Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку світу в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст.

Додано: 13 січня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 347 разів
4 запитання
Запитання 1

1.Доберіть до термінів відповідні визначення:

1) Монополія А)рівень економічного розвитку суспільства, коли

частка промислової продукції, виробленої за

допомогою машин на великих підприємствах,

перевищує 50% від усього обсягу виробництва у

країні;

2) Індустріальна Б) Стрімке зростання кількості міст;

цивілізація

 

3) Урбанізація В) об’єднання підприємств, які виробляють

однорідну продукцію;

4) Трест Г) Підприємство, в руках якого були

сконцентровані капітал і виробництво, займало

панівне становище на ринку;

 

 

Д) об’єднання підприємств, позбавлених

виробничої та комерційної самостійності.

варіанти відповідей

1-Г; 2-Б; 3-Д; 4-А.

1-Г; 2-А; 3-Б; 4-Д.

1-Д; 2-А; 3-Б; 4-В.

1-А; 2-В; 3-Б; 4-Д.

Запитання 2

2. Виокремити нові досягнення економічного розвитку країн світу кін.ХІХ-поч.ХХ ст.

варіанти відповідей

Використання технологій на основі парового двигуна;

Використання нанотехнологій;

Пасажирські перевезення на великі відстані;

Паливо на основі нафти;

Використання комп'ютера;

Запуск ткацького верстату;

Електричні мережі.

Запитання 3

3. Виділити роль держави в економіці даного періоду:

варіанти відповідей

Невтручання в економіку;

Держава почала регулювати робочий час та заробітну плату робітників;

Дозволила передавати в приватну власність великі державні підприємства;

Почала фінансування освіти, науки, культури, охорони здоров'я.

Запитання 4

Чи відбулися зміни у житті суспільства у даний історичний період? Якщо відбулися, то які?

варіанти відповідей

Загальне зменшення кількості населення;

Загальний рівень життя населення підвищувався;

Кількість найманих працівників зменшується;

Частка промислового виробництва перевищила частку виробництва сільськогосподарської продукції;

Жінки починають активну боротьбу за свої права;

Негативний вплив на суспільство мало розвиток нових наук.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест