Здоров'язбережувальна компетентність.
Розглянь картинки й розкажи, що на них зображено.
Що із зображеного корисно робити для здоров’я?
Розглянь малюнок та визнач в яку частину доби ми будемо виконувати дії, які зображено на малюнку.
«Я ВДОМА ОДИН»
Розгляньте уважно картинки. Подумайте, чи правильно роблять діти?
Розглянь ілюстрації і визнач де діти порушують правила безпеки.
Обери предмети, що необхідні для лікування хворої людини.
Розглянь уважно картинку. Що робить хлопчик? Навіщо він це робить? Що йому знадобиться для того, щоб почистити зуби?
Уважно розглянь малюнки та розкажи, що на них зображено. Хто з дітей зберігає правильну поставу?
Розгляньте уважно картинку. Як ти вважаєш, діти дотримуються правил, щоб бути здоровим?
Особистісна компетентність
Уяви, що ми вирушили до театру. А там тебе зустріли ось такі маски, як на картинці. З якою маскою ти хотів би потоваришувати?
Подивіться на предмет. Що ви бачите? Який орган допоміг це зробити?
Спробуйте на смак яблуко, або цукерку. Що ви відчули? Який орган допоміг вам відчути смак?
Торкніться об’єктів, які вас оточують. Який орган чуття допоміг вам відчути об’єкт? Наприклад телефон.
Прислухайтесь довкола. Які звуки чуєте? Який орган допоміг вам отримати цю інформацію?
Понюхайте апельсин або будь-який інший фрукт. Що ви відчули? Який орган допоміг вам відчути запах?
Пригадайте казку «Троє поросят». Розгляньте зображення . Хто були головними героями казки?
Подивись на картинки, що зображенні нижче, і оберіть, які у тебе є обов’язки. Відподідей може бути декілька.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома