Особливості спілкування в сфері послуг

Додано: 23 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 80 разів
12 запитань
Запитання 1

Етика ділового спілкування — це ...

варіанти відповідей

навчальна дисципліна, єднає різні галузі науки

навчальна дисципліна, єднає різні галузі науки (етика, психологія, філософія, соціологія) та практики (управління, менеджмент та ін.)

навчальна дисципліна

Запитання 2

Спілкуючись, люди обмінюються ...

варіанти відповідей

словами

інформацією, узагальненнями, думками, почуттями. 

речами

Запитання 3

Що таке культура спілкування?" 

варіанти відповідей

це сукупність вмінь людини аналізувати вчинки інших людей, поважати їх; складова культури мовлення; вміння поводитися культурно, мати добру вимову; вміння в будь-якій життєвій ситуації знайти правильний та делікатний підхід; вміння спілкуватися, поводитися в товаристві; бажання бути культурним і приємним співрозмовником

це здатність використовувати оптимальні для конкретної ситуації мовні засоби і мовний етикет

це вміння в будь-якій життєвій ситуації знайти правильний та делікатний підхід;

Запитання 4

Визначте з наведеного переліку правила спілкувального етикету:

варіанти відповідей

не перебивати мовця на півслові, виявляти свою зацікавленість до того, що він каже;

не говорити надто тихо або дуже голосно; 

якщо мовець звертається до вас із запитанням, потрібно відповідати, лише якщо ви вважаєте це необхідним;

якщо мовець звернувся із запитанням, то необхідно відповісти йому особливо не зволікаючи, проте й без поспіху;

слухач, якщо виникає потреба, може перебивати мовця на півслові, висловлювати свої коментарі й демонструвати незацікавленість розмовою.

мовець може, відповідно до свого бажання, говорити голосно або тихо, вдатися до швидкого чи повільного мовлення

Запитання 5

До поняття «професійна етика» відносять:

варіанти відповідей

а) поліпшення морально-психологічних стосунків у трудових колективах


б) сукупність стійких індивідуально-психологічних властивостей людини


в) специфічні моральні вимоги, пов’язані з виконанням певної професійної діяльності.


Запитання 6

 Спілкування це:


варіанти відповідей

а) зразок, правило, принцип діяльності, визнаний соціальною організацією і заданий для виконання її членами

б) спільна діяльність з реалізації інтересів, яка координується шляхом обміну думками і регулюється загальними нормами

в) сукупність мовних засобів, які регулюють нашу поведінку в процесі мовлення.

Запитання 7

Чеснота-це

варіанти відповідей

позитивна моральна риса в характері людини

почуття, прагнення,бажання людини

емоція людини

гарна якість людини

Запитання 8

Що таке етика?

варіанти відповідей

Це наука про поведінку, чи правила поведінки

Це наука про закони

Це наука про наші права та обов'язки

Запитання 9

На які теми не можна спілкуватися з клієнтом:

варіанти відповідей

а) політика, особисте життя;

б) обговорення жінок, чоловіків, батьків, дітей;

в) теми релігії.

Запитання 10

Головні складові іміджу перукаря:

варіанти відповідей

а) коректність і акуратність, навички спілкування;

б) зовнішній вигляд перукаря та дотримання правил гігієни;

в) професіональні навички.

Запитання 11

Професійна етика – це …

варіанти відповідей

а) норми та правила поведінки в ставленні людей один до одного та до суспільства;

б) система конкретних моральних норм і принципів з врахуванням особливостей тієї чи іншої професійної діяльності людей;

в) сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.

Запитання 12

Яких головних принципів етикету Ви повинні дотримуватись при обслуговуванні відвідувачів салону краси?

варіанти відповідей

а) чемність, коректність, тактовність, делікатність, скромність;


б) чемність, коректність, конфліктність;


в) тактовність, безвідповідальність, делікатність.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест