Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист України».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами..
Який з уражуючих чинників ядерного вибуху проявляє довготривалу дію?
Який з уражуючих чинників ядерного вибуху найшвидше розповсюджується після вибуху?
Які радіоактивні промені становлять найбільшу небезпеку для людини ?
Які радіоактивні промені мають набільшу проникну здатність?
Які радіоактивні промені мають найбільшу іонізуючу дію ?
Від яких радіоактивних променів захищає одяг та засоби індивідуального захисту ?
Які заходи захисту населення не передбачає система радіаційного і хімічного контролю?
Кількість енергії різних видів іонізуючих випромінювань, поглинута одиницею маси опроміненої речовини це?
У ренгенах за годину (Р/год) вимірюється рівень радіації, а це ?
До основних методів виявлення і виміру іонізуючих випромінювань належать ...
Для чого призначені радіометри ?
Прилад контролю МКС-У це?
Для чого призначений прилад ВПХР ?
Як розрізняють індикаторні трубки приладу ВПХР за призначенням ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома