ОТРА

Додано: 5 травня
Предмет:
42 запитання
Запитання 1

Надійність– 

варіанти відповідей

властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

властивість автомобіля зберігати працездатність до досягнення граничного стану з необхідними перервами для виконання технічного обслуговування й ремонту

властивість автомобіля зберігати значення показників безвідмовності, довговічності й ремонтопридатності протягом і після зберігання й (або) транспортування.

властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування

Запитання 2

Безвідмовність – 

варіанти відповідей

властивість автомобіля зберігати працездатність до досягнення граничного стану з необхідними перервами для виконання технічного обслуговування й ремонту

властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування.

властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

властивість автомобіля зберігати значення показників безвідмовності, довговічності й ремонтопридатності протягом і після зберігання й (або) транспортування.

Запитання 3

Зберігаємість -

варіанти відповідей

властивість автомобіля зберігати значення показників безвідмовності, довговічності й ремонтопридатності протягом і після зберігання й (або) транспортування.

властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

властивість автомобіля зберігати працездатність до досягнення граничного стану з необхідними перервами для виконання технічного обслуговування й ремонту

властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування.

Запитання 4

Довговічність - 

варіанти відповідей

властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

 властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування

властивість автомобіля зберігати значення показників безвідмовності, довговічності й ремонтопридатності протягом і після зберігання й (або) транспортування.

властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

властивість автомобіля зберігати працездатність до досягнення граничного стану з необхідними перервами для виконання технічного обслуговування й ремонту

Запитання 5

Ремонтопридатність -

варіанти відповідей

властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування.

властивість автомобіля зберігати значення показників безвідмовності, довговічності й ремонтопридатності протягом і після зберігання й (або) транспортування.

властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

властивість автомобіля зберігати працездатність до досягнення граничного стану з необхідними перервами для виконання технічного обслуговування й ремонту

Запитання 6

Розрізняють наступні види змащення

варіанти відповідей

Гідродинамічне змащення

Напіврідинне змащення

Гідростатичне змащення

Граничне змащення

Усі відповіді вірні

Запитання 7

Тертя .... - таке тертя руху, при якому швидкості тіл у крапці торкання різні як за значенням, так і по напрямку або тільки по одному із цих показників.

варіанти відповідей

ковзання

кочення

Запитання 8

Тертя .... - такий вид тертя руху двох твердих тіл, при якому їх швидкості в точках торкання однакові за значенням і напрямком (підшипники кочення, зачеплення шестірень і ін.).

варіанти відповідей

ковзання

кочення

Запитання 9

Гідродинамічне змащення 

варіанти відповідей

це змащення, при якому товщина шару мастильного матеріалу не перевищує висоти шорсткостей дотичних поверхонь. При порівняно невеликих навантаженнях інтенсивність руйнування поверхонь тертя різко знижується.

це таке рідинне змащення, при якій повний поділ поверхонь тертя деталей, що перебувають у відносному русі або спокої, здійснюється в результаті надходження рідини (газу) у зазор між поверхнями тертя під зовнішнім тиском.

це змащення, при якому повний поділ поверхонь тертя відбуваються в результаті тиску, що самовиникає в шарі рідини при відносному русі деталей. Відсутність контакту між поверхнями тертя запобігає їх від руйнування.

Запитання 10

Гідростатичне (газостатичне) змащення 

варіанти відповідей

це таке рідинне змащення, при якій повний поділ поверхонь тертя деталей, що перебувають у відносному русі або спокої, здійснюється в результаті надходження рідини (газу) у зазор між поверхнями тертя під зовнішнім тиском.

це змащення, при якому повний поділ поверхонь тертя відбуваються в результаті тиску, що самовиникає в шарі рідини при відносному русі деталей. Відсутність контакту між поверхнями тертя запобігає їх від руйнування.

це змащення, при якому товщина шару мастильного матеріалу не перевищує висоти шорсткостей дотичних поверхонь. При порівняно невеликих навантаженнях інтенсивність руйнування поверхонь тертя різко знижується.

Запитання 11

Граничне змащення 

варіанти відповідей

це змащення, при якому товщина шару мастильного матеріалу не перевищує висоти шорсткостей дотичних поверхонь. При порівняно невеликих навантаженнях інтенсивність руйнування поверхонь тертя різко знижується.

це таке рідинне змащення, при якій повний поділ поверхонь тертя деталей, що перебувають у відносному русі або спокої, здійснюється в результаті надходження рідини (газу) у зазор між поверхнями тертя під зовнішнім тиском.

це змащення, при якому повний поділ поверхонь тертя відбуваються в результаті тиску, що самовиникає в шарі рідини при відносному русі деталей. Відсутність контакту між поверхнями тертя запобігає їх від руйнування. При гідродинамічному змащенню працюють опорні шийки розподільних валів, корінні й шатунні підшипники колінчастих валів, поршневі пальці двигунів і ін.

Запитання 12

Ерозійне зношування

варіанти відповідей

Відбувається в результаті тертя потоку рідини й (або) газу об метал.

Відбувається при русі рідини щодо твердого тіла виникаючі пухирці газу захлопуються поблизу поверхні

проявляється переважно на поверхнях тертя кочення підшипників і зубів шестерень.

Викликає абразивні (тверді) частки, що переміщаються потоком рідини (газу). Абразивні частки попадають у потік рідини (газу) за рахунок забруднення при недбалому заправленні, поганій фільтрації й очищенні.

Запитання 13

Гідроабразивне (газоабразивне) зношування

варіанти відповідей

Відбувається в результаті тертя потоку рідини й (або) газу об метал

Викликає абразивні (тверді) частки, що переміщаються потоком рідини (газу). Абразивні частки попадають у потік рідини (газу) за рахунок забруднення при недбалому заправленні, поганій фільтрації й очищенні.

Відбувається при русі рідини щодо твердого тіла виникаючі пухирці газу захлопуються поблизу поверхні.

Проявляється переважно на поверхнях тертя кочення підшипників і зубів шестерень.

Запитання 14

Кавітаційне зношування 

варіанти відповідей

Відбувається в результаті тертя потоку рідини й (або) газу об метал. 

Викликає абразивні (тверді) частки, що переміщаються потоком рідини (газу). Абразивні частки попадають у потік рідини (газу) за рахунок забруднення при недбалому заправленні, поганій фільтрації й очищенні. 

Відбувається при русі рідини щодо твердого тіла виникаючі пухирці газу захлопуються поблизу поверхні.

Проявляється переважно на поверхнях тертя кочення підшипників і зубів шестерень.

Запитання 15

Втомлювальне зношування

варіанти відповідей

Викликає абразивні (тверді) частки, що переміщаються потоком рідини (газу). Абразивні частки попадають у потік рідини (газу) за рахунок забруднення при недбалому заправленні, поганій фільтрації й очищенні.

Відбувається в результаті тертя потоку рідини й (або) газу об метал.

Відбувається при русі рідини щодо твердого тіла виникаючі пухирці газу захлопуються поблизу поверхні.

Проявляється переважно на поверхнях тертя кочення підшипників і зубів шестерень.

Запитання 16

Граничний стан 

варіанти відповідей

стан об'єкта, при якому його подальше застосування по призначенню недопустимо або недоцільно, або відновлення його справного або працездатного стану неможливо або недоцільно.

значення зношування, при якому деталь (сполучення) зберігає працездатність.

зношування, що відповідає граничному стану виробу, що зношується, або його складових частин.

інтенсивність спрацьовування внаслідок збільшення площі поверхонь спряження, а також зміни мікрогеометрії деталей тертя і тиску.

Запитання 17

Допустиме зношування 

варіанти відповідей

стан об'єкта, при якому його подальше застосування по призначенню недопустимо або недоцільно, або відновлення його справного або працездатного стану неможливо або недоцільно.

значення зношування, при якому деталь (сполучення) зберігає працездатність.

зношування, що відповідає граничному стану виробу, що зношується, або його складових частин.

інтенсивність спрацьовування внаслідок збільшення площі поверхонь спряження, а також зміни мікрогеометрії деталей тертя і тиску.

Запитання 18

Граничне зношування – 

варіанти відповідей

зношування, що відповідає граничному стану виробу, що зношується, або його складових частин.

стан об'єкта, при якому його подальше застосування по призначенню недопустимо або недоцільно, або відновлення його справного або працездатного стану неможливо або недоцільно.

інтенсивність спрацьовування внаслідок збільшення площі поверхонь спряження, а також зміни мікрогеометрії деталей тертя і тиску.

значення зношування, при якому деталь (сполучення) зберігає працездатність.

Запитання 19

Автомобілі і агрегати, які поступають в ремонт, повинні мати

варіанти відповідей

встановлену комплектність

білий колір

технічний паспорт

супровідний лист

наряд на ремонт

усі відповіді вірні

усі відповіді , крім білого коліру

Запитання 20

Для пасажирських автомобілів (автобусів і легкових), вантажопасажирських і автомобілів-тягачів , які здаються в капітальний ремонт і отримуються з нього , встановлена

варіанти відповідей

перша комплектність

друга та перша комплектність

друга комплектність

комплектність не встановлена

Запитання 21

Для вантажних, спеціалізованих і спеціальних автомобілів , які здаються в капітальний ремонт і отримуються з нього встановлена

варіанти відповідей

перша комплектність

 перша та друга комплектність

друга комплектність

комплектність не встановлена

Запитання 22

Для силових агрегатів в зборі , які здаються в капітальний ремонт і отримуються з нього встановлена

варіанти відповідей

перша комплектність

перша та друга комплектність

друга комплектність

комплектність не встановлена

Запитання 23

Для дизельних двигунів , які здаються в капітальний ремонт і отримуються з нього встановлена

варіанти відповідей

перша комплектність

перша та друга комплектність

друга комплектність

комплектність не встановлена

Запитання 24

Для карбюраторних двигунів , які здаються в капітальний ремонт і отримуються з нього встановлена

варіанти відповідей

перша комплектність

перша та друга комплектність

друга комплектність

комплектність не встановлена

Запитання 25

Двигун першої комплектності – 

варіанти відповідей

це двигун в зборі з усіма складовими частинами, встановленими на ньому.

це двигун в зборі із зчепленням без вентилятора, водяного насоса, компресора, насоса гідравлічного підсилювача рульового приводу, повітроочисника, масляних фільтрів, водяних патрубків, генератора, стартера, датчиків контрольних приладів, системи вентиляції картера, карбюратора, паливних насосів, паливопроводів, переривника-розподільника і свіч запалювання.

це двигун в зборі із зчепленням , вентилятором , водяним насосом, компресором, насосом гідравлічного підсилювача рульового приводу, повітроочисником, масляним фільтром, генератором, стартером, датчиками контрольних приладів, системою вентиляції картера, карбюратора, паливним насосом, паливопроводом, переривника-розподільника і свічкою запалювання.

це двигун в зборі з деякими складовими частинами, встановленими на ньому.

Запитання 26

Двигун другої комплектності –

варіанти відповідей

це двигун в зборі з усіма складовими частинами, встановленими на ньому.

це двигун в зборі із зчепленням без вентилятора, водяного насоса, компресора, насоса гідравлічного підсилювача рульового приводу, повітроочисника, масляних фільтрів, водяних патрубків, генератора, стартера, датчиків контрольних приладів, системи вентиляції картера, карбюратора, паливних насосів, паливопроводів, переривника-розподільника і свіч запалювання.

це двигун в зборі із зчепленням , вентилятором , водяним насосом, компресором, насосом гідравлічного підсилювача рульового приводу, повітроочисником, масляним фільтром, генератором, стартером, датчиками контрольних приладів, системою вентиляції картера, карбюратора, паливним насосом, паливопроводом, переривника-розподільника і свічкою запалювання.

це двигун в зборі з деякими складовими частинами, встановленими на ньому.

Запитання 27

До найбільш розповсюджених способів видалення накипу відноситься очищення лужними або кислими миючими розчинами. Для цього систему охолодження обробляють лужним або кислотним розчином, який сприяє розкладу накипу. Після роботи двигуна на протязі ............ . його зупиняють, зливають розчин і промивають систему: заповнюють її водою, запускають двигун на 1 год., потім його зупиняють і зливають воду із системи.

варіанти відповідей

10...30 год.

6....7 год.

9...15 год.

10...12 год.

Запитання 28

Зовні автомобілі миють за допомогою

варіанти відповідей

пароводоструменевої установки

насосів низького тиску

пересувних струменевих установок ГАРО високого тиску

усі відповіді вірні

Запитання 29

Розбирають автомобіль, як правило, спочатку на

варіанти відповідей

агрегати і деталі, а потім їх – на вузли

агрегати і вузли, а потім їх – на деталі

деталі і вузли, а потім їх – на агрегати

автомобілі не розбирають

Запитання 30

В умовах крупносерійного і масового виробництва розбиральні процеси виконують

варіанти відповідей

на столах

на верстаках

потоковим методом (на конвеєрі)

на розбиральних стендах

Запитання 31

В умовах серійного і одиничного виробництва  розбиральні процеси виконують

варіанти відповідей

на столах

на верстаках

потоковим методом (на конвеєрі)

на розбиральних стендах

усі відповіді вірні , крім ( потоковим методом (на конвеєрі) )

Запитання 32

Дефектувавння -

варіанти відповідей

це властивість автомобіля безупинно зберігати працездатний стан на заданому пробігу (гарантований пробіг, пробіг до чергового технічного обслуговування) або на протязі встановленого проміжку часу (гарантований період, час зберігання або транспортування).

це властивість автомобіля виконувати задані функції, зберігаючи в часі значення встановлених експлуатаційних показників у заданих межах, що відповідають заданим режимам і умовам використання, технічного обслуговування, ремонтів, зберігання й транспортування.

це властивість автомобіля, що полягає в пристосованості до попередження та виявлення причин виникнення його відмов, ушкоджень і усуненню їхніх наслідків шляхом проведення ремонтів і технічного обслуговування.

це процес виявлення технічного стану деталей шляхом порівняння фактичних показників з даними технічної документації (ТУ, робочим кресленням деталі і т. д.). За допомогою дефектування виявляють можливість наступного використання деталей у вузлах без відновлення, з відновленням або встановлюють її непридатність для подальшої роботи, тобто вибраковують.

Запитання 33

При дефектуванні деталі сортують на .... груп

варіанти відповідей

3

5

7

2

Запитання 34

Дефектовані деталі сортують відповідно кольору

варіанти відповідей

1) непридатні (вибраковані) – зеленою; 2) придатні тільки в сполученнях з новими і відремонтованими до номінальних розмірів деталями – жовтою; 3) підлягаючі відновленню на даному підприємстві – білою; 4) підлягаючі відновленню на спеціалізованих підприємствах – синьою; 5) нпридатні – червоною.

1) придатні – зеленою; 2) придатні тільки в сполученнях з новими і відремонтованими до номінальних розмірів деталями – жовтою; 3) підлягаючі відновленню на даному підприємстві – білою; 4) непридатні (вибраковані)– синьою; 5) нпідлягаючі відновленню на спеціалізованих підприємствах – червоною.

1) придатні – зеленою; 2) придатні тільки в сполученнях з новими і відремонтованими до номінальних розмірів деталями – жовтою; 3) підлягаючі відновленню на даному підприємстві – білою; 4) підлягаючі відновленню на спеціалізованих підприємствах – синьою; 5) непридатні (вибраковані) – червоною.

1) придатні – зеленою; 2) підлягаючі відновленню на спеціалізованих підприємствах – жовтою; 3) придатні тільки в сполученнях з новими і відремонтованими до номінальних розмірів деталями – білою; 4) підлягаючі відновленню на спеціалізованих підприємствах – синьою; 5) непридатні (вибраковані) – червоною.

Запитання 35

Причинами вибракування деталей може бути

варіанти відповідей

граничний знос

аварійний знос

граничний і аварійний знос

деталі не вибраковують

Запитання 36

Люмінесцентна дефектоскопія заснована на

варіанти відповідей

здатності деяких речовин (люмінофорів) поглинати променисту енергію і віддавати її у вигляді свічення при дії ультрафіолетового проміння.

появі магнітного поля розсіяння при проходженні магнітного потоку через дефект.

здатності ультразвукових коливань розповсюджуватися в матеріалі на велику глибину у вигляді направлених пучків і відбиватися від дефектної ділянки внаслідок різкої зміни акустичного опору середовища.

тріщинах в блоках, головках блоків циліндрів двигунів і інших корпусних деталях.

Запитання 37

Магнітна дефектоскопія заснована на

варіанти відповідей

здатності деяких речовин (люмінофорів) поглинати променисту енергію і віддавати її у вигляді свічення при дії ультрафіолетового проміння.

появі магнітного поля розсіяння при проходженні магнітного потоку через дефект.

здатності ультразвукових коливань розповсюджуватися в матеріалі на велику глибину у вигляді направлених пучків і відбиватися від дефектної ділянки внаслідок різкої зміни акустичного опору середовища.

тріщинах в блоках, головках блоків циліндрів двигунів і інших корпусних деталях.

Запитання 38

Ультразвукова дефектоскопія заснована на

варіанти відповідей

здатності деяких речовин (люмінофорів) поглинати променисту енергію і віддавати її у вигляді свічення при дії ультрафіолетового проміння.

появі магнітного поля розсіяння при проходженні магнітного потоку через дефект.

здатності ультразвукових коливань розповсюджуватися в матеріалі на велику глибину у вигляді направлених пучків і відбиватися від дефектної ділянки внаслідок різкої зміни акустичного опору середовища.

тріщинах в блоках, головках блоків циліндрів двигунів і інших корпусних деталях.

Запитання 39

Гідравлічним методом виявляють тріщини в блоках, головках блоків циліндрів двигунів і інших корпусних деталях. При гідравлічному випробуванні деталь встановлюють на універсальний стенд, всі технологічні отвори закривають заглушками, насосом закачують у внутрішню порожнину воду під тиском ..... МПа. Постійність тиску протягом 5 хв. свідчить про відсутність тріщин.

варіанти відповідей

під тиском 2,1 МПа.

під тиском 0,7 МПа.

під тиском 1,5 МПа.

під тиском 0,5 МПа.

Запитання 40

Пневматичним методом виявляють приховані тріщини в паливних баках, шинах, радіаторах і ін. У внутрішню порожнину деталі накачують повітря (.......... МПа) і занурюють її у воду. Пухирці повітря вказують на наявність дефекту. У разі контролю крупних деталей (паливних баків) на поверхню останніх наносять мильний розчин. Спучування мильних пухирців вказує на ділянки пошкодження.

варіанти відповідей

(0,3 МПа)

(0,1 МПа)

(0,5 МПа)

(1,9 МПа)

Запитання 41

Знос циліндрів двигунів визначають за допомогою

варіанти відповідей

індикаторного нутроміра

мікрометра

штангенциркуля

Глибиноміра індикаторного

Запитання 42

Підшипники кочення оцінюють в основному за

варіанти відповідей

зовнішніми ознаками

внутрішніми ознаками

зовнішніми ознаками і результатами вимірювання осьового і радіального зазорів

результатами вимірювання осьового зазору

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест