Основи маркетингу (підсумковий)

Додано: 17 листопада 2022
Предмет:
Тест виконано: 310 разів
24 запитання
Запитання 1

Що становлять об’єкти маркетингу?

варіанти відповідей

Товари та послуги

Фірми, місця (будівельні майданчики, дачні ділянки, курортно-санаторні місцевості).

Люди та ідеї.

Транспорт.

Запитання 2

Що означає поняття «маркетинг»?

варіанти відповідей

Спосіб найефективнішого використання ресурсів країни.

Спосіб поліпшення якості товарів і послуг національних виробників.

Заходи маркетингу в національному масштабі, спрямовані на підвищення рівня життя людини та суспільства.

Виявлення існуючих та потенційних бажань і попиту на товари та послуги.

Запитання 3

З яким попитом пов’язаний ремаркетинг?

варіанти відповідей

Негативним.

Ірраціональним.

Зниженим.

Відсутнім.

Запитання 4

Які функції виконує маркетинг?

варіанти відповідей

Маркетингові дослідження, виробництво товарів, збут, реклама.

Дослідження ринку, виробництво товарів, реклама, доведення товару до споживача.

Маркетингові дослідження, розроблення і планування асортименту, збут і розподіл, реклама і стимулювання збуту.

Розподіл, збут, планування асортименту, реклама.

Запитання 5

Що становить мету маркетингових досліджень?

варіанти відповідей

Виявлення проблеми.

Виявлення реакції ринку на товар- новинку.

З’ясування виявленої взаємозалежності двох явищ.

Виявлення конкурентів.

Запитання 6

В якому випадку ринок товарів і послуг збалансований?

варіанти відповідей

Якщо попит дорівнює пропозиції.

Якщо ціна дорівнює витратам пояс прибуток.

Якщо рівень технології змінюється.

Якщо попит переважає пропозицію.

Запитання 7

Як називають сукупність споживачів, що однаково реагують на один і той самий пропонований продукт та комплекс маркетингу?

варіанти відповідей

Клієнти фірми

Потенційні споживачі

Ринок проникнення

Цільовий ринок

Запитання 8

Ринки яких товарі насамперед можна сегментувати за критерієм «інтенсивність споживання»?

варіанти відповідей

Пива, чаю, кави, безалкогольних напоїв.

Лаку для волосся, парфумерії.

Пральних машин, костюмів, взуття.

Килимів, меблів, гарнітурів.

Запитання 9

Товар тривалого користування - це такий, який використовують багаторазово. Який з наведених товарів не належить до цієї групи?

варіанти відповідей

Пральна машина

Стержень для авторучки

Авторучка

Автомобіль

Запитання 10

Яка основна цінність використання торговельної марки для споживача?

варіанти відповідей

Сприяє поліпшенню якості товарів.

Замовляє зниження ціни на товари.

Робить покупки ефективнішими.

Сприяє підвищенню цінності товарів.

Запитання 11

Покупець у супермаркеті без роздумів поклав до кошика хліб, а на виході купив ще жувальну гумку. До якого типу товарівширокого вжитку належать куплені продукти?

варіанти відповідей

Особливого попиту

Пасивного попиту

Попереднього вибору

Повсякденного попиту

Запитання 12

Від чого залежить цінова політика продавця?

варіанти відповідей

Аналізу цін і товарів конкурентів

Типу ринку

Вибору ціноутворення

Безпосередньо фірми

Запитання 13

Які з наведених цілей не стосуються ціноутворення?

варіанти відповідей

Максимізація виробництва

Забезпечення збуту

Забезпечення виживання

Максимізація прибутку

Запитання 14

На якому ринку спостерігається широкий діапазон цін?

варіанти відповідей

Чистої конкуренцііі

Монополістичної конкуренціі

Олігополістичноі конкуренції

Ситої монополії

Запитання 15

Як називають каналипоширення мережі магазинів «Спорттовари», які частково фінансує виробник?

варіанти відповідей

Прямі

Змішані

Непрямі

Комбіновані

Запитання 16

Чому дорівнює мережа каналу поширення, якщовиробник реалізує товар через оптову базу, три роздрібних магазину та два кіоски?

варіанти відповідей

3

5

6

4

Запитання 17

Яким є результат великої кількості рівнів каналу?

варіанти відповідей

Втрата товару

Конфлікти в каналах розподілу

Втрата контролю над процесом продажу товарів

Підвищення рівня конкурентоспроможності товарів

Запитання 18

Якщо виробник планує продавати товар через мережу власних магазинів, який канал вінможе використовувати?

варіанти відповідей

Нульового рівня

Однорівневий

Дворівневий

Трирівневий

Запитання 19

Які властивості товару найважче рекламувати в маркетинговій стратегії?

варіанти відповідей

Дизайн

Марку

Колір

Якість

Запитання 20

Який вид просування товару використовує підприємство , коли проводить виставки, дегустації, конкурси?

варіанти відповідей

Рекламу

Пропаганду

Персональний продаж

Стимулювання збуту

Запитання 21

На ринку тютюнових виробів спостерігається стабільна тенденція до зростання попиту на тютюнові вироби серед молоді та юнацтва. Запропонуйте вид маркетингу.

варіанти відповідей

Розвиваючий маркетинг

Протидіючий маркетинг

Стимулюючий маркетинг

Ремаркетинг

Запитання 22

Супермаркет «Дари океану» спеціалізується на реалізації страв із риби та морепродуктів. Визначте фактори макромаркетингового середовища даного супермаркету.

варіанти відповідей

Персонал супермаркету, різні культурні характеристики суспільства.

Податкова система, конкуренти, кліматичні умови.

Кліматичні та географічні умови, митні тарифи, податкова система.

Темпи інфляції, обладнання супермаркету, податкова система.

Запитання 23

Вам, як товарознавцю фірми, що спеціалізується на продажу меблів, доручено проаналізувати мікромаркетингове середовище фірми. Визначте фактори впливу факторів мікросередовища.

варіанти відповідей

Персонал підприємства, економічні чинники, політичні чинники.

Посередники, постачальники, конкуренти, цільові споживачі.

Демографічні чинники, контактні аудиторіі, технології.

Технології, персонал, конкуренти.

Запитання 24

Час, упродовж якого товар життєздатний на ринку і забезпечує досягнення цілей продавця - це

варіанти відповідей

Позиціонування товарів на ринку

Сегментація товарів на ринку

Життєвий цикл товару

концепція маркетингу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест