Організація та методичні засади планування освітньої діяльності інклюзивних та різновікових груп

Додано: 23 жовтня 2021
Предмет:
Тест виконано: 61 раз
13 запитань
Запитання 1

Скільки може бути дітей з особливими освітніми потребами в групі ?

варіанти відповідей

1

2

1 - 3

3

4

Запитання 2

Чи має бути асистент вихователя в інлюзивній групі?

варіанти відповідей

Так

Ні

Більш так ніж ні

Більш ні ніж так

Незнаю

Запитання 3

Скільки має бути дітей в інклюзивній групі ?

варіанти відповідей

до 10

до 15

до 13

до 20

Стільки скільки ліжок в спальній кімнаті ( 18 )

Запитання 4

Хто визначає склад групи фахівців індивідуального супроводу дитини з ООП?

варіанти відповідей

Керівник дошкільного закладу

Психолог

Методист

Керівництво освіти в місті

Вихователь

Запитання 5

На скільки місяців складається Індивідуальна програма розвитку для дитини з ООП?

варіанти відповідей

4

5

12

3

1

Запитання 6

Що з переліченого не є основнм завдання Команди супроводу:

варіанти відповідей

Розроблення ІПР для кожної дитини з особливими освітніми потребами та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини.

Створення належних умов для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище.

Проведення консультативної роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей їх розвитку, освіти та виховання.

Збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку розробляється індивідуальний освітній план за освітніми лініями строком на 3 місяці з подальшим його продовженням протягом навчального року.

Запитання 7

Що входить в першу половину дня вихователя ( ранок )?

варіанти відповідей

Ігри; бесіди; спостереження; праця; індивідуальна робота з дітьми та батьками, самостійна рухова діяльність дітей.

Спостереження; праця; індивідуальна робота з дітьми та батьками, самостійна рухова діяльність дітей.

 Ігри; бесіди; спостереження; праця; індивідуальна робота з дітьми та батьками

Бесіди; спостереження; праця; індивідуальна робота з дітьми та батьками, самостійна рухова діяльність дітей

 Ігри; бесіди; спостереження; індивідуальна робота з дітьми та батьками, самостійна рухова діяльність дітей

Запитання 8

Перспективні та календарні плани освітньо - виховної роботи з дітьми систематично переглядають і затверджують...

варіанти відповідей

Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів.

Завідувач

Завідувач та вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів.

Психолог

Сам вихователь

Запитання 9

Якого розділу немає в індивідуальна програма розвитку ?

варіанти відповідей

Загальна інформація про дитину

Наявний рівень розвитку дитини

Освітні послуги

Адаптації/модифікації

Моніторинг динаміки загального психічного розвитку дитини

Запитання 10

Якого компонента немає у моделі організації роботи у різних вікових групах?


варіанти відповідей

Створення різновікової групи.

Розробка та реалізація Індивідуальної програми розвитку дитини

Установлення оптимального режиму життєдіяльності дітей

Створення розвивального предметного середовища

Організація виховного процесу

Запитання 11

Навчальний процес у різновікових групах здійснюється з використанням....



варіанти відповідей

фронтальних, групових та індивідуальних форм організації навчання.


групових та індивідуальних форм організації навчання.

фронтальних та індивідуальних форм організації навчання.

фронтальних, групових форм організації навчання.

фронтальних

Запитання 12

В основу роботи з математики в різновіковій групі покладено принцип...

варіанти відповідей

диференційованого підходу до навчання

наочності

доступності

активності і свідомості

розвиваючого навчання

Запитання 13

Здебільшого, породжує авторитарний стиль спілкування, оскільки можливості прямого контакту з дітьми при цьому дуже обмежені - це


варіанти відповідей

фронтальне навчання


груповому навчання


індивідуальне навчання


групове і індивідуальне навчання

фронтальне і груповому

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест