Які галузі особливо швидко розвивалася у провідних країнах світу і набували успіхів?
Процес створення великої машинної індустрії, що виготовляє машини й обладнання та є базою для подальшого розвитку промисловості...
Встановлення підприємцем або групою підприємців контролю над однією чи кількома галузями виробництва з метою збільшення прибутків і ліквідації конкуренції це
Установіть відповідність між термінами та їх визначеннями.
1 синдикат
2 трест
3 картель
4 концерн
А. Об'єднання кількох підприємств однієї галузі, учасники якої укладають угоду про розподіл ринків збуту та ціни, зберігають власність на засоби виробництва й продукцію, мають комерційну самостійність.
Б. Об'єднання підприємств, які виробляють однорідну продукцію, що реалізується як власність об'єднання через спеціальну контору.
В. Об'єднання підприємств різних галузей господарства (торговельниї фірм, банків, транспортних компаній) під спільним фінансовим керівництвом.
Г. Об'єднання підприємств, позбавлених виробничої та комерційної самостійності (їхні власники передають об'єднанню засоби виробництва й одержують акції відповідно до внесеної суми).
Імпорт товарів за заниженими цінами з метою знищити конкурентів, захопити ринок, а вже потім диктувати свої умови це
Який клас суспільства сформувався внаслідок промислової революції?
В якій країні зникає такий прошарок суспільства як селянство після кризи 70-х рр. ХІХ ст.?
Хто не належить до основних соціальних груп індустріального суспільства?
В якій країні раніше за всіх розпочався процес монополізації?
Оберіть характерні ознаки індустріального суспільства
Коли був підписаний Франкфуртський мир?
Верхня палата німецького парламенту називається....
Яка партія у 1906 р. пройшла до парламенту Англії, чим похитнула двопартійну систему
Хто проводив реформи в Італії, які увійшли в історію як Ліберальна ера.....
Учасники жіночих організацій, що домагалися надання жінкам права голосу й рівності прав з чоловіками, ............
Хто провів аграрну реформу в Російській імперії 1906р.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома