"Тій діжурці, як казав дядько, було «сто літ», і не рвалася вона лише тому, що зашкарубла від давньої мазути. Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце. Пахла діжурка паровозом". Укажіть, що символізує діжурка в повісті.
Укажіть, що є символом гіркого сирітського життя.
Укажіть рядок, у якому наявна художня деталь, що символізує виживання.
Про що свідчать просторічні слова у мовленні тітки Марини ("носовичок" , "жалко", "мо"', "осьо").
Особливістю повісті Григора Тютюнника є наявність ...
Укажіть, коли відбувається дія у творі Гр. Тютюнника «Климко»
Яка ідея твору "Климко" (оберіть кілька варіантів)?
Зображення тяжких поневірянь Климка в часи фашистської окупації рідного краю у творі є:
Назвіть проблеми, порушені у творі
За повістю Гр. Тютюнника «Климко», для населення, окупованого під час Другої світової війни, найціннішими були
Для чого Климкові потрібна була сіль? (Г.Тютюнник "Климко")
Що продавала на базарі вчителька
Автоматна черга, яка вдарила від переїзду,
2. Дід Бочонок, дядько Кирилів товариш , дав Климкові в дорогу:
3. Діда називали Бочонком, через його:
4.Яке лихо сталося з Климком під час подорожі?
9. Через що Климко не став їсти сухарі, які дав йому Бочонок?
10.Якої пору року здійснював подорож хлопець?
11. "Сивий, вусатий... в широких смугастих штанцях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці" - так Г.Тютюнник описав зовнішність:
Що було під час мандрівки найстрашніше?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома