Маркетинг слід розглядати як:
Об’єктами маркетингу можуть бути:
Мета маркетингу:
Елемент культури, спосіб впливу на споживача, з метою донести інформацію про предмет - це?
Вид реклами, у якій інформація спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
За спрямованістю розрізняють рекламу...
За характером вплив рекламних засобів може бути...
Інформація, яка покликана зменшувати інтерес до того чи іншого продукту, це...
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
Комплекс уявлень, асоціацій, ціннісних характеристик про продукт або послугу.
Рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччі, один з найпопулярніших видів реклами
Вид реклами на масову аудиторію, метою якої є управління їх політичною поведінкою, направлена на зміну або закріплення тих або інших політичних переконань.
Знайдіть креативну рекламу серед цих зображень:
Реклама на щитах належить до виду реклами щодо каналу її поширення:
Реклама не може здійснювати функцію:
Які з факторів можуть бути причинами провалу нового товару на ринку?
Яка з названих стадій життєвого циклу товару найбільш ризикована і дорога?
Маркетинг починається з:
Сервіс – це:
Метою сервісного обслуговування є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома