класу;


В агрегації один клас є батьківським класом для іншого класу, а в композиції - об'єкти двох класів незалежні;


В агрегації об'єкти двох класів зберігаються окремо, а в композиції - один об'єкт наслідує інший об'єкт;


В агрегації один клас є батьківським класом для іншого класу, а в композиції - один об'єкт наслідує інший об'єкт;


Запитання 50

Які типи зв'язку можуть бути між класами?


варіанти відповідей

Наслідування, композиція та агрегація;


Наслідування, імплементація та інкапсуляція;


Залежність, імплементація та інкапсуляція;


Агрегація, залежність та наслідування;


Запитання 51

Дано наступне твердження - Bus is-a Car. За допомогою якого механізму пов’язані ці класи?


варіанти відповідей

extends;


implements;

composition;


encapsulation;


Запитання 52

Дано наступне твердження – Car has-a Engine. За допомогою якого механізму пов’язані ці класи?


варіанти відповідей

extends;


implements;


composition;


encapsulation;


Запитання 53

Статичні елементи належать…


варіанти відповідей

Об’єкту;


Методу;


Класу;


Конструктору;


Запитання 54

Дано наступне твердження:

Сar is-a Vehicle, Bus is-a Car, Car has-a Engine and Car has-a Wheel.

Яке твердження вірне?


варіанти відповідей

Wheel нащадок від Car;


Engine нащадок від Car;


Bas містить об’єкти Wheel та Engine;


Engine містить об’єкти Wheel та Car;


Запитання 55

Дано наступне твердження:

Сar is-a Vehicle, Bus is-a Car, Car has-a Engine and Car has-a Wheel.

Яке твердження вірне?


варіанти відповідей

Wheel нащадок від Car;


Vehicle містить Car та Engine;


Car містить об’єкти Wheel та Engine;


Vehicle містить об’єкти Wheel та Engine;


Запитання 56

Дано наступне твердження:

Сar is-a Vehicle, Bus is-a Car, Car has-a Engine and Car has-a Wheel.

Яке твердження вірне?


варіанти відповідей

Engine містить об’єкти Wheel та Car;


Vehicle містить Car та Engine;


Car є нащадком Vehicle та батьком для Bus;

Vehicle містить об’єкти Wheel та Engine;


Запитання 57

Перевантаження методів це?


варіанти відповідей

Створення декількох однакових методів;


Копіювання значень з одного методу в інший;


Створення декількох методів з однаковою назвою, але різною сигнатурою;

Явище, коли метод отримує даних більше ніж здатен обробити;


Запитання 58

Сигнатура методу - це?

варіанти відповідей

Назва плюс параметри;


Назва та тіло методу;


Тип повертання, назва та тіло методу;


Тип повертання, ключове слово return та назва;


Запитання 59

Якщо метод нічого не повертає, який тип повертання потрібно вказати в його оголошенні?


варіанти відповідей

String;


int;


void;

return;


Запитання 60

Дано код:


Які можливі варіанти виконання коду?

варіанти відповідей

Побажання "Успіхів!" виводитиметься частіше за інші;


Виведе одне з побажань;


Виведе або одне з побажань, або помилку;


Код нічого не виведе на консоль;


Запитання 61

Який з методів перевантажує нищевказаний:

void generatorWishes(){}


варіанти відповідей

void generator(){};


int generatorWishes(){};


int generatorWishes(int x){};


void generator (int y){};

Запитання 62

Який з методів перевизначає нищевказаний:

void generatorWishes(){}


варіанти відповідей

privet int generatorWishes(int x){};


int generatorWishes(){};


publick void generatorWishes(){};


void generatorWishes (int y){};


Запитання 63

Якщо змінна має властивість static, тоді…


варіанти відповідей

До неї можна звертатись тільки через створення об’єкту;


Її не можна модифікувати;


До неї можна звертатись через ім’я класу;


Вона є загальнодоступною для зовнішніх об’єктів;


Запитання 64

Якщо метод має тип повертання відмінний від void, тоді…


варіанти відповідей

В тілі метода має бути або ключове слово break, або continue;


Метод має приймати хоча б один параметр;


В тілі метода має бути ключове слово return;


Потрібно використовувати оператор back;


Запитання 65

Якщо під час оголошення змінної об’єктного типу їй не присвоєно значення, тоді їй присвоюється наступне значення…


варіанти відповідей

0;


`0`;


null;

indefinite;


Запитання 66

Які дії виконує наступний код: Bicycle myBike = new Bicycle(); 


варіанти відповідей

Порівнює Bicycle myBike та new Bicycle();


Викликає деструктор Bicycle();


Присвоює значення змінної myBike змінній new;


Викликає конструктор Bicycle();


Запитання 67

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Композиція


Наслідування


Поліморфізм


Типізація


Запитання 68

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Композиція


Наслідування


Поліморфізм


Типізація


Запитання 69

Що виведе програма?

варіанти відповідей

First if, value of k: 14

Out of if, k: 13

First if, value of k: 15

Out of if, k: 14

First if, value of k: 15

Out of if, k: 13

First if, value of k: 15

Out of if, k: 15

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест