Основи цивільного захисту №1 (дівчата)

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 303 рази
12 запитань
Запитання 1

Про що йде мова «… - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період»?


варіанти відповідей

цивільний захист;

потенційно небезпечний об’єкт;

Єдину державну систему цивільного захисту;

надзвичайну ситуацію.

Запитання 2

Про що йде мова «… - це сукупність органів управління, сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту»?


варіанти відповідей

цивільний захист;

потенційно небезпечний об’єкт;

Єдину державну систему цивільного захисту;

надзвичайну ситуацію.

Запитання 3

Про що йде мова «… - це порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також до зараження навколишнього середовища»?


варіанти відповідей

потенційно небезпечний об’єкт; 

надзвичайна ситуація;

катастрофа;  

цивільний захист.

Запитання 4

На сьогодні правовою основою цивільного захисту є


варіанти відповідей

Конвенція про права людини;

Кодекс цивільного захисту України;

Єдина державна система цивільного захисту;

закон «Про Цивільну оборону України».  

Запитання 5

Велика за масштабами аварія чи інша подія, що призводить до тяжких трагічних наслідків – це…


варіанти відповідей

надзвичайна ситуація; 

аварія;

катастрофа;

стихійне лихо.

Запитання 6

НС за походженням розрізняють:

   

варіанти відповідей

місцеві, регіональні, загальнодержавні, об’єктові;

стихійні, поступові, техногенні, соціальні;

природні, техногенні, соціально-політичні, воєнні

біологічні, хімічні, фізичні і механічні.

Запитання 7

 НС за масштабами бувають:

     

варіанти відповідей

місцеві, регіональні, загальнодержавні, об’єктові;

локальні, глобальні, національні, службові;

маленькі, звичайні, великі, непомітні

природні, техногенні, соціально-політичні, воєнні.

Запитання 8

Надзвичайна ситуація, яка виходить за межі потенційно небезпечного об’єкта, загрожує поширенням самої ситуації або її вторинних наслідків на довкілля, сусідні населені пункти, інженерні споруди, а також у разі, коли для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують власні можливості об’єкта називається…


варіанти відповідей

природною;

техногенною;

регіональною;

місцевою.

Запитання 9

Надзвичайна ситуація, яка розвивається на території двох або більше адміністративних районів, або загрожує перенесенням на територію суміжної області, а також у разі, коли для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують власні можливості окремого району називається…


варіанти відповідей

техногенною;  

загальнодержавною;

регіональною;  

місцевою.

Запитання 10

 Порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене протиправними діями терористичного і антиконституційного спрямування або пов’язане із зникненням (викраденням) зброї та небезпечних речовин, нещасними випадками з людьми тощо – це.. НС


варіанти відповідей

природна;

техногенна;

соціально-політична;  

воєнна.

Запитання 11

 Порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене застосуванням звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення – це НС


варіанти відповідей

природна;

техногенна;

соціально-політична; 

воєнна.

Запитання 12

Коли прийнятий Кодекс цивільного захисту України?


варіанти відповідей

1 липня 2013 року;

2 жовтня 2012 року;

3 березня 2011 року;

4 грудня 2014 року.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест