Основи школознавства (2)

Додано: 22 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 57 разів
12 запитань
Запитання 1

Принцип управління, що передбачає розвиток колегіальності в роботі, підзвітність керівника органам державної влади – це...

варіанти відповідей

 принцип оперативності, конкретності й діловитості; 

 принцип ініціативи й активності; 

принцип поєднання колегіальності з персональною відповідальністю; 

 принцип демократизації в управлінні. 

Запитання 2

Загальні функції управління закладами освіти – це

варіанти відповідей

планування, організація, координування, контроль, регулювання, аналіз, облік; 

планування, виконання, зворотний зв’язок, оцінка результатів, рекомендації; 

організація, виконання, координування, аналіз, облік, контроль; 

 планування, організація, облік, контроль.

Запитання 3

Хто із керівників навчального закладу несе персональну відповідальність за організацію і якість навчально-виховного процесу

варіанти відповідей

 заступник директора школи з виховної роботи; 

заступник директора школи з навчально-виховної роботи; 

 директор школи; 

 заступник директора з науково-методичної роботи.

Запитання 4

Вкажіть „зайву” відповідь.

Що входить у зміст методичної роботи в школі

варіанти відповідей

вивчення і впровадження у практику роботи передового педагогічного досвіду; 

 вивчення і аналіз навчальних досягнень учнів;

аналіз навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій; 

знайомство з новими досягненнями психолого-педагогічних наук і методик викладання навчальних предметів; 

 атестація педагогічних працівників.

Запитання 5

Колективна форма методичної роботи, яка спрямована на розв’язання завдань випереджувального характеру

варіанти відповідей

 школа передового педагогічного досвіду; 

педагогічні читання; 

 творчі звіти вчителів;

 науково-практичні конференції;

проблемні (творчі) групи.

Запитання 6

Форма методичної роботи, яка, в основному, використовується для проведення атестації педагогічних працівників. Учитель звітує про результати навчально-виховної роботи, ділиться своїми знахідками, методичними доробками, знайомить колег з технологією власного досвіду

варіанти відповідей

 постійно діючий семінар; 

 творчий звіт учителя; 

 відкритий урок; 

 науково-практична конференція;

 педагогічні читання.

Запитання 7

У чому суть організації методичної роботи на діагностичній основі

варіанти відповідей

методична робота планується на основі врахування труднощів у роботі вчителя;

методична робота планується на основі врахування кращого досвіду роботи вчителів; 

методична робота планується на основі результатів анкетного опитування з метою виявити кращий досвід, а також недоліки в організації навчальновиховної роботи; 

методична робота планується на основі рекомендацій рай(міськ) методкабінету.

Запитання 8

Вид внутрішньошкільного контролю, при якому підлягає вивченню і перевірці вся система роботи вчителя, групи вчителів

варіанти відповідей

 тематичний контроль; 

 фронтальний контроль; 

 попередній контроль;

 персональний контроль;

 класно-узагальнюючий контроль.

Запитання 9

Метод внутрішньошкільного контролю, який дає можливість швидко перевірити рівень навчальних досягнень всіх учнів класу

варіанти відповідей

 усна перевірка;

 письмова перевірка; 

 спостереження виховних занять; 

 вивчення продуктів діяльності;

спостереження навчальних занять.

Запитання 10

Хто проводить атестацію педагогічних працівників

варіанти відповідей

директор школи;

заступник директора школи з навчально-виховної роботи;

атестаційна комісія;

педагогічна рада школи.

Запитання 11

 Періодичність проведення чергової атестації педагогічних працівників

варіанти відповідей

щорічно;

один раз у 8 років;

один раз у 3 роки;

один раз у 5 років.

Запитання 12

 Що розуміють під поняттям "інспектування шкіл"?

варіанти відповідей

це відвідування інспектором відділу освіти райдержадміністрації закріпленої за ним школи;

це контроль шкільної інспекції відділу освіти райдержадміністрації;

це контроль шкільної інспекції Міністерства освіти і науки України;

це система державного контролю за виконанням школами постанов і законів Верховної Ради, указів, розпоряджень Президента України, рішень уряду та інших керівних органів у галузі освіти з одночасним наданням їм допомоги.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест