Організація художньо-мовленнєвої діяльності в ЗДО

Додано: 12 лютого
Предмет:
17 запитань
Запитання 1

Ефективні способи заучування віршів:

варіанти відповідей

Заучування за ілюстраціями

Інсценування та домовляння останнього слова (рими)

Читання рядків з питальною інтонацією

Всі перелічені способи

Запитання 2

Знання дітьми жанру твору та його автора діти називають:

варіанти відповідей

У всіх групах

У середній та старшій групах

У ІІ кварталі середньої групи

У ІІ кварталі старшої групи

Запитання 3

Казки «звіриного епосу», про тварин читають

варіанти відповідей

Тільки дітям раннього віку 


Дітям середнього та старшого віку

Дітям молодшого, середнього та старшого віку

У всіх вікових групах

Запитання 4

Чергування у куточку книги здійснюється

варіанти відповідей

У середній групі

У старшій групі

У середній та старшій

У всіх вікових групах

Запитання 5

Один-два рази на квартал тривалістю 30-40 хв проводяться

варіанти відповідей

Свята

Розваги

Літературні ранки

Вечорниці

Запитання 6

Що належить до методів художньо-мовленнєвого розвитку?

варіанти відповідей

Бесіда, переказ, драматизація

Пояснення, показ ілюстрації, мовленнєвий зразок

Заняття, запитання, заучування напам’ять

Дидактична гра, читання твору

Запитання 7

Визначте, коли доцільно проводити етичну бесіду як прийом навчання після читання художнього твору морально-етичного змісту

варіанти відповідей

У всіх вікових групах

У ранньому віці

На третьому році життя

Для дітей чотирьох років

Запитання 8

Дітей середнього та старшого віку при роботі з художніми ілюстраціями навчають

варіанти відповідей

Впізнавати окремі предмети

Виділяти позу та місцеперебування кожної фігури

Виділяти деталі ілюстрації: освітлення, тло, вирази обличчя

Встановлювати зв’язки між основними предметами, просторових зв’язків 

Запитання 9

Наповнення центру книги у середній групі становить:

варіанти відповідей

3-4 книги, окремі картинки, тематичні альбоми. Книги з невеликою кількістю тексту, яскравими ілюстраціями

4-5 книг, різні види театрів, діафільми, магнітофон з аудіо дисками, колекція скоромовок і чистомовок, дитячі малюнки на теми художніх творів, тематичні виставки

8-10 книг, казки народів світу, дитячі журнали, твори українських класиків, твори про природу, пізнавальна література, карти, атласи, енциклопедії, тематичні виставки, література про історію Батьківщини, гумористичні книги з картинками, книжкова лікарня, колекція фольклору, матеріали для бібліотеки

4-5 книг, тематичні виставки, гумористичні книги з картинками, книжкова лікарня, колекція фольклору, альбоми з ілюстраціями, портрети письменників, поетів, матеріали для бібліотеки

Запитання 10

Провідною формою роботи з художньої літератури є:

варіанти відповідей

Заняття різного типу: фронтальні, групові, індивідуально-групові, індивідуальні

Літературні вечори та заняття;

Заняття та бесіди;

Театралізація художніх творів

Запитання 11

Заучування віршів напам’ять проводиться

варіанти відповідей

3 рази на рік

Один раз на тиждень

2 рази на місяць

Раз у квартал

Запитання 12

В якій групі ознайомлюють дітей з чарівними й соціально-побутовими казками?

варіанти відповідей

В молодшій та середній

В старшій

В середній

В середній та старшій

Запитання 13

Особливістю показу ілюстрацій під час ознайомлення дітей з книгою, розділеною на окремі глави, є показ ілюстрацій

варіанти відповідей

Безпосередньо на початку ознайомлення з твором


Після кожної глави

Безпосередньо після ознайомлення з твором

При повторному ознайомленні з твором

Запитання 14

Що не вважається формою словесної творчості дітей?

варіанти відповідей

Складання віршів

Читання віршів напам’ять

Складання оповідань і казок

Складання творчих переказів

Запитання 15

Знайдіть правильне твердження:

варіанти відповідей

Сприйняття художньої літератури - це активний вольовий процес, який передбачає внутрішнє сприяння, співчуття героям

Сприйняття художньої літератури – це знання тексту й уміння відповідати на запитання за його змістом

Сприйняття художньої літератури – це визначення жанру художніх творів

Сприйняття художньої літератури – це розуміння змісту художніх творів

Запитання 16

Що є завданням ознайомлення дітей з літературними творами?

варіанти відповідей

Автоматизувати навички правильного звуковимовлення

Розширювати, уточнювати й збагачувати словниковий запас

Формувати навички словотвору

Формувати вміння елементарно аналізувати зміст і форму твору

Запитання 17

Який метод ознайомлення з художньою літературою використовується при обговоренні змісту твору?

варіанти відповідей

Розказування

Бесіда

Читання вихователем по книзі або напам’ять

Заучування з дітьми напам’ять

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест