Сума вагонів, що поступають на під’їзну колію і відправляються з неї за визначений період (добу,декаду,місяць), називається:
Технологічний процес роботи вантажної станції 1 класу затверджує
Технологічною основою договірних відносин між залізницею і власниками під’їзних колій є
Сума вагонів, завантажених і вивантажених на під’ їздній колії за визначений період (добу, декаду, місяць), називається:
Використання залізницею під‘їзної колії для виконання маневрових операцій, що не пов‘язані з обслуговуванням під‘їзної колії:
Технологічний процес роботи вантажної станції III класу затверджує:
Які питання не розглядаються у Технологічному процесі роботи вантажної станції:
Взаємовідносини залізниці і власника під‘їзної колії, що обслуговується власним маневровим локомотивом регламентує:
За збереження вагонів і контейнерів, які належать залізниці, власник під’ їздної колії
Технологічний процес роботи позакласної вантажної станції затверджує
Взаємодію залізниці і під‘їзної колії, що обслуговується маневровим локомотивом залізниці, регламентує:
Які питання не розглядаються у Технологічному процесі роботи вантажної станції
В Єдиному технологічному процесі роботи підїзної колії і станції примикання не розглядається
Експлуатація під‘їзної колії, яка має свої локомотиви, повинна здійснюватися на основі:
Подача та забирання вагонів на під‘їзні колії виконується:
В Єдиному технологічному процесі роботи під’їзної колії і станції примикання не розглядається
Час перебування вагонів на під‘їзній колії визначається
Подача (забирання) вагонів на під‘їзні колії в період їх будівництва допускається на умовах
Кількість вагонів, яку можна встановити за довжиною складської колії, що може бути використана для одночасного навантаження або розвантаження на під’їзній колії, називається:
Облік перебування вагонів на під’їзній колії веде:
У технічному паспорті під’їзної колії не вказується:
До вихідних даних для побудови добового плана-графіка роботи станції і під’їздної колії не відноситься:
Норми часу на приймально-здавальні (передавальні) операції, встановлені Статутом, -1 хвилина на 1 вагон, але не більше:
При обслуговуванні під’їзної колії локомотивом залізниці вантажовласник сплачує (крім плати за користування вагонами):
Технологічний процес роботи вантажної станції складається на основі:
Облік перебування вагонів на під’їзній колії веде агент комерційний станції за:
Договір про експлуатацію під’їзної колії з боку залізниці підписує:
Періодичність перегляду Технологічного процесу роботи вантажної станції складає
Обов‘язок охорони вантажів і вагонів на під‘їзній колії покладається на:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома