Особливості розвитку та підтримки дітей з різними порушеннями розвитку.

Додано: 6 грудня 2023
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильну відповідь.


Розлади спектра аутизму — це......

варіанти відповідей

широкий спектр різних форм розладів, які характеризуються спільними ознаками:

 відхиленнями в соціальній взаємодії;

 труднощами у спілкуванні;

 стереотипністю в поведінці та інтересах.

різні розлади, яким характерні відхилення

коли мозок дитини опрацьовує сенсорну інформацію в інший спосіб, ніж це відбувається в дітей без таких порушень

Запитання 2

Оберіть правильне визначення до поняття.



......- діти, в яких є стійке порушення пізнавальної діяльності, що виникло в результаті органічного ураження головного мозку (уродженого чи набутого). 

варіанти відповідей

Діти з порушенням мови

Діти з порушеннями розумового розвитку

Діти з порушенням нервової системи

Запитання 3

За глибиною дефекту розумову відсталість згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб і споріднених проблем охорони здоров’я Десятого перегляду (затверджена сорок третьою Асамблеєю ВООЗ 1 січня 1993 р.) поділяють на: 

варіанти відповідей

• розумову відсталість легкого ступеня;

• розумову відсталість помірного ступеня;

• розумову відсталість тяжкого ступеня;

• розумову відсталість легкого ступеня;

• глибоку розумову відсталість;

• розумову відсталість неуточненого ступеня. 

• розумову відсталість легкого ступеня;

• розумову відсталість помірного ступеня;

• розумову відсталість тяжкого ступеня;

• глибоку розумову відсталість;

• розумову відсталість неуточненого ступеня. 

Запитання 4

Що таке "IQ"?

варіанти відповідей

кількісний показник рівня розумового розвитку

показник пам'яті людини

показник фізичного здоров'я людини

Запитання 5

Скільки балів повинне бути IQ  при легкій розумовій відсталості?

варіанти відповідей

70-90 балів

39-46 балів

50-70 балів

Запитання 6

Оберіть правильне визначення.


Забудькуватість – це.....

варіанти відповідей

порушення емоційної сфери – недостатньо диференційовані, нестійкі емоції, почуття й бажання дитини, не дивлячись на їх нестійкість, досить сильні, безпосередні та яскраво виражені

обмеженість уявлень про навколишній світ, порушення якості знань, пізнавальних умінь і навичок, розумової працездатності, самостійності, примітивність інтересів, елементарність потреб і мотивів, труднощі формування мотивації навчання, зниження активності всієї діяльності, труднощі формування стосунків з однолітками і дорослими. 

прояв виснаження й гальмування роботи кори головного мозку в дитини з порушеннями розумового розвитку.

Запитання 7

Оберіть 3 основних завдання у роботі з дітьми, які мають порушення розумового розвитку, є:

варіанти відповідей

сприяння соціальній адаптації дітей з порушеннями розумового розвитку;



учитель час від часу звертається до учня, тому що вважає, що більшість навчального матеріалу є недоступною для учня;

формування й розвиток у них елементарних побутових навичок;

організація й забезпечення соціальної взаємодії дитини.

Запитання 8

Оберіть правильну відповідь.


ЗПР це- .....

варіанти відповідей

Затримка психічного розвитку

Затримка мовленнєвого розвитку

Затримка психоемоційного розвитку дитини

Запитання 9

Оберіть правильне твердження.



Церебрально-органічна форма ЗПР


варіанти відповідей

Найпоширеніша й найтяжча форма ЗПР у дітей, яка пов’язана з ураженням головного мозку й викликає найбільш виражені порушення емоційно-вольової та пізнавальної діяльності загалом.

пов’язана з несприятливими умовами виховання, які обмежують або спотворюють стимуляцію психічного розвитку дитини на ранніх етапах її розвитку

зумовлена хронічними соматичними захворюваннями внутрішніх органів дитини – серця, нирок, печінки, легенів, ендокринної системи

Запитання 10

Оберіть основні прояви затримки психічного розвитку

варіанти відповідей

Порушення працездатності та поведінки,Пам’ять, Знання й уявлення про навколишній світ, Розвиток особистості,

Сенсомоторний розвиток і чуттєве пізнання дійсності, Особливості мислення, Пам’ять,

Порушення працездатності та поведінки, Особливості пізнавальної діяльності, Сенсомоторний розвиток і чуттєве пізнання дійсності, Особливості мислення, Пам’ять, Знання й уявлення про навколишній світ, Розвиток особистості,

Запитання 11

Оберіть правильну відповідь.


Одне з тяжких порушень психофізичного розвитку дітей, яке проявляється в порушеннях рухових функцій, які часто поєднуються з розладами мовлення, іншими ускладненнями формування вищих психічних функцій та особистості, а нерідко і зниженням інтелекту-це....

варіанти відповідей

ДЦП

ЗПР

ЗдЦ

РАЦ

Запитання 12

Сліпі (незрячі) діти- це діти .....

варіанти відповідей

діти з абсолютною гостротою зору ока, що краще бачить,з оптичною корекцією дорівнює від 0,05 до 0,4 або зі звуженням поля зору до 20° від точки фіксації.

з уродженою тотальною сліпотою, які втратили зір до становлення мовлення (приблизно до трьох років) і не мають зорових уявлень, тобто весь процес психічного розвитку проходить в умовах повного випадіння зорової системи

з абсолютною гостротою зору очей, що краще бачать з оптичною корекцією від 0 до 0,04, тобто в них або зовсім відсутні зорові відчуття, через що обидва ока втрачають спроможність до відчуття світла та кольоророзрізнення, або зберігається світловідчуття чи незначний залишковий зір

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест