Захист прав споживачів

Додано: 23 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 21 раз
12 запитань
Запитання 1

У чому полягає обов'язок споживача:

варіанти відповідей

належна якість обслуговування

уважно ознайомитися з умовами надання послуги

розірвати договір з фінансовою установою достроково

звернутися для захисту своїх прав до державних органів

Запитання 2

Як споживач людина зобов'язана... (оберіть кілька вірних відповідей)

 

 

варіанти відповідей

 Не завдавати шкоди навколишньому середовищу під час використання товарів.

Не зберігати чеки, квитанції

 Наполягати на справедливому і розумному вирішення питання, якщо споживач не задоволений своєю покупкою

Запитувати потрібну для себе інформацію

Читати інструкції на товарі і використовувати його за прямим призначенням

Запитання 3

Етична поведінка торговельного підприємства полягає у:


варіанти відповідей

чесності та правдивості в наданні інформації про товар

 прояві поваги до споживача незалежно від його соціального та матеріального стану

забороні продажу товарів малозабезпеченим споживачам

 відмові у захисті прав споживачів

Запитання 4

У разі придбання неякісного харчового продукту продавець зобов`язаний:

варіанти відповідей

відправити вас подати скаргу до держпродспоживслужби

замінити продукт на інший або повернути кошти

скуштувати продукт

Запитання 5

Чи проводитиметься обмін товару належної якості, якщо товар використовували? 

варіанти відповідей

Так

Ні

Так, якщо упаковка залишилась цілою;

Так, якщо у споживача залишився касовий чек.

Запитання 6

Ціна: 

варіанти відповідей

це зв’язок між і ціною і кількістю продукту, що пропонується;

це процес обґрунтування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визначення їх рівня, співвідношення та структури;

це грошовий вираз вартості, кількості грошей, що сплачується або одержується за одиницю товару чи послуги.

це встановлені вищим органом законодавчої влади обов'язкові платежі, які сплачують фізичні та юридичні особи до бюджету у розмірах і термінах, передбачених законодавством;

Запитання 7

Захист прав споживачів - це обов`язок:


варіанти відповідей

виробника

продавця

споживача

держави

Запитання 8

Етичним називають споживача, який: 

варіанти відповідей

завжди слідкує за модними новинками та купує нові моделі електроніки, одягу, автомобілів

 вибирає та купує товари, що мають меншу шкоду для довкілля, людей, тварин, з позитивним соціальним та екологічним впливом

 немає правильної відповіді

Запитання 9

До прав споживача належить

варіанти відповідей

не знати свої права як споживача фінансових послуг, можливість не отримувати необхідні знання і навички, не бути обізнаним споживачем й не ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

 знати свої права як споживача фінансових послуг, зокрема можливість отримання необхідних знань і навичок, аби бути обізнаним споживачем й ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

поповнювати свої знання лише в соціальних мережах

 можливість не орієнтуватися в своїх правах як споживача фінансових послуг, для цього можливо найняти обізнаних людей

Запитання 10

Марині зателефонували, представилися працівником банку й повідомили про вчинення шахрайських дій із її рахунком. Аліні було запропоновано заблокувати рахунок, для чого банківський працівник попросив назвати номер картки, кінцевий строк її дії, CVV2 та PIN-код. Який із варіантів є правильним варіантом поведінки Марини:

варіанти відповідей

 не повідомляти інформацію, яку вимагає банківський працівник, а швидко зайти в інтернет-банкінг і заблокувати рахунок;

 покласти слухавку, оскільки справжній банківський працівник не має права запитувати про CVV2 та PIN-код;

 дізнатися, які саме шахрайські дії вчинені з її рахунком, оцінити їхні масштаби й лише в тому разі, якщо це справді небезпечно, повідомити інформацію.

повідомити всю необхідну інформацію банківському працівнику, щоб він якнайшвидше заблокував рахунок;

Запитання 11

Ви продаєте навушники на спеціальному майданчику в Інтернеті. Вам телефонує потенційний покупець і пропонує здійснити передоплату, переказавши гроші на картку. Він просить повідомити такі дані: номер картки, ваше прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ), кінцевий строк дії картки та CVV2-код. Ваші дії будуть такими:

варіанти відповідей

  погодитися на передоплату й повідомити всі необхідні дані;

покласти слухавку;

погодитися надати лише номер картки та ПІБ, і лише якщо платіж не надійде, надати решту даних, які вимагає покупець;

погодитися надати лише номер картки, і лише якщо платіж не надійде, надати решту даних, які вимагає покупець.

Запитання 12

Ви вважаєте, що працівники фінансової установи помилилися щодо ціни фінансової послуги, яку вам надали. Усі потрібні документи щодо надання фінансової послуги ви маєте. Ви звернулися до відділення фінансової установи з проханням роз’яснити ситуацію, проте менеджер не зміг адекватно пояснити, чому саме таку суму стягнуто за надання послуги. Ви вирішили написати скаргу, але менеджер не приймає її та наполягає на тому, що він усе пояснив. Яким буде ваш наступний крок:

варіанти відповідей

нічого не робитиму, оскільки якщо менеджер не приймає скаргу, я, напевне, помилився;

 нічого не робитиму, оскільки найімовірніше нічого не зможу довести;

відправлю поштою на адресу фінансової установи, зазначену як адреса для листування або адреса сторони договору, скаргу, до якої додам копії документів, які, на мою думку, підтверджують мою правоту. Надішлю цей пакет документів як рекомендований лист із описом вкладення та повідомленням про вручення.

відразу подам позовну заяву до третейського суду з вимогою відшкодування матеріальних і моральних збитків;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест