повість " Климко"

Додано: 14 січня 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 331 раз
20 запитань
Запитання 1

"Тій діжурці, як казав дядько, було «сто літ», і не рвалася вона лише тому, що зашкарубла від давньої мазути. Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце. Пахла діжурка паровозом". Укажіть, що символізує діжурка в повісті.

варіанти відповідей

символ виживання

символ незнищенності краси

символ гіркого сирітського дитинства

символ бідності, відчуття захищеності від жорстокості світу, спогад про дядька Кирила, довоєнного дитинства

Запитання 2

Укажіть, що є символом гіркого сирітського життя.

варіанти відповідей

босі ноги

сіль

діжурка

чорнобривці

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому наявна художня деталь, що символізує виживання.

варіанти відповідей

 чорнобривці

босі ноги

сіль 

хустка

Запитання 4

Про що свідчать просторічні слова у мовленні тітки Марини ("носовичок" , "жалко", "мо"', "осьо").

варіанти відповідей

про те, що вона проста селянка;

про те, що вона освічена жінка;

про те, що вона погано знає мову;

про те, що вона міщанка.

Запитання 5

Особливістю повісті Григора Тютюнника є наявність ...

варіанти відповідей

наявність ліричних відступів;

екскурсів з воєнного часу в довоєнний і невизначеного фіналу;

зв’язок з народознавством;


розмірковування хлопчика над власними вчинками, поведінкою інших людей.

Запитання 6

Укажіть, коли відбувається дія у творі Гр. Тютюнника «Климко» 

варіанти відповідей

за часів Першої світової війни 

за часів Другої світової війни 

відразу після завершення Першої світової війни 

відразу після завершення Другої світової війни

Запитання 7

Яка ідея твору "Климко" (оберіть кілька варіантів)?

варіанти відповідей

возвеличення любові

уславлення милосердя, чуйності

 уславлення доброти

 прокляття війни

розповідь про життя Климка

Запитання 8

Зображення тяжких поневірянь Климка в часи фашистської окупації рідного краю у творі є:

варіанти відповідей

основною думкою

композицією

темою

сюжетом.

Запитання 9

Назвіть проблеми, порушені у творі

варіанти відповідей

добро і зло

відповідальність за доручену справу

патріотизм   

милосердя і жорстокість

Запитання 10

За повістю Гр. Тютюнника «Климко», для населення, окупованого під час Другої світової війни, найціннішими були

варіанти відповідей

меблі, електроприлади, килими

одяг, взуття, прикраси

молоко й молочно-кислі продукти

сірники, сіль, мило

Запитання 11

Для чого Климкові потрібна була сіль? (Г.Тютюнник "Климко")

варіанти відповідей

міняти на продукти

торгувати на базарі

подарувати Гарєєвим

відкрити власний магазинчик

Запитання 12

Що продавала на базарі вчителька

варіанти відповідей

хліб

взуття

сукню

сіль

Запитання 13

Автоматна черга, яка вдарила від переїзду,

варіанти відповідей

влучає в груди Климка

влучає у мішок з сіллю

влучає у втікачів

влучає у Зульфата, який біжить назустріч Климку

Запитання 14

2. Дід Бочонок, дядько Кирилів товариш , дав Климкові в дорогу:

варіанти відповідей

А) картоплі і луку;

Б) шматок сала і часник

В) шість великих сухарів з білого хліба

Запитання 15

3. Діда називали Бочонком, через його:

варіанти відповідей

А) зовнішність;

Б) постійне бажання багато поїсти;

В) манеру вимовляти слова і бубоніти.

Запитання 16

4.Яке лихо сталося з Климком під час подорожі?

варіанти відповідей

А) заболіли ноги;

Б) загубив гроші;

В) порвалося взуття.

Запитання 17

9. Через що Климко не став їсти сухарі, які дав йому Бочонок?

варіанти відповідей

А) бо вних були черви

Б) вони були вкриті цвіллю;

В) через неприємних смак.

Запитання 18

10.Якої пору року здійснював подорож хлопець?

варіанти відповідей

А) влітку;

Б) взимку;

В) восени

Запитання 19

11. "Сивий, вусатий... в широких смугастих штанцях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці" - так Г.Тютюнник описав зовнішність:

варіанти відповідей

А) старого Кіндратовича;

Б) діда Бочонка;

В) торговця базару

Запитання 20

Що було під час мандрівки найстрашніше?

варіанти відповідей

Як під час ночівлі у скирді , по хлопчику бігали миші.

Як його занудило після ягід глоду.

Як він не зміг іти: ноги не тримали.

Як плакав від голоду, коли їв печену картоплю.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест