Потреба в безпеці (за Маслоу) належить до потреб рівня:
Модель В.Хендерсон включає фундаментальні людські потреби в клькості:
Модель В.Хендерсон включає фундаментальні людські потреби в клькості:
Фізіологічні потреби (за Маслоу) належать до потреб рівня:
Який рівень потреб за Маслоу насамперед необхідно з,ясувати при ії обстеженні?
Для фізіологічних потреб не належить:
До соціальних потреб належать:
Вербальне спілкування - це:
Згідно з моделлю В.Хендерсон - це:
Основою будь-якою моделі сестринського догляду є:
до соціальних потреб належать:
У ревматологічне відділення госпіталізовано пацієнта з деформівним остеартрозам. Вирішення яких проблем буде займатись медична сестра:
У ревматологічне відділення госпіталізовано пацієнта з деформівним остеартрозам. Вирішення яких проблем буде займатись медична сестра:
Потребами найвищого рівня є:
До потреб у самоповазі належать усі перелічені, крім:
До потреб у самовираженні належать усі перелічені, крім:
Пацієнта у відсутності лівої ноги м/с помістила на функціональне ліжко, яка із потреб незадоволена:
У пацієнта, який хворіє на грип, температура тіла 39,3. Яка потреба не задоволена.
назвіть потенційну проблему пацієнта, у якого розвинулась нерухомість внаслідок перенесеного інсульту:
Потреби людини за маслоу грунтується за кількома рівнями:
У пацієнта була виявлена проблема- відсутність акту дефікації протягом 3 діб. Назвіть незадоволену потребу:
Хворий хірургічного відділення знаходиться на суворому ліжковому режимі 20 діб. Вкажіть потенційну проблему пацієнта?
Чоловік 70 років, після смерті дружини залишився зовсім один. В нього немає друзів, рідних, йому не вистачає спілкування. Фізичний стан організму задовільний. Які потреби чоловіка не задовільні?
Вкажіть потребу І рівня:
Вкажіть потребу І рівня:
Пацієнт Е., 75 років перебував у геріатричному пансіоні. Назвіть потребу ІІІ рівня за ієрархією Маслоу:
потенційні проблеми: відсутність апетиту, закреп, контрактури суглобів, гіпотрофії м,язів, пролежні, можуть виникнути у пацієнтів:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома