Особливості організації освітнього процесу в групі подовженого дня - Модуль 2

Додано: 3 червня
Предмет:
25 запитань
Запитання 1

Самопідготовка це –

варіанти відповідей

форма організації педагогічного процесу, спрямована на вивчення учнями поза межами школи і під керівництвом учителя природних чи соціальних явищ, процесів через безпосереднє їх сприймання; 

форма самостійної навчальної діяльності, диференційована за змістом і характером контактів із педагогом, яка передбачає виконання завдань; закріплення вмінь та навичок, набутих на уроках; поглиблення знань з окремих предметів; 


взаємопов'язана діяльність викладача та учнів, спрямована на засвоєння учнями системи знань, набуття умінь і навичок, їх виховання і загальний розвиток.

Запитання 2

Мета самопідготовки:

варіанти відповідей

формування в учнів ключової компетентності – уміння вчитися

 розширити, поглибити й закріпити отримані під час уроків знання


визначати навчальні цілі та способи їх досягнення


Запитання 3

До основних етапів самопідготовки відносяться: 


варіанти відповідей

організаційний, підготовчий, основний, контроль правильності та підведення підсумків роботи;

організаційний, підготовчий, основний та заключний; 


вступна, самостійна та заключна частини. 


Запитання 4

Форми організації навчальної діяльності під час етапу самопідготовки: 


варіанти відповідей

масові, колективно-групові й індивідуальні форми роботи; 

фронтальні, групові, колективно-групові й індивідуальні форми роботи; 


масові, колективні й індивідуальні форми роботи. 

Запитання 5

Форми контролю за якістю домашніх завдань: 

варіанти відповідей

перевірка вчителем, взаємоперевірка, перевірка завдання консультантами, сам собі вчитель

перевірка вихователем, взаємоперевірка, перевірка завдання консультантами, самоперевірка, виставка зошитів

перевірка вихователем, взаємоперевірка, виставка зошитів.

Запитання 6

Систематичне проведення яких заходів сприяє фізичному розвитку учнів, підвищенню розумової працездатності, виховує в них дисциплінованість і взаємодопомогу, організованість?

варіанти відповідей

спортивно-оздоровчих; 

навчально-виховних; 

організаційно-методичних;

колективно-групових. 

Запитання 7

Вкажіть основні етапи спортивно-оздоровчої години у ГПД: 

варіанти відповідей

підготовчий, основний, заключний

організаційний, підготовчий, основний і фінальний

вступна та самостійна частини

Запитання 8

Оберіть спортивно-оздоровчі заходи, що проводяться в групі подовженого дня?

варіанти відповідей

Гімнастика перед навчальними заняттями.

Фізкультурні хвилинки під час проведення навчальних занять.


Фізкультурні паузи (хвилинки) під час самопідготовки.

Рухливі ігри на перервах.

Рухливі ігри на прогулянці.

Години здоров'я.

Спортивні години.

Запитання 9

Вкажіть рекомендовану тривалість спортивно-оздоровчих занять у ГПД. 

варіанти відповідей

Не менше 1 години


Не менше 1,5 години

1 годину

1,5 години

Не менше 45 хвилин

Запитання 10

Позначте осіб, відповідальних за життя та здоров’я учнів під час їх перебування в групі подовженого дня (згідно з нормативними документами):

варіанти відповідей

керівник закладу загальної середньої освіти


заступник керівника закладу загальної середньої освіти

вихователь групи подовженого дня

інші педагогічні працівники

брати/сестри, які навчаються у цьому ж ЗЗСО

батьки

Запитання 11

Які спортивно-оздоровчі заходи допустимо виконувати під час етапу самопідготовки в групі подовженого дня?

варіанти відповідей

фізкультхвилинки


короткочасний відпочинок на килимку

використання кулькових масажерів, ручних тренажерів, мішечків із сіллю

вправи для розвитку дихання та збереження зору

елементи точкового масажу

спортивна година

година здоров’я

Запитання 12

Оберіть можливі форми проведення виховної роботи у групі подовженого дня:

варіанти відповідей

вікторини


бесіди

конкурси

змагання

самопідготовка

свята

екскурсії

урок

Запитання 13

Визначте, що із названого НЕ НАЛЕЖИТЬ до основних напрямків виховної діяльності в групі подовженого дня?

варіанти відповідей

Виховання громадянства, патріотизму, поваги до прав, свобод і обов'язків людини.

Виховання моральних почуттів і етичної свідомості. 


Виховання працьовитості, творчого ставлення до навчання, праці, життя. 

Формування ціннісного ставлення до здоров'я й здорового способу життя. 

Виховання ціннісного ставлення до природи, довкілля. 

Виховання ціннісного ставлення до прекрасного, формування уявлень про естетичні ідеали й цінності.


Виховання стійкої мотивації до читання та прагнення вдосконалювати своє мовлення.

Запитання 14

Доповніть речення: «Виховна робота в групі подовженого дня охоплює моральне, правове, патріотичне, художньо-естетичне, …………., трудове і фізичне виховання»

варіанти відповідей

екологічне

економічне


підприємницьке

довкіллєве

духовне

Запитання 15

У якому документі у графі «Короткий запис виховних заходів» зазначаються теми проведених екскурсій, бесід, переглянутих фільмів тощо?

варіанти відповідей

Журнал ГПД

Календарно-тематичний план роботи вихователя

Щоденний робочий план


Графік зайнятості учнів у гуртках, секціях під час перебування на ГПД

Режим групи продовженого дня

Зошит щодо наступності роботи вчителя і вихователя

Запитання 16

Оберіть періоди у режимі роботи ГПД, рекомендовані для проведення дозвіллєвої діяльності:

варіанти відповідей

після навчальних занять до самопідготовки 

після самопідготовки до відходу додому

під час обіду

у позашкільний час

під час прийому та організації дітей

Запитання 17

У чому полягає рекреаційна функція дозвіллєвої діяльності учнів?

варіанти відповідей

зняття навчальної перевтоми, психологічної перенапруги, відтворення емоційних, інтелектуальних, фізичних сил

спілкування, встановлення дружніх стосунків із новими друзями, подолання самотності, обмін позитивними емоціями, новими враженнями, спільними дозвіллєвими планами тощо

швидке та впевнене входження молодшого школяра в суспільні відносини

створення умов для вияву й розвитку творчого потенціалу особистості

задоволення потреб у додатковій інформації, у набутті та поширенні нових знань

Запитання 18

Визначте, у яких (двох) пунктах зазначений напрям дозвіллєвої діяльності молодших школярів не відповідає пропонованим варіантам її проведення:

варіанти відповідей

мистецький (участь молодших школярів у ігрових програмах, вікторинах, конкурсах, змаганнях)

технічної творчості (моделювання, конструювання, ремонту, відновлення)

соціальної творчості (розроблення та реалізація соціальних проєктів, акцій, програм, допомоги, підтримки нужденним)

спортивний (робота фізкультурно-спортивних та туристичних секцій, клубів, гуртків, асоціацій)

ігровий (участь дітей у колективах, гуртках, об’єднаннях музичного, театрального, хореографічного, літературного, декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва тощо)

суспільно корисної праці (нерегламентована робота та допомога школі, класу, окремим учням тощо)

змішаний (комплексна, передбачає різні види дозвіллєвої діяльності, які переплітаються й доповнюють одне одного)

Запитання 19

Оберіть з-поміж пропонованих форми проведення дозвіллєвої діяльності в ГПД:

варіанти відповідей

ігри

розваги

творчість у всіх її проявах

вікторини, конкурси

театральні постановки

урок

практикум

Запитання 20

Що із пропонованого не належить до форм роботи із батьками в групі подовженого дня? 


варіанти відповідей

Регулярні педагогічні бесіди по програмі, складені на основі певного контингенту учнів, і батьків

Години дозвілля на відкритому повітрі

Групові консультації з окремих питань виховання і навчання

Індивідуальні консультації батькам

Залучення батьків до педагогічної самоосвіти, надання допомоги в цій справі

Батьківські конференції по обміну досвідом сімейного виховання


Запитання 21

Чи фіксується зайнятість учнів у гуртках вихователем групи подовженого дня?

варіанти відповідей

Так

Ні

На розсуд вихователя

За вказівкою заступника директора з виховної роботи

Запитання 22

Скільки часу у режимі роботи ГПД виділяється для роботи в гуртках?

варіанти відповідей

1-1,5 год.

до 1 год.

1,5 год.

до 30 хв.

1,5-2 год.

Запитання 23

Якими документами регламентується робота гуртків у групі подовженого дня?

варіанти відповідей

календарно-тематичний план роботи ГПД

календарно-тематичний план роботи гуртка на семестр

графік роботи гуртка

журнал обліку роботи гуртка

журнал групи подовженого дня

Запитання 24

Оберіть можливі варіанти гуртків для проведення в групі подовженого дня:


варіанти відповідей

Гурток «Оригамі»

Гурток «Чарівний пензлик»

Гурток  «Умілі ручки»

Театральний гурток

Гурток «Вокально-хоровий спів»

Запитання 25

Яка інформація може бути розміщена у куточку групи подовженого дня?

варіанти відповідей

режим роботи ГПД;

список дітей групи;

список запланованих заходів та екскурсій;

графік роботи секцій;

інформація про стан здоров’я учнів

правила роботи ГПД

склад сім’ї дітей, що відвідують ГПД 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест