Основні правила оформлення креслень

Додано: 22 лютого 2023
Предмет: Креслення, 11 клас
Тест виконано: 189 разів
10 запитань
Запитання 1

Яка лінія призначена для зображення видимих контурів предмета?

варіанти відповідей

Суцільна основна

Суцільна тонка

Суцільна хвиляста

Штрихова

Запитання 2

Яка лінія призначена для зображення невидимих контурів предмета?

варіанти відповідей

Суцільна основна

Суцільна тонка

Суцільна хвиляста

Штрихова

Запитання 3

Яка лінія призначена для позначення ліній обриву предмета?

варіанти відповідей

Суцільна основна

Суцільна тонка

Суцільна хвиляста

Штрихова

Запитання 4

Яка лінія призначена для показу осьових і центрових ліній?

варіанти відповідей

Суцільна основна

Суцільна тонка

Суцільна хвиляста

Штрихпунктирна

Запитання 5

Вкажіть найбільший формат креслення

варіанти відповідей

А0

А1

А2

А3

А4

Запитання 6

Що обмежує на форматі місце для побудови зображень та нанесення різзних умовних позначень?

варіанти відповідей

поле креслення

рамка

основний напис

Запитання 7

Вкажіть правильні відстані від меж формату для прведення ліній рамки

варіанти відповідей

від лівої межі формату 15 мм, від правої, нижньої та верхньої 6 мм

від лівої межі формату 25 мм, від правої, нижньої та верхньої 6 мм

від лівої межі формату 20 мм, від правої, нижньої та верхньої 5 мм

від лівої межі формату 20 мм, від правої, нижньої та верхньої 6 мм

Запитання 8

Яку інформацію містить основний напис?

варіанти відповідей

хто виконав креслення

назву деталі для якої виконувалось креслення

масштаб

матеріал деталі

номер аркуша

Запитання 9

Чи можна допускати різну товщину основної суцільної лінії на кресленні?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Чи відрізняється товщина різних відій ліній на кресленні?

варіанти відповідей

ні, всі лінії потрібно проводити однакової товщини

так, товщина інших ліній залежить від товщини суцільної основної лінії

всі види суцільних ліній повинні бути однакової товщини, решта ліній можуть бути довільної товщини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест