Основні образи комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"

Додано: 18 березня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Де відбуваються події в комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич?"?

варіанти відповідей

У Лондоні;

у Парижі;

у Берлині;

у Відні.

Запитання 2

Чому всі вчителі посварились?

варіанти відповідей

Не знали, як одурити пана Журдена;

Вони не сварились;

Кожен вважав свій предмет кращим;

Сперечались, хто з них краще ставиться до пана.

Запитання 3

Ім'я чесного і порядного хлопця, який залицяється до Люсіль:

варіанти відповідей

Ков'єль;

Клеонт;

Дорант;

Дорсеф

Запитання 4

Вкажіть позитивні «риси вдачі пана Журдена»:

варіанти відповідей

уміння рахувати гроші;

щира віра у шляхетність графа; 

спостережливість;

неосвіченість  

Запитання 5

Дорімена - це :

варіанти відповідей

маркіза;

дочка;

служниця;

прибиральниця.

Запитання 6

Кому з героїв комедії "Міщанин-шляхтич" належать слова : "А той довготелесий фехтувальник? Цілий будинок здригається, коли він гупає ногами… І не зчуєшся, як він усю підлогу нам у залі повивертає" ?

варіанти відповідей

Вчителю музики;

Пані Журден;

Ніколь;

Люсіль.

Запитання 7

Назвати героя комедії «Міщанин-шляхтич», який здивувався, дізнавшись, що він говорить прозою:

варіанти відповідей

Клеонт;

Ков'єль;

пан Журден;

учитель філософії.

Запитання 8

Образ Клеонта є втіленням:

варіанти відповідей

честі і людської гідності;

розрахунку;

лицемірства;

журби.

Запитання 9

Пані Журден у розмові з чоловіком: « Еге ж, він робить тобі послуги, він до тебе ласкавий, але за те ж і грошенята в тебе позичає»-говорить про:

варіанти відповідей

Клеонта;

Доранта;

Ков'єля.

Учителя фехтування.

Запитання 10

Як Журден, охоплений маніакальною ідеєю аристократизму, сприймає своє походження й ставиться до свого середовища, в якому він досягнув значних успіхів?

варіанти відповідей

Пан Журден соромиться свого простого походження і має нестримне бажання стати дворянином.

Він проявляє пихатість і недолугість, стає предметом ошуканства пройдисвітів- аристократів, вчителів та кравців, виглядає, як «ворона у пір’‎ї павича».

У своїй затятості стати дворянином Журден доходить до того, що він навіть готовий відмовитися від власної дружини і доньки, женучись за примарним коханням до маркізи Дорімени: «Нічого не пошкодую, щоб протоптати собі стежечку до її серця. Вельможна дама має для мене особливу, чарівну принадність, і таку честь я ладен купити за всяку ціну...» 

Він готовий зруйнувати щастя власної дитини, стаючи на перешкоді її коханню до Клеонта

Запитання 11

Чиї слова і про кого сказані: «…робить з тебе дійну корову»:

варіанти відповідей

Ніколь про Ков’єля;

пані Журден про Доранта; 

Люсіль про Клеонта.

Запитання 12

Хто так сказав про головного героя: ''От йолоп так йолоп! Другого такого у цілому світі не з найдеш!''

варіанти відповідей

Ков'єль;

Дорант;

Клеонт;

пані Журден.

Запитання 13

5. Яку мету, на вашу думку, має граф Дорант? 

варіанти відповідей

Хоче поліпшити свої справи

Одружитись із багатою маркізою Дорименою

Хоче стати міщанином-шляхтичем

Хоче одружитись із Люсіль

Запитання 14

6. Назвіть провідні риси характеру Доранта. 

варіанти відповідей

Справедливий

Лицемірний

Шахрай

 Авантюрист

Запитання 15

8. Який титул обіцяє Ков'єль надати панові Журдену?


варіанти відповідей

Почесний титул падишаха.

Почесний статус «громадянина Туреччини"

Почесний статус бея.

Почесний статус «мамамуші».

Запитання 16

Кому мало не віддав пан Журден весь гаманець за те, що той назвав його “Ваша світлість”, “Ваша милість” та “Ваше сяйво”?

варіанти відповідей

вчителю філософії

Доранту 

Дорімені

учень кравця 

Запитання 17

Найголовнішим для свого мистецтва вчитель музики вважав:

варіанти відповідей

що пан Журден нічогісінько не тямить

що пан Журден добре платить

для артиста справжня мука — тішити дурнів

приємно працювати для людей, які здатні відчути всі тонкі нюанси мистецтва

Запитання 18

Учитель фехтування вважає, що секрет науки полягає в тому, щоб, по-перше, завдавати удару противнику, а по-друге:


варіанти відповідей

героїчно відбивати удари;


самому їх не отримувати;


чимдуж утікати , рятуючи життя;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест