П.з 10 Технологія підготовки та проведення публічного виступу.

Додано: 13 травня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

1. Тренінгові технології – це?

варіанти відповідей

а) комплекс організованих дій щодо навчання дорослих, які здійснюються багатьма закладами з метою досягнення специфічних цілей;

б) спеціально організовані й розгорнуті у часі процедури навчання, під час яких реалізується уся система взаємозв’язків між цілями, задачами, змістом, інтерактивними методами навчання, а також система зворотного зв’язку і корекції;

в) складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку;

г) здатність чи компетентність виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні.

Запитання 2

2. Які є види тренінгів?

варіанти відповідей

а) командного згуртування, комунікації, поведінки в конфліктних ситуаціях, презентації, особистісного зростання, управління часом (тайм-менеджмент) та ін.

б) розпитування, домовленість, обмін враженнями / думками, обговорення / дискусія;

в) публічний виступ, ділова бесіда, службова нарада, переговори;

г) розвивальний, лінгвістичий, літературний.

Запитання 3

3. Оберіть, складові тренінгової технології:

варіанти відповідей

а) лекція, самостійна робота, консультація до тренінгу;

б) підготовка до проведення тренінгу, підсумок тренінгу;

в) консультація до тренінгу, підготовка, підсумок;

г) підготовка до проведення тренінгу; власне тренінг (тренінгова діяльність); постійне професійне самовдосконалення.

Запитання 4

4. Професійне самовдосконалення у тренінговій діяльності – це?

варіанти відповідей

а) здатність комплексно й ефективно вирішувати проблеми в галузі професійних знань;

б) постійний і циклічний процес, основою якого є рефлективне ставлення тренера до своєї роботи;

в) здатність розуміти інших, оволодіння навичками взаєморозуміння і соціальної діяльності;

г) сукупність прийомів та процедур, що використовуються для вдосконалення спілкування та передачі знань.

Запитання 5

5. Веб-квест визначають як?

варіанти відповідей

а) проєкт з використанням інтернет-ресурсів;

б) формулювання своєї інформаційної потреби;

в) навчання, що заохочує дорослих учнів до вирішення комплексних реальних проблем;

г) проєктне навчання без використання інтернет-ресурсів.

Запитання 6

6. Особливістю веб-квестів є?

варіанти відповідей

а) що учні самі вибирають, теми веб-квестів;

б) що частина або вся навчальна інформація, необхідна для самостійної або групової роботи учасників, представлена в мережі Інтернет на різних веб-сайтах;

в) що учням дається перелік веб-сайтів, які відповідають темі проекту;

г) що вся інформація, має використовуватися з підручників або навчальних посібників.

Запитання 7

7. Які є типи веб-квестів?

варіанти відповідей

а) парні, групові;

б) очні та дистанційні;

в) одноденні, тижневі, річні;

г) короткострокові, довготривалі.

Запитання 8

8. Які види завдань для веб-квесту, визначив Берні Додж, професор освітніх технологій Університету Сан-Дієго?

варіанти відповідей

а) переказ, планування та проектування, самопізнання, компіляція, творче завдання, аналітична задача;

б) детектив, головоломка, таємнича історія, досягнення консенсусу, оцінювання;

в) журналістське розслідування, переконання, наукові дослідження;

г) всі вищезазначені відповіді правильні.

Запитання 9

9. Ситуація, яка потребує вирішення деякого протиріччя або проблеми нестандартним, оригінальним підходами – це?

варіанти відповідей

а) комунікативна ситуація;

б) педагогічна ситуація;

в) творча ситуація;

г) ситуація успіху.

Запитання 10

10. Метод навчання, що підвищує інтенсивність й ефективність процесу сприйняття за рахунок активного включення тих, яких навчають, у колективі – це?

варіанти відповідей

а) дискусія;

б) діалог;

в) лекція;

г) практична робота.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест