11.12. Особливості розвитку китайської лірики Лі Бо Ду Фу 8 кл

Додано: 11 грудня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть твори Лі Бо (2 відповіді)

варіанти відповідей

"Печаль на яшмовому ганку"

"Сосна біля південної галереї"

"Весняний краєвид"

"Пісня пор хліб і шовк"

Запитання 2

Вкажіть твори Ду Фу (2 відповіді)

варіанти відповідей

"Печаль на яшмовому ганку"

"Сосна біля південної галереї"

"Весняний краєвид"

"Пісня пор хліб і шовк"

Запитання 3

Хто з поетів порушував традиції середньовічної літератури і писав про соціальні проблеми?

варіанти відповідей

Лі Бо

Ду Фу

Обидва поета

Жоден з поетів

Запитання 4

У якому вірші Лі Бо йдеться про непросту долю поета?

варіанти відповідей

"Сосна біля південної галереї"

"Печаль на яшмовому ганку"

"Призахідне сонце навіює думки про гори"

Запитання 5

У якому вірші Ду Фу йдеться про непросту долю поета?

варіанти відповідей

"Весняний краєвид"

"Пісня пор хліб і шовк"

"Подорожуючи, вночі описую почуття"

Запитання 6

Для якого жанру китайської середньовічної поезії характерно дотримання певної кількості рядків, слів, складів?

варіанти відповідей

Ші

Ци

Для обох

Запитання 7

Оберіть теми творчості Лі Бо (2 відповіді)

варіанти відповідей

Природа та людські почуття

Засудження війни

Нелегка доля митця

Невдоволення суспільними порядками

Запитання 8

Оберіть теми творчості Ду Фу (2 відповіді)

варіанти відповідей

Любов до Батьківщини

Засудження війни

Критика імператора

Заклик до боротьби проти нерівності

Запитання 9

Вкажіть особливості середньовічної літератури (2 відповіді)

варіанти відповідей

Вплив релігії

Наявність заборонених тем

Критика несправедливого соціального устрою

Використання досвіду античної літератури

Запитання 10

Провідний мотив вірша Лі Бо "Печаль на яшмовому ганку"

варіанти відповідей

уславлення воїнів

туга й сум жінки, покинутої коханим

поетизація мирної праці

зображення найтонших почуттів за допомогою картин природи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест