Основи класичної хореографії

Додано: 19 квітня 2020
Предмет: , 6 клас
Тест виконано: 185 разів
12 запитань
Запитання 1

Хореографія - це:

варіанти відповідей

Мистецтво танцю

Вокальне мистецтво

Образотворче мистецтво

Усі відповіді вірні

Усі відповіді не вірні

Запитання 2

В перекладі з італійської мови слово "балет" означає:

варіанти відповідей

співаю

танцюю

малюю

усі відповіді вірні

усі відповіді не вірні

Запитання 3

Основою хореографії є:

варіанти відповідей

Народний танець

Бальний танець

Класичний танець

Сучасний танець

Історико-побутовий танець

Запитання 4

Скільки основних позицій рук в класичному танці?

варіанти відповідей

3

4

6

1

2

Запитання 5

Скільки виворітних позицій ніг в класичному танці?

варіанти відповідей

5

4

6

3

1

Запитання 6

З наведених прикладів оберіть першу позицію ніг:

варіанти відповідей

Ступні знаходяться на одній лінії, але між п'ятами є відстань, яка дорівнює довжині ступні

Ступні знаходяться на одній лінії, а між п'ятами немає відстані

Ступні знаходяться паралельно одна від одної на відстані довжини ступні, носок однієї ноги знходиться навпроти п'яти іншої ноги

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, одна нога закриває іншу на половину своєї довжини

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, відстані між ними немає, носок однієї ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Запитання 7

З наведених прикладів оберіть другу позицію ніг:

варіанти відповідей

Ступні знаходяться на одній лінії, але між п'ятами є відстань, яка дорівнює довжині ступні

Ступні знаходяться на одній лінії, між п'ятами немає відстані

Ступні знаходяться паралельно одна від одної на відстані довжини ступні, носок одної ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, одна нога закриває іншу на половину своєї довжини

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, відстані між ними немає, носок однієї ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Запитання 8

З наведених прикладів оберіть третю позицію ніг:

варіанти відповідей

Ступні знаходяться на одній лінії, але між п'ятами є відстань, яка дорівнює довжині ступні


Ступні знаходяться на одній лінії, між п'ятами немає відстані

Ступні знаходяться паралельно одна від одної на відстані довжини ступні, носок одної ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, одна нога закриває іншу на половину своєї довжини

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, відстані між ними немає, носок однієї ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Запитання 9

З наведених прикладів оберіть четверту позицію ніг:

варіанти відповідей

Ступні знаходяться на одній лінії, але між п'ятами є відстань, яка дорівнює довжині ступні

Ступні знаходяться на одній лінії, між п'ятами немає відстані

Ступні знаходяться паралельно одна від одної на відстані довжини ступні, носок одної ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, одна нога закриває іншу на половину своєї довжини

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, відстані між ними немає, носок однієї ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Запитання 10

З наведених прикладів оберіть п'яту позицію ніг:

варіанти відповідей

Ступні знаходяться на одній лінії, але між п'ятами є відстань, яка дорівнює довжині ступні

 Ступні знаходяться на одній лінії, між п'ятами немає відстані

Ступні знаходяться паралельно одна від одної на відстані довжини ступні, носок одної ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, одна нога закриває іншу на половину своєї довжини

Ступні знаходяться паралельно одна від одної, відстані між ними немає, носок однієї ноги знаходиться навпроти п'яти іншої ноги

Запитання 11

Якою з цих речей користуються танцівники на уроках хореографії:

варіанти відповідей

Стілець

Стіл

Станок

Усі відповіді вірні

Усі відповіді не вірні

Запитання 12

Екзерсис біля станка - це частина уроку:

варіанти відповідей

Музики

Літератури

Математики

Фізичної культури

Хореографії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест