Організація та правила процесу продажу товарів

Додано: 20 лютого 2023
Предмет:
Тест виконано: 98 разів
20 запитань
Запитання 1

З чого починається торговельно-технологічний процес у магазині?

варіанти відповідей

Технологічні операції, пов’язані з розвантаженням товарів.

Надходження товарів в магазин.

Операції, пов’язані з передпродажною підготовкою товарів.


Переміщення товарів у зону зберігання.

Запитання 2

Як оформляється приймання товарів за кількістю за відсутності

супровідних документів?

варіанти відповідей

Товар не приймається.


Складається акт про фактичну наявність документів.


Складається акт про фактичну наявність товарів і в акті вказуються

документи, які відсутні.


Товар відправляється виробнику.

Запитання 3

В які терміни проводиться приймання товарів за кількістю при

поставці товарів в межах міста?

варіанти відповідей


Не пізніше 30 днів.

Не пізніше 20 днів.

Не пізніше 4 днів.193

Не пізніше 10 днів.

Запитання 4

.В які строки проводиться приймання нешвидкопсувних товарів за

якістю при поставці товарів з іншого міста?

варіанти відповідей

Не пізніше 20 днів.

Не пізніше 10 днів.

До 4 днів.


В момент прийомки товарів.

 

Запитання 5

В які терміни проводиться приймання швидкопсувних товарів при

поставках в межах міста за якістю?

варіанти відповідей

Не пізніше 36 годин.


Одночасно з відкриттям тари, але не пізніше 10 днів.

Не пізніше 24 годин.


Не пізніше 3-х днів з моменту прийомки.

Запитання 6

В які терміни проводиться виклик представника постачальника при

виявлені неякісної швидкопсувної продукції?

варіанти відповідей

Терміново після виявлення неякісної продукції.


Не пізніше 6 годин.

Не пізніше 24 годин.

Не пізніше 48 годин.

Запитання 7

.Протягом якого терміну здійснюється кінцеве приймання непродовольчих товарів в магазині?

варіанти відповідей

Протягом 3 днів.

Протягом 20 днів.

Протягом 5 днів.

Протягом 10 днів.

Запитання 8

Маркування товарів – це:

варіанти відповідей

Підготовка товарів до викладки в торговому залі, укладання товарів у

спеціальну тару, контейнери.

Групування товарів за асортиментними ознаками, перевірка

відповідності ціни, сортності, вказаних на маркуванні і на супровідних

документах.

Розташування товарів на обладнанні.

Оформлення і прикріплення до товарів ярликів з позначенням

найменування виробу, його розміру, ціни.

Запитання 9

Де більш ефективна організація продажу товарів за замовленням покупців?

варіанти відповідей

В універсамі.

Через мережу Інтернет.

У магазині замовлень.

У супермаркеті.

Запитання 10

Складові культури торгівлі:

варіанти відповідей

Широкий асортимент товарів, добре розвинена матеріально-технічна

база, впровадження прогресивних методів продажу, культура обслуговування.

Складові культури торгівлі:

50.1. Широкий асортимент товарів, добре розвинена матеріально-технічна

база, впровадження прогресивних методів продажу, культура

обслуговування.

50.2. Етична, технічна, естетична.

50.3. Хороше знання товару, вміння чітко виконувати операції, пов’язані з

обслуговуванням покупців.

50.4. Економічні, соціальні, торгові.

Етична, технічна, естетична.

Хороше знання товару, вміння чітко виконувати операції, пов’язані з

обслуговуванням покупців.

Запитання 11

До числа внутрішніх факторів, що визначають якість торговельного

обслуговування і які залежать від суб’єкта господарювання, належать:

варіанти відповідей

Імовірність покупки.

Коефіцієнт широти товарного асортименту.

Оцінка вражень відносно індивідуального підходу.

Рівень невдоволення покупців.

Запитання 12

До зовнішніх елементів, що визначають якість системи торговельного

обслуговування в цілому, належать:

варіанти відповідей

Забезпечення населення необхідною кількістю різних видів і типів об’єктів торгівлі за спеціалізацією та розмірами.

Оптимальне співвідношення магазинних і позамагазинних форм продажу товарів.

Раціональне розміщення торгових об’єктів на території населеного пункту.


Всі відповіді вірні.

Запитання 13

Який із зазначених методів продажу є найбільш ефективним?

варіанти відповідей

Індивідуального обслуговування покупців.

Самообслуговування.

За замовленням покупців.

За зразками. 

Запитання 14

Шляхи удосконалення роботи магазинів самообслуговування:

варіанти відповідей

Використання тари-обладнання, попереднє фасування товарів, організація централізованих вузлів розрахунку, розширення кола додаткових послуг, раціональне використання торгової площі.

Створення покупцям сприятливих умов для огляду, відбору і розрахунку за товари, торговий зал має добре проглядатися, не допускати черг у вузлах розрахунку, раціонально використовувати торгову площу, забезпечувати хороші умови для переміщення товарів у торговому залі.

Аналіз показників установчої площі, коефіцієнту використання площі

торгового залу під викладку товарів.

Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства.

Запитання 15

Який термін для обміну доброякісного швейного виробу надається

покупцю, якщо він не підійшов йому за розміром?

варіанти відповідей

14 днів, не враховуючи дня покупки.

3 дні, не враховуючи дня покупки.

7 днів, не враховуючи дня покупки.

21 день, не враховуючи дня покупки.

Запитання 16

Хто несе відповідальність перед споживачем за товар, гарантійний

термін зберігання якого минув?

варіанти відповідей

Виробник товару.

Оптовий посередник, який продав товар магазину.

Магазин, який продав товар споживачеві.

Запитання 17

Покупець, що купив піаніно, забажав залишити його на зберігання у

магазині на одну добу, але йому в цьому відмовили. Чи мали право на це

робітники магазину?

варіанти відповідей


Ні.

Так.

Запитання 18

Перевірками державним органом у справах захисту прав споживачів було

встановлено систематичне обважування і обрахування покупців у магазині, що реалізує продовольчі товари першої необхідності і є єдиним у селі. Яке рішення має право прийняти цей орган?


варіанти відповідей

Тимчасово припинити діяльність магазину.

Внести пропозицію власнику підприємства про усунення винних з

посад, які вони займають.

Звільнити з роботи завідуючого магазином.

Запитання 19

Покупець вимагав повернути оплачені ним гроші за недоброякісне

борошно, яке було придбано в магазині день тому, або замінити його на

якісне, але продавець відмовив йому в цьому. Які права надані покупцеві

чинним законодавством?

варіанти відповідей

На повернення сплачених покупцем грошей за недоброякісний товар.

На повернення сплачених покупцем грошей за недоброякісний товар або заміну його на якісний.

На заміну товарів неналежної якості на якісний.

Покупець не має ніяких прав.

Запитання 20

Чи вірне твердження, що магазин зобов’язаний у торговому залі для

інформування покупців вивісити на дошці «Куточок покупця»?

варіанти відповідей

Так, повинен.

Ні, це не обов’язково.

Повинен вивісити у деяких випадках.

Правильна відповідь не вказана.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест