П.з 7 Стратегії залучення батьків до освітнього процесу в роботі вчителя початкової школи.

Додано: 20 квітня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

1. Які з перелічених методів є найефективнішими для налагодження зворотного зв'язку між сім'єю та закладом середньої освіти?

варіанти відповідей

А) батьківські збори;

Б) відвідування сімей учнів удома;

В) відкриті уроки з участю батьків;

Г) усі вищезазначені.

Запитання 2

2. Які з перелічених висловлювань НЕ сприяють налагодженню зворотного зв'язку між сім'єю та закладом середньої освіти?

варіанти відповідей

А) "Ми завжди раді почути думку батьків щодо освіти їхніх дітей."

Б) "У нас немає часу на спілкування з батьками."

В) "Вашій дитині потрібна додаткова допомога з математики."

Г) "Ми не можемо розголошувати особисту інформацію про учнів."

Запитання 3

3. Які кроки може зробити заклад середньої освіти, щоб покращити налагодження зворотного зв'язку з сім'єю?

варіанти відповідей

А) Створити веб-сайт або онлайн-платформу для спілкування з батьками.

Б) Проводити регулярні зустрічі з батьками та опікунами.

В) Використовувати різні канали зв'язку, такі як електронна пошта, телефонні дзвінки та соціальні мережі.

Г) Усі вищезазначені.

Запитання 4

4. Який з перелічених принципів є найважливішим при залученні батьків до участі в житті школи?

варіанти відповідей

А) Авторитарність: Вчителі та адміністрація школи мають чітко визначати, як і в чому можуть брати участь батьки;

Б) Рівноправність: Батьки та педагоги мають співпрацювати на рівних правах, поважаючи думки та досвід один одного;

В) Пасивність: Батькам не обов'язково активно брати участь у шкільному житті, але вони мають бути інформовані про все, що відбувається;

Г) Контроль: Батьки мають право контролювати всі аспекти шкільного життя, адже саме вони несуть відповідальність за освіту своїх дітей;

Запитання 5

5. Які переваги має залучення батьків до складання календарного плану виховних заходів?

варіанти відповідей

А) Батьки зможуть краще контролювати, в яких заходах беруть участь їхні діти;

Б) Календарний план виховних заходів буде більш цікавим та різноманітним, адже до його розробки будуть залучені батьки;

В) Зросте рівень зацікавленості батьків шкільним життям та освітою своїх дітей;

Г) Усі вищезазначені.

Запитання 6

6. Взаємодія педагога з батьками має організовуватися за такими принципами?

варіанти відповідей

А) відкритість та прозорість, повага та довіра, взаємодія та співпраця, взаємодопомога та підтримка;

Б) принцип цілеспрямованості навчання та зв'язок навчання з життям;

В) принцип доступності навчання, наочності та проблемності;

Г) принцип науковості, систематичності та послідовності навчання.

Запитання 7

7. Що таке меморандум співпраці вчителів, батьків та учнів?

варіанти відповідей

A) Це документ, який описує правила поведінки для учнів у школі;

Б) Це документ, який фіксує домовленості між вчителями, батьками та учнями щодо співпраці в освітньому процесі;

В) Це документ, який використовується для оцінювання знань учнів;

Г) Це документ, який описує методи та форми навчання, які використовуються в школі.

Запитання 8

8. Меморандум співпраці батьків, учнів та вчителів має на меті?

варіанти відповідей

А) покращити успішності учнів;

Б) підвищити рівень кваліфікації педагогів;

В) спростити комунікацію між усіма учасниками освітнього процесу та ухвалення рішень у школі;

Г) спростити навчальну програму.

Запитання 9

9. Яким чином можна розробити меморандум співпраці вчителів, батьків та учнів?

варіанти відповідей

A) Вчителі можуть написати меморандум самостійно та представити його батькам та учням на батьківських зборах;

Б) Меморандум може бути розроблений робочою групою, яка складається з вчителів, батьків та учнів;

В) Батьки можуть написати меморандум самостійно та представити його вчителям та учням на батьківських зборах;

Г) Учні можуть написати меморандум самостійно та представити його вчителям та батькам на уроках.

Запитання 10

10. Яка з наведених рекомендацій є найефективнішою для налагодження конструктивного діалогу між сім'єю та закладом середньої освіти?

варіанти відповідей

А) використовувати звинувачувальну мову;

Б) зосередитися на слабких сторонах дитини;

В) вислуховувати думку одне одного з повагою;

Г) уникати обговорення проблем дитини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест