Особистісно орієнтоване навчання сприяє :
Головною умовою ефективного уроку є :
Представники якого типу темпераменту ніколи не виглядають стомленими ?
Для якого представника типу темпераменту характерне повільне пробудження почуттів ?
Хто із них швидко справляється із завданнями ?
Для кого характерне часте вживання слів, пов'язаних із зовнішнім виглядом предметів та явищ ?
Для кого характерне часте вживання слів та сприйняття оточуючого світу за допомогою наступних частин мови : мовчазний, тиша, гучний, милозвучна ?
Чій "словник" переважно включає такі слова : схоплювати, м'який, теплий, дотик, гнучкий, хороший нюх, тепло, затишно ?
Як називається тип людей що найбільше запам'ятовує загальне враження від явища, предмета, події, людини ?
У якого типу людей напрямок погляду спрямований по середній лінії?
Хто із них не відволікається на шум ?
Для кого характерна повільна швидкість розумових процесів ?
Запальність, агресивність, нестриманість, нетерплячість, конфліктність - це :
Висока чутливість, м’якість, людяність, доброзичливість, здатність до емпатії, - кому притаманні ці риси ?
Оберіть до якої групи і якому типу темпераменту належать такі риси : стійкість, постійність, терплячість, самовладання, надійність ?
Чиї негативні риси перелічені :
схильність до зарозумілості, легковажність, поверховість, ненадійність ?
Хто із них легко запам’ятовує написане після першого прочитання ?
Він рідко замислюється про наслідки власних вчинків. Навіть коли виникає серйозна ситуація - не вдається до роздумів. Живе сьогоднішнім днем, не будує планів на майбутнє. Про кого йдеться ?
Хто із них : розсудливий, відповідальний, має здатність уважно слухати свого співрозмовника, володіє запасом цікавих розповідей ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома