це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці
це процес заохочення та підтримки фізичного, емоційного, соціального та інтелектуального розвитку дитини від народження до дорослості
це виховний процес, спрямований на подолання негативних якостей особистості учня, які сформувалися під впливом несприятливих умов виховання
це цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань, умінь та навичок або щодо їх вдосконалення
Запитання 2
Освітня програма- це
варіанти відповідей
єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих для досягнення визначених результатів навчання.
цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань, умінь та навичок або щодо їх вдосконалення
комплекс набутих людиною знань і практичних навичок, що дає їй можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності.
процес заохочення та підтримки фізичного, емоційного, соціального та інтелектуального розвитку дитини від народження до дорослості
Запитання 3
Педагогічна майстерність- це
варіанти відповідей
особливість педагога, яка була в нього з народження
"найвищий рівень педагогічної діяльності, який виявляється в тому, що у відведений час педагог досягає оптимальних результатів"
комплекс властивостей особистості педагога, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі.
Запитання 4
Педагогічна техніка- це
варіанти відповідей
це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі".
це вміння вчителя використовувати власний психофізичний апарат як інструмент педагогічного впливу, уміння емоційної саморегуляції, спілкування, культура і техніка мовлення
комплекс набутих людиною знань і практичних навичок, що дає їй можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності.
Запитання 5
Педагогічні здібності- це
варіанти відповідей
це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі".
комплекс властивостей особистості педагога, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі.
це здібності, які допомагають вчителю ефективно, успішно виконувати свою роботу
Запитання 6
"ЗДО"- це
варіанти відповідей
Заклад дитячого садка
Заклад дошкільної освіти
Заклад для освіти
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома