Одержання холоду (охолодження) – це процес віднімання тепла від фізичного тіла, який як правило, супроводжується
...................., або зміною агрегатного стану фізичного тіла.
Розрізняють два способи отримання холоду:
Чи правильне твердження?
Природне охолодження використовують найчастіше, так як воно характеризується передачею тепла від охолоджуваного тіла навколишньому середовищу, за умови, що температура навколишнього середовища менше від температури охолоджуваного тіла.
Охолодження з використанням льоду, льодосолевої суміші та сухого льоду відносять до такого виду охолодження:
Позначте, чим характеризується сухий лід:
не має
запаху, смаку.
Позначте переваги машинного способу охолодження
Компресійна холодильна машина складається з таких основних частин, як:
Вставте пропущене слово:
Не дозволяється користуватися обладнанням при відсутності ............................... металевих частин, із несправними
приладами автоматики, дверними затворами, нещільним приляганням дверей до дверного пройому, при виникненні в момент вмикання машини зайвого шуму, стукання, іскріння, протікання фреону тощо.
При сніговій шубі більшій ................... різко погіршується
теплообмін та порушується нормальний режим роботи холодильної машини.
Найбільш розповсюдженими холодоагентами є
Фреон - це холодоагент, його ще називають ...
Це безбарвний газ із задушливим різким запахом. Це доступний дешевий холодоагент. Він використовується в середніх і великих холодильних машинах (абсорбційних і поршневих компресійних). Недоліки: шкідливий як для організму людини, так і для продуктів. За наявність вологи розчиняє цинк, мідь та їх сплави.
Холодильні машини використовуються для отримання
температур
Перша холодильна машина з'явилися .... в XIX ст.
Який діапазон температур вважається помірним охолодженням?
Встав пропущене слово:
........................... - це теплообмінник, в якому тепло передається від охолоджуваного середовища до
охолодному речовині, циркулюючому в холодильному контурі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома