Освіта дорослих у загально цивілізаційному контексті

Додано: 23 березня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

1. Освіта дорослих це - …?

варіанти відповідей

а) складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку;

б) комплекс організованих дій щодо навчання дорослих, які здійснюються багатьма закладами з метою досягнення специфічних цілей;

в) наука про розум і поведінку. Вона вивчає людське мислення, мозок, поведінку, емоції, особистість і розвиток людини;

г) здатність чи компетентність людини виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні.

Запитання 2

2. Які існнують групи дорослого населення, що потребують підтримки?

варіанти відповідей

а) люди похилого віку, безробітні, жінки, інваліди, пенсіонери;

б) діти і юнаки;

в) люди з високим рівнем доходу;

г) немає правильної відповіді.

Запитання 3

3. Е. Еріксон стверджував, що основним конфліктом стадії «Старість, похилий вік» є?

варіанти відповідей

а) конфлікт між цілісністю і безвихіддю;

б) конфлікт всередині себе;

в) конфлікт між представниками етнічних громад;

г) конфлікт мотивів, потреб та інтересів.

Запитання 4

4. Враховуючи соціально-психологічну характеристику людей похилого віку, особливості їх життєвого шляху, які є принципи роботи андрагога з літніми людьми?

варіанти відповідей

а) принципи доступності, науковості, свідомості;

б) принципи наочності, активності та самостійності;

в) принципи чесності, довіри, справедливості, поваги та відповідальності;

г) принципи партнерства, координації. психологічної підтримки, взаємодії чи зворотного зв’язку, біографічності.

Запитання 5

5. Грамотність розуміють як:

варіанти відповідей

а) особливий стан індивіда, який характеризується насамперед активністю, швидкістю сприймання і переробки інформації;

б) результат систематичної навчальної діяльності, який виражається активним оволодінням знаковою системою природних і штучних мов, а також здатністю використовувати цю систему для пізнання навколишньої дійсності й розв’язання проблем практичної діяльності;

в) уміння добре поводити себе в товаристві,  володіти своїми почуттями;

г) здатність чи компетентність людини виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні.

Запитання 6

6. Які є види грамотності?

варіанти відповідей

а) технологічна грамотність, економічна, громадсько-правова, політична, соціально-комунікативна, загальнокультурна, гностична та методологічна грамотність;

б) математична, лінгвістична, літературна, художна, спортивна грамотність;

в) розвивальна та парацентрична грамотність;

г) особістісно-орієнтовна, комунікативна, гностична грамотність.

Запитання 7

7. Оберіть, характеристику соціально-комунікативної грамотності:

варіанти відповідей

а) знання і розуміння своїх прав і обов’язків у широкому контексті суспільного життя;

б) здатність комплексно й ефективно вирішувати проблеми в галузі професійних знань;

в) здатність розуміти інших, оволодіння “мовою” вербального і невербального спілкування, навички взаєморозуміння і соціальної діяльності;

г) знання з галузей природничих, суспільних і гуманітарних наук, а також культури;

Запитання 8

8. Освітні запити дорослих це…?

варіанти відповідей

а) сукупність прийомів та процедур, що використовуються для вдосконалення спілкування та передачі знань;

б) потреби, які вони виявляють у здобутті нових знань, навичок, або у поглибленні існуючих знань в різних сферах життя;

в) формулювання своєї інформаційної потреби;

г) здібності, які допомагають дорослим ефективно, успішно виконувати свою роботу. 

Запитання 9

9. До якої категорії освітніх запитів дорослих відноситься прагнення людини покращити свої знання та навички, щоб залишатися конкурентоспроможною на ринку праці?

варіанти відповідей

а) професійні запити;

б) особисті запити;

в) соціальні запити;

г) інші запити.

Запитання 10

10. Який вид грамотності описується: «уміння правильно вчитися і поглиблювати розуміння життя на основі інтеграції теоретичного знання і соціального досвіду; цей вид грамотності є необхідною передумовою всіх інших»:

варіанти відповідей

а) політична грамотність;

б) соціально-комунікативна грамотність;

в) економічна грамотність;

г) гностична грамотність.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест